Stránka 1 z 2

Napsal: sob 31.01.2009 18:55
od pitris_1
Ahoj, jsem to tu pročítal a nenašel, všem to cuká při akceleraci, mě někdy na volnoběch to má nepravidelný chod, a při jízdě když uberu a přijde to k asi 1100 otáčkám tak to začne cukat jako bych přidával a ubíral plyn ale velmi rychle , takže auto fakt cuká, když vyřadím tak je to dobrý za jízdy, a ještě mi zhasíná displej s kilometrama ,ale to asi nemá s tím nic společného ???

Napsal: ned 01.02.2009 11:29
od pitris_1
Tak na volnoběch to přestalo, dělá touž jen při dojezdu u těch 1100 otáček. Jezdit se s tím dá, když neklesnou otáčky pod 1500, ale odstranit bych to chtěl

Napsal: ned 01.02.2009 13:24
od tds
co dělá ukazatel spotřeby jakmile to začne?

Napsal: ned 01.02.2009 13:42
od smocek
ja bych rekl ze ti to dela bud spatne serizena davka paliva na cerpadle nebo uz je el.hlava vybehana

Napsal: ned 01.02.2009 13:46
od KALDA
prevodovka asi manual,ze?

Napsal: ned 01.02.2009 14:16
od pitris_1
tds píše:co dělá ukazatel spotřeby jakmile to začne?
ten je na nule

Napsal: ned 01.02.2009 14:16
od pitris_1
KALDA píše:prevodovka asi manual,ze?
manuál

Napsal: ned 01.02.2009 14:27
od pitris_1
smocek píše:ja bych rekl ze ti to dela bud spatne serizena davka paliva na cerpadle nebo uz je el.hlava vybehana
Ale starty na cvrnk,studený i teplý, jede jako prase od 1500ot, spotřeba po 2oo KM půl město,půl dálnice 7.2L , Akcelerace od 1500 do 4000 plynulá,krásný rounoměrný zátah, jediné to pocukávání trysky jsou dané všechny nové, ještě jsem objevil na zpětném ventylu u podtlaku jak je naúpojená ta malá hadička na EGR tak je tam ulomená jedna to plastová malinká trubička a přisává to vzduch, takže to má možná malý podtlak?? i brzdy když třikrát za sebou šlapnu , tak ztvrdnou, zkusím to zaslepit a projedu to , auto je po výměně spodku s blokem z E 39 nové hydra nové ventily nové řetězy a najeto jen těch 200KM

Napsal: ned 01.02.2009 15:05
od tds
Nedovedu si to vysvětlit,protože pokud máš puštený plyn,tak je úplně odpojen přívod paliva, to nějak nechápu.kolik máte volnoběh?jj.zkus ten podtlak zadělat.chtělo by to napíchnout na diag.a mrknout na live data

Napsal: ned 01.02.2009 15:37
od pitris_1
Tak zatím nemám diag. na bmw, mám jen na VW , ale potřeboval bych něco na BMW sehnat co bys radil?? za solidní peníz, má bmw něco jako je VAG-COM??

Napsal: ned 01.02.2009 15:39
od pitris_1
tds píše:Nedovedu si to vysvětlit,protože pokud máš puštený plyn,tak je úplně odpojen přívod paliva, to nějak nechápu.kolik máte volnoběh?jj.zkus ten podtlak zadělat.chtělo by to napíchnout na diag.a mrknout na live data
Ještě když uberu a přijde to k těm 1100 , tak to nejdříve jakoby trochu přidá,ale hned ubere a začne pocukávat jdu zaslepit ten podtlak

Napsal: ned 01.02.2009 15:45
od pitris_1
tds píše:Nedovedu si to vysvětlit,protože pokud máš puštený plyn,tak je úplně odpojen přívod paliva, to nějak nechápu.kolik máte volnoběh?jj.zkus ten podtlak zadělat.chtělo by to napíchnout na diag.a mrknout na live data
volnoběch je podle budíku tak 7oo asi možná vic

Napsal: pon 02.02.2009 09:32
od tds
Nejdostupnější na chyby je asi CS6.5 ale ta neumí u většiny aut LIVE data.tohle ti asi neporadím, vážně nevím co by to mohlo být.

Napsal: pon 02.02.2009 11:02
od pitris_1
Tak dnes když jsem to nechal přes noc venku, tak rano zase vynechával volnoběch a při jízdě to cukalo jako kráva a rafička okamžité spotřeby taky při těch 1100ot. poskakovala , takže?? to asi víš co to bude, že el. hlava čerpadla??oprava??

Napsal: pon 02.02.2009 11:09
od Holly
Já nevím, možná je to blbost, ale co čidlo otáček?? Sice by spíš padal otáčkoměr, ale jeden nikdy neví... I když to čerpaldo mi přijde pravděpodobnější...

Napsal: pon 02.02.2009 11:39
od tds
zkoušeli jste trysky na otvírací tlak?potom až se nastaví ten předvstřik tak uvidíme, ještě mám pár nápadů,ale to až budu vědět že je všechno nastavení na 100%.čerpadlo beru až jako poslední.

Napsal: pon 02.02.2009 12:11
od pitris_1
Trysky jsem koupil všechny nový,a dal jsem je seřídit manikovy co má diesel serv is , dělá jen čerpadla a vstřiky, tak snad v pořadku, ale!!! radši je asi fakt vyndám a nechám změřit ještě u někoho jiného. Předvstřik-čečkám na prodloužení dnes jsem to urgoval ,tak uvidím ,pak se ozvu

Napsal: pon 02.02.2009 13:33
od tds
zkus nechat ještě vyčíst paměť závad jestli tam něco nebude.

Napsal: pon 02.02.2009 18:23
od pitris_1
Tak jsem to byl načíst a pamět závad je čistá :( :(

Napsal: pon 09.02.2009 20:13
od pitris_1
Takže pánové, předvstřik jsem dnes konečně našteloval, dělal jsem to poprvé, takže jsem na tom strávil celé dopoledne než to bylo na sto procent na těch 95 , ale příznaky cukání nezmizely,dokonce jsem zjistil že když třeba na dvojku podržím těch 1100 až 1500 po rovince, tak ten motor začne taky pocukávat a tak divně jakoby štěkat! takže nějaké nové nápady??