Stránka 1 z 1
Napsal: čtv 29.01.2009 21:15
od micko525
Dneska se mi stalo něco co mi hlava nebere.Mám e39 530D r.v.99 jel jsem do města,auto jelo normálně,ještě jsem předjížděl takže i v tahu o.k. a pak zaparkuju na parkovišti a když za půl hodiny přijdu k autu a chci nastartovat tak jen točí ale nechytá

Zjistil jsem že když otočim klíčkem že neslyšim jak se tlakuje čerpadlo,jindy je slyšet,tak to takhle zkoušim a nic,nechal jsem se odtáhnout domů jelikož mi občas zlobilo nejspíš čerpadlo v nádrži když jsem měl málo nafty tak při tahu mi auto chcíplo,a i hůř startovalo,ale když sem tam měl více jak 10 litrů nafty tak vůbec nikdy to neudělalo,myslel jsem že čerpadlo už je totál k.o. protože jsem tam měl tak 20 litrů nafty. Rozdělám to,odpojim elektriku z obou ,,čerpadel,, v nádrži a z jednoho za spolujezdcem sundám i obě hadice abych se podíval jestli dává naftu a při otočení klíčku nic,najednou zkusim nastartovat a ono to chytlo : - o ale nepochopim jak je možný že motor šel když byli odpojeny oboje čerpadla od elektriky a u toho za spolujezdcem jsem měl oddělaný i hadice ze kterých nic nestříkalo ani z čerpadla z nádrže : \ tak to zadělám a jedu to projet a normálně to zas jede,nechápu co to je ??? chci to vyřešit aby mě to někde zas nenechalo,nevíte někdo ? je pravda že v nádrži jsou dvě čerpadla( 0.5bar) to čerpadlo pod řidičem by mělo být nové,ale je někdy docela slyšet jak vrčí a tlakuje.
Napsal: čtv 29.01.2009 21:53
od Shelby
No mě to hlava bere
1) máš KO čerpadlo v nádrži
2) pokud se nepletu je tam jen jedno a u něj fixírka na přečerpávání zlevé strany na pravou
3) ke spolehlivé jízdě bez tohoto pomocného čerpadla potřebuješ min 20 litrů
4) kup ho
Vysvětlení: to že ti auto jelo a cukalo i když si měl pod deset litrů je jasný pokud se čerpadlo nezastavilo a dávalo jen menší tlak- vyběhané. Když si nenastartoval tak čerpadlo v nádrži už stálo, zaseklo se a hlavní ho nepřemůže, proto i zvýšená hlučnost hlavního. Když si odpojil pomocné tak hlavní ti bez odporu pomocného natáhlo naftu z hadic do filtru, potažmo k vysokotlakému, tudíž si nastartoval

Napsal: čtv 29.01.2009 23:13
od micko525
jj to s tou fixírkou sem měl právě odpojený i ty hadice,a u obou i elektriku a nastartoval sem a nejen to,nechal sem běžet motor asi 5 minut a i přidával plyn,tak pochybuju že je tolik nafty v filtru.Jinak když tam mám málo nafty tak mě to necuká,ale při zátahu to úplně chcípne a pak musim několikrát zapínat a vypínat klíček aby se čerpadlo natlakovalo a zas to jede.
Takže to je na 100% to v nádrži,a je tam tedy jen jedno a to u tý fixírky a na druhé straně není žádné ?
Napsal: čtv 29.01.2009 23:14
od micko525
to znamená,že když budu mít více jak 20 litru,tak to pomocné čerpadlo nedává?
Napsal: pát 30.01.2009 01:35
od Milhaus_
mam stejnou zkusenost - nekdy auto nenastartovalo, nekdy jelo v pohode - zkousel jsem odpojit cerpadlo v nadrzi a kdyz bylo vic nez 20l tak bez problemu
moje teorie: to druhy cerpadlo (pod ridicem) dokaze naftu vytahnout kdyz je tam vic nez 20l, pak uz se ale nechyta bez toho podavaciho cerpadla
urcite vymenit, orig. stoji 3500, mozna sezenes i levnejsi, a vymena je hracka...
Napsal: pát 30.01.2009 08:17
od zet
Hlavně ho vyměň co nejdřív než ti klekne to druhé - netrvá to dlouho! A je zhruba za dvakrát tolik.
Napsal: pát 30.01.2009 09:48
od micko525
jj mám sehnané nové za 2tis. takže ho vyměnim.
Napsal: úte 10.02.2009 13:56
od micko525
tak palivové čerpadlo v nádrži je nové,a hned se stišilo i to pod řidičem.Myslel jsem že mám pokoj,ale včera se mi opět nepodařilo nastartovat.V nádrži čerpadlo hučelo,takže dávalo,ale nehučelo to pod řidičem,po několika pokusech startování nic.Když už jsem si řekl že koupim nové tak se najednou rozběhlo a nastartoval,teď zas jezdí o.k. Mohlo by být špatné to pod řidičem ? Prý ho majitel přede mnou měnil,včera jsem měl auto zvednuté a je opravdu nové,ještě jsem si všimnul že u něj je nějaký jakovy elektronický ventil,nemůže to dělat i on ? nebo čím to ? je možné aby to čerpadlo bylo špatné,že by se prostě občas kouslo ?
Napsal: pát 13.02.2009 17:39
od KamilAC
micko525 píše:tak palivové čerpadlo v nádrži je nové,a hned se stišilo i to pod řidičem.Myslel jsem že mám pokoj,ale včera se mi opět nepodařilo nastartovat.V nádrži čerpadlo hučelo,takže dávalo,ale nehučelo to pod řidičem,po několika pokusech startování nic.Když už jsem si řekl že koupim nové tak se najednou rozběhlo a nastartoval,teď zas jezdí o.k. Mohlo by být špatné to pod řidičem ? Prý ho majitel přede mnou měnil,včera jsem měl auto zvednuté a je opravdu nové,ještě jsem si všimnul že u něj je nějaký jakovy elektronický ventil,nemůže to dělat i on ? nebo čím to ? je možné aby to čerpadlo bylo špatné,že by se prostě občas kouslo ?
Heleď mě to dělalo uplně to stejný. Furt sem řešil který čerpadlo je vadný, jestli se jen někde neztrácí tlak zteřelou hadičkou atd. Pak sem jel na diagnostiku, ta mi ukázala vadný čidlo na railu, to jsem vyměnil a od tý doby mám po starostech. Kdybys ho chtěl, tak ty čidla ještě mám. Soudruzi z Němec mi jich "omylem"poslali trošku víc.

Napsal: pon 16.02.2009 10:50
od zet
micko525 píše:tak palivové čerpadlo v nádrži je nové,a hned se stišilo i to pod řidičem.Myslel jsem že mám pokoj,ale včera se mi opět nepodařilo nastartovat.V nádrži čerpadlo hučelo,takže dávalo,ale nehučelo to pod řidičem,po několika pokusech startování nic.Když už jsem si řekl že koupim nové tak se najednou rozběhlo a nastartoval,teď zas jezdí o.k. Mohlo by být špatné to pod řidičem ? Prý ho majitel přede mnou měnil,včera jsem měl auto zvednuté a je opravdu nové,ještě jsem si všimnul že u něj je nějaký jakovy elektronický ventil,nemůže to dělat i on ? nebo čím to ? je možné aby to čerpadlo bylo špatné,že by se prostě občas kouslo ?
Než mi "umřeli" obě čerpadla,tak se mi stalo to samé(nepřeji ti to),někam jsem dojel a už nenastartoval.Nešlo čerpadlo - to pod autem.Nechal jsem se odtáhnout domu - asi 10 km.Před barákem auto v pohodě chytlo,pak se mi to stalo asi ještě dvakrát, s tím že za chvíli to zase jelo.Potom následoval měsíc v klidu.Pak jsem někam chtěl jet a během 5ti minut jízdy auto přestalo táhnout,téměř nereagovalo na plyn a domu jsem dojel skoro na volnoběh.myslel jsem že je to nějaký nouzový režim ale byly to obě čerpadla v hajzlu.Obě se sice ještě točily,ale vydávali zajímavou "muziku".Obě jsem rozpitval a nádržové mělo úplně ojetý komutátor.To druhé se zdá mechanicky v pořádku - komutátor i uhlíky jsou OK,ale má divný zvuk a malý tlak - tož tak.
Napsal: pon 16.02.2009 11:03
od Maxiczech
Nic proti naftě, ale patří do kamen a traktoru..
Tak a teď do mě..
Tohle jsme řešili u sousedovic káry a byly to suchřelé hadice pal. systému. Přisávalo to vzduch a měl neustálé problémy se startem. Po výměně veškerých hadic v pohodě..

Napsal: pon 16.02.2009 11:35
od zet
Maxiczech píše:Nic proti naftě, ale patří do kamen a traktoru..
Tak a teď do mě..
:
Zlatá slova,ale nadruhou stranu když máš ty kamna a traktor - máš i naftu a votom to je
