Stránka 1 z 1
Napsal: sob 17.01.2009 22:52
od pavel530d
Dneska jsem mě chytla blbá,zatopil jsem pod kamnama a hrnul jsem si to po dálnici asi 30km cca 245km/h.
Až jsem dojel na místo,zastavil,tak začal motor tarokovat a jako by jel jen na 5 válců a asi za 5sec se zase probral,pak to udělalo ještě dvakrát.
Nevíte co by to mohlo být?
Mám velké podezření na některý ze vsřiků,protože když je ráno auto vymrzlé,tak to po nastartování zahulí jak AVIA,trošku to má nepravidelný chod a za 10sec už řechtá,tak jak má,jen se mi zdá,že je nějakej hlučnější.
Poradí někdo?
Napsal: ned 18.01.2009 10:37
od lada530D
jestli ti to tarokuje zastudena a po nějaké chvili to přestane tak to opravdu vypadá na jeden zevstřiku.
Napsal: úte 20.01.2009 00:25
od pavel530d
Co se tam přesně stalo se dozvím zítra.Má dojet borec s diagnostikou,tak otestuje vstřiky a uvidím jestli něco zjistí.
Napsal: úte 20.01.2009 22:20
od pavel530d
Tak už opravdu nevím.Podle diagnostiky tam je pouze chyba žhavič 1 - 6,ale na tuhle otázku jem dostal odpověď už dávno v RENOCAR BMW prej je to úlně normální

že tam vyskakuje chyba žhavičů (prej nějaká sporadická chyba)
Napsal: úte 20.01.2009 22:27
od pavel530d
Může mít velký vliv na špatný chod motoru i nějaká SHIT ropa?
Protože jsem nějak něměl čas zajet na značkou čerpačku a natankoval jsem u nejmenované stanice "PAPoil" a myslím že ten největší problém začal ihned potom.
Jo a kolik mají asi životnost vtřiky? (v km)????
Napsal: úte 20.01.2009 22:39
od Shelby
špatná nafta má velkej vliv, v těch mrazech mi na dílnu přitáhli dvě nepojízdný embéčka v dehtu a obě měli plný palivový filtry vody respektive ledu, to samý v nádrži, tam byly kousky ledu, zkusil bych vyměnit aspoň ten palivák a uvidíš, pro jistotu m2t a něco na stahování vody v naftě. Životnost vstřikovačů je různá, klidně hodně přes půl mega (osobní zkušenost)
Napsal: úte 20.01.2009 22:44
od pavel530d
No palivák udělám tak i tak,M2T zatím nahradím aditivama od BARDAHLU,
co se týče vstřiků,tak moje má E39 530d,má nahrkaných cca 320tis km a 14 dní zpět dojelo auto domů na odtahovce s propáleným pístem.....
Napsal: úte 20.01.2009 22:49
od Shelby
a co byl důvod propálenýho pístu? předpokládám vstřikovač a je vyměněn?
Napsal: úte 20.01.2009 23:00
od pavel530d
Jo byl to vtřikovač.
Zatím vyměněn není.protže přemýšlím co dál,zda koupit druhej motor,nebo vyměnit píst a nechat překontrolovat a zrepasovat vtřiky....

Napsal: úte 20.01.2009 23:10
od Shelby
kup jeden novej vstřikovač a píst, to vyměň, pokud máš píst omázlej po stěně tak jde taky dostat dolu
Napsal: úte 20.01.2009 23:15
od pavel530d
Co stojí vstřikovač cca na E39????
Napsal: úte 20.01.2009 23:26
od Shelby
Neznám aktuální ceny ale na konci roku 2006 byla cena za origo 8300,- a za repasovanej 6300,- na verzi 135kw takže dnes bude určitě levnější, tipuju tak o osm stovek. Já mám jeden origo v zásobě doma a oni držej a držej takže ho asi nikdy nepoužiju

Napsal: úte 20.01.2009 23:41
od pavel530d
OK díky za info.
Zítra ještě pozjišťuju další věci a vypadá to,že to nechám asi opravit.
No a co ty další vstřiky?
Nechat je jen otestovat a vrazit je tam zpátky?
Nerad bych pak za 3měs dělal další a další a další.
Ono se to totiž nijak neprojevovalo a naráz BUM a bylo vymalované.....

Napsal: úte 20.01.2009 23:52
od Shelby
Já když kupoval 530d tak jsem jí kupoval právě s vadnými vstřikovači v německu, měla 206tis km, po diagnostice a následném rozdělání byli zjištěny dva špatný vstřikovače a dva byly už čerstvě vyměněny v německu a to tam ještě němci narvali jiný starší typ (co byly na r.v.99 a já mám 6-00) nicméně fungujou, takže dva mám původní a aktuálně najeto 544tis.km. Teorie že vyměnit všechny protože mají za sebou všechny tu samou práci zní velmi logicky ale praxe jí vyvrací, jsem jasným důkazem.
Napsal: úte 20.01.2009 23:54
od troutny
Hale ta 3.0d má nikasil nebo ocelovou vložku válce?
Napsal: stř 21.01.2009 22:37
od BMWX5power
Napsal: čtv 22.01.2009 00:28
od troutny
Takže to vypadá na litinu.
Myslel jsem.že už bude mít nikasil.
Napsal: sob 24.01.2009 14:07
od pavel530d
Tak jsem by na diagnostice v Brně u borca.
Závady by měly být takové:
- špatná řídící jednotka žhavičů
(proto to poránu špatně startuje,koktá to a diagn. to pořád vyhazuje)
- vstřiky neví,na diag se tváří dobře,ale asi je nechám vytáhnout a otestovat pořádně.
- a možná podávací čerpadlo nafty směrem k motoru,nebo nedejbože Railové
Neřešil někdo z vás nějaký měřák,kterým bych změřil kolik tlačí čerpadlo z nárže k motoru?
Mělo by tam být kolem 3atmosfer
Napsal: sob 24.01.2009 18:54
od Pavel H
Edit Admin:
Vymazany/editovany prispevky, ktere nebyly k tematu. Prosim, dodrzujte pravidla teto sekce.