Stránka 1 z 1
Napsal: čtv 15.01.2009 20:45
od PetacekBE
Pánové prosím - na jakém principu funguje automat - konkrétně u mého tds. A kde bere data - z jakých čidel aby přeřadila. Dnes jsem z autem najel 100 km a neskočil mi tam za celou dobu jízdy 5. rychlostní stupeň. |A to jsem vůbec nešlapal na plyn. jen lechce bez prudkého zrychlování .. Prostě čtverka a konec . Nebo je to něco závažného
... Jsou tam nějaká čidla anebo snímače - případně kde je najít.. Díky....
Napsal: čtv 15.01.2009 22:06
od BMWX5power
tak ho zkus protáhnout jestly zařadí
Napsal: čtv 15.01.2009 22:51
od Kail
Tyvole,dyť to pětku vůbec nemá

.
V e34 má automat "pouze" 4 rychlosti

Napsal: pát 16.01.2009 00:04
od PetacekBE
já mám pět rychlostí v tds... a jsem si tím jistý opravdu. e34 maj čtyži ale e39 maj pět a vždy mi tam ta poslední rychlost šla. Na devadesát jsem jel na poslední rychlost okolo 1500 ot a nyní na devadesát motor točí okolo 2300 ot...
Napsal: pát 16.01.2009 00:14
od Gav328ci
řeším ten samý problém,ale musím říct že dnes jak je tepleji tak je to lepší,ale není to ono
Napsal: pát 16.01.2009 00:38
od PetacekBE
dosti mne to štve,po čem mám jít...

Napsal: pát 16.01.2009 00:50
od prase007
tohle ti určitě nepomůže, ale aspoň budeš vědět, jak to funguje

sou tam super flash animace.
http://auto.howstuffworks.com/automatic ... ission.htm
Napsal: pát 16.01.2009 02:04
od Helldiver
V E34 maju 4 rychlosti len M20 a M30 motory s automatom (ak neratam zopar vyrobenych kusov 525i a 520i M50 so 4 stupnovym GM automatom, ale tie sa fakt robili len kratucku dobu), vsetky ine motorizacie a medzi nimi aj tdsko maju 5stupnovy automat.
Napsal: pát 16.01.2009 02:32
od PetacekBE
můžou ty problémy z řazením být způsobeny i tím že je tam starý olej anebo špatný olej anebo že je ho tam málo ???
Případně jak jej vyměnit ???
Napsal: pát 16.01.2009 18:14
od Kail
Ok tak to se omlouvám,moje chyba

,automat nemám rád tak se o něj moc nezajímám

Napsal: sob 17.01.2009 19:22
od jirikuchytil
Kdyby jsi měl málo oleje, tak by to řadilo normálně, ale na to bacha, takhle jsem oddělal automat na 750-ce. Nic jsem si nepřečet o automatech a když se měnil olej, tak jsem ho dolil po horní rysku, ale bohužel bez nastartovanýho motoru. Olej měřit vždy na volnoběh na rovině a okod možno aby byl vlažnej !!!!!!!! Když ti chybí dvě deci, tak to už je dosti, bacha. Jinak by to chtělo někoho, kdo dělá automaty /nemyslím výherní/ a on tě nasměruje. Jestli máš opravdu pětikvalt, tak to může být dosti věcí, počínaje špatným olejem, filtrem, elektrikou ....