Stránka 1 z 1

Napsal: stř 24.12.2008 22:22
od MagicMisel
Kluci poradte!e34 pri jizde pri pridani plynu vibruje a obcas i mírně škubne!když se třeba rozjíždím do kopce a dam mín plynu (nemyslim tak malo aby auto chciplo) tak zacne bouchat motor ,prostě se zepředu ozývají rany-dunění.tak tomu musím ohulit aby to nedelalo a prudce se rozjet!děla to za tepla i za studena!motor se mi zdá línější ale ne omoc a hlučnější při jízdě.a když jsem venku a někdo to jen trošku prošlapne tak při ustálení volnoběhu je slyšet táké bouchání!ale jen chvilinku!spíše odspod motoru!myslím že boucha klikovka!co myslite?dík za rady

Napsal: stř 24.12.2008 22:28
od Plechus
Sice nejsem odborník na motory, ale nemáš náhodou utržený silentbloky?

Napsal: stř 24.12.2008 22:36
od mika_hakkinen
no měl jsem něco podobného u 525tdsa, tam to bylo způsobeno zadřeným ložistkem na vodní pumpě, na volnoběh to občas třáslo, jako kdyby nešel jeden válec, v tahu o něco menší výkon, to se zadíralo ložistko na pumpě, potom se to celé vysralo......, jen hledat na všech místech

Napsal: stř 24.12.2008 22:48
od MagicMisel
jj ty silentbloky mě take napadly ale ted o svatcich se nedostanu nikam na zvedak!tak hned az to pujde na to mrknu!ta vodni pumpa to taky muze byt!jeste nekdo ma nejakej tip na co mrknout???je mozny aby tenhle motor odesel na klice??jinak celou dobu slapal krasne!akorad posledni dobou blbli ty otacky -houpaly ale jen chvili vždy pak se ustalily!

Napsal: čtv 25.12.2008 19:51
od hadice
zdar, doporučuju motor dále nestartovat dokud nesundáš tu malou plechovou vanu ,je umýstěná v předu na hlavní vaně,nevím jak ostatní rádoby borci co honěj V8 a neví o nich takřka vůbec nic (tím nemyslím tebe),ale já kdysi jako čerstvý majitel této V8 jsem byl při předání vozu v BMW Krotil řádně poučen předávacím technikem (ten byl čirou náhodou i majitel) o tom že při výměně oleje se sundává i tato vanička a kontroluje se uchycení olejového čerpadla a stav řetězu a to jsi měl udělat i ty,já jsem ti to osobně říkal asi dvakrát když to bylo na tom zvedáku.Dělal jsem to :roll: pokaždé a vždy to bylo v pohodě bez závad.Byl jsem varován že pokud se opravdu stane to že se to celé povolí(je to myšleno na všechny motory V8 3-4,4)dochází někdy okamžitě ,někdy o něco déle k zadření a zničení motoru.Osobně mě vyjmenovával vozy které byly stáhnuty z dálnic s přesně tímto problémem.No nic pro tebe to znamená to sundat a pokud je to všechno volné tak to dát náležitě do pořádku a mělo by to teoreticky všechno ustat díky tomu že to bude kloudně mazat.Je taky samozřejmě možné že jsou ty silentbloky už špatné(mimochdem je to častá závada všech typů).Jinak volnoběh bude něčím jiným ale to jsem nikdy nepotřeboval řešit tak to nnevím přesně.

Napsal: čtv 25.12.2008 20:01
od MagicMisel
Zdarec!jj nechavam to stat at to neposeru jeste vic!ted je to spatny musim cekat az po svatkach na ten zvedak!tu vanu oddelam a mrknu tam stejne ted musim menit aji olej!dík za radu :wink:

Napsal: sob 27.12.2008 14:48
od MagicMisel
a nemůže to dělat to že třeba motor jede jen na 6 válců??nebo ještě na mín??

Napsal: sob 27.12.2008 21:56
od MagicMisel
kluci poradte jak nejspolehlivěji poznat ze jde motor na min válců?ono u V8 se to tezko poznava!motor ma volnobeh uplne normalni jak když vse bylo ok