Napsal: stř 17.12.2008 17:51
Jen tak ze zvědavosti, třeba u 528iA co se stane, když pojedu a chcipne normálně motor, přičina neni důležita, zajimalo by mě, jak se to bude chovat, jestli auto dojede jako na neutrál? nebo co?
Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
To si nemyslim, treba automaty se nesmeji tahat na lane jen tak, tak myslim, ze ani prevodovce by se moc chciply motor nelibil.milonovo píše:Kromě toho že Ti nepůjde posilovač tak nic.
Nevím co máš vyzkoušený,ale pokud se motor chcípne tak se sakra děje.V převodovce nejde olejové čerpadlo a pokud není tlak oleje tak se spálej lamely.Auto se smí tahnout max 40km/h a do vzdálenosti 50km.milonovo píše:Já vím že se nesměj tahat,trochu jsem s tímhle chycením za slovo počítalAle přecejen se omezenou dobu omezenou rychlostí táhnout můžou,takže když to chcípne,nic se neděje.Mám to vyzkoušený u plynovýho scorpia (splynováno u Autogas Coubal Vitice u Č. Brodu-tu antireklamu si neodpustím do konce života
) prostě to v zatačce zdechlo,což nebylo nic příjemnýho.
Hlavně je to tam mazaný tlakem oleje. Ne nějakým broděním ozubených kol v olejový lázni,... jako tomu je v manuálech, diferenciálech. Prostě se to po čase zadře na sračku.libovka píše:Nevím co máš vyzkoušený,ale pokud se motor chcípne tak se sakra děje.V převodovce nejde olejové čerpadlo a pokud není tlak oleje tak se spálej lamely.Auto se smí tahnout max 40km/h a do vzdálenosti 50km.milonovo píše:Já vím že se nesměj tahat,trochu jsem s tímhle chycením za slovo počítalAle přecejen se omezenou dobu omezenou rychlostí táhnout můžou,takže když to chcípne,nic se neděje.Mám to vyzkoušený u plynovýho scorpia (splynováno u Autogas Coubal Vitice u Č. Brodu-tu antireklamu si neodpustím do konce života
) prostě to v zatačce zdechlo,což nebylo nic příjemnýho.
Hele Coubal je v Praze, ne ? Dělá jako snad jedinej v ČR systém Vialle - a navíc i to jejich vstřikování kapalný báze plynu.milonovo píše:... (splynováno u Autogas Coubal Vitice u Č. Brodu-tu antireklamu si neodpustím do konce života) .
to jsem chtěl slyšet.., ja jenom pro klid duše, zatim žadne naznaky na to nejsou, ale abych věděl, když je to sama elektronika =) ja aby mě to nešvihlo za jedna a neprolitl jsem čelnim sklemFrancis píše:Nestane se nic krom okamžitého výpadku posilovače řízení a po několikerém sešlápnutí brzdy výpadku posilovače brzd.
a taky toho, ze se prevodovka prepene do nouzoveho rezimu po nastartovani..... aspon tak mi to udelalo po tom, co mi v TDSu dosla nafta...Francis píše:Nestane se nic krom okamžitého výpadku posilovače řízení a po několikerém sešlápnutí brzdy výpadku posilovače brzd.
Stalo se mi přesně tohle při klidné jízdě na "D" asi při 80km/hod. Přestalo to reagovat na plynový pedál. Pohledem na budíky jsem zjistil, že otáčkoměr je na nule, svítilo mazání a dobíjení, tachometr ukázal klesající rychlost. S voličem jsem nic nedělal (ani mne to nenapadlo) a asi po 50 metrech byla odbočka a tam jsem zatočil. Servo už nešlo, ale na to jsem byl připraven, zatím to brzdilo.magic píše:Jen tak ze zvědavosti, třeba u 528iA co se stane, když pojedu a chcipne normálně motor, přičina neni důležita, zajimalo by mě, jak se to bude chovat, jestli auto dojede jako na neutrál? nebo co?