Stránka 1 z 1
Napsal: ned 14.12.2008 14:34
od Bajzik
čau, bohužel mi ten motorek neběží tedy, není slyšet a ani to necyrkuluje. Oprava je asi možná jen výměnou co?
Diky
Napsal: ned 14.12.2008 16:40
od troutny
Po jeho demontáži to chodí normálně,akorád to tedy netopí s chcípnutým motorem.
Napsal: ned 14.12.2008 20:52
od Bajzik
troutny píše:Po jeho demontáži to chodí normálně,akorád to tedy netopí s chcípnutým motorem.
mě to topí normálně ale s funkcí rest to nevalí
Napsal: ned 14.12.2008 21:25
od Bajzik
Je tam jenom jedno čerpadlo nebo je jich tam víc? v ETK jsem našel 2 tak nevím
http://bmwfans.info/original/E39/Lim/52 ... l-64_0676/
Napsal: pon 15.12.2008 18:17
od Bajzik
takže taky nikdo nic neví?
Napsal: pon 15.12.2008 22:00
od 1Roumen
čus,je tam jedno čerpadlo,vedou do něj 2 hadice sundej je a koukni na vrtulku zda se točí dobře,dá se rozdělat to čerpadlo,je to el.magnet,je možné že se ti rozletěl nevím jak to popsat ale ted to zrovna řeším na mém autě ,pokouším se to slepit.ta vrtulka musí být v kuse s magnetem já když jsem to rozdělal tak jsem to měl na 3 kousky,uvidíš to je to uložený v průhledný misce když to rozebereš.Je to jednoduchý!
Napsal: pon 15.12.2008 23:07
od Bajzik
1Roumen píše:čus,je tam jedno čerpadlo,vedou do něj 2 hadice sundej je a koukni na vrtulku zda se točí dobře,dá se rozdělat to čerpadlo,je to el.magnet,je možné že se ti rozletěl nevím jak to popsat ale ted to zrovna řeším na mém autě ,pokouším se to slepit.ta vrtulka musí být v kuse s magnetem já když jsem to rozdělal tak jsem to měl na 3 kousky,uvidíš to je to uložený v průhledný misce když to rozebereš.Je to jednoduchý!
Děkuju
ještě jde ten motorek oddělit od těch ventilů nebo je to celek? DIky
Napsal: pon 15.12.2008 23:13
od 1Roumen
je to samostatně,je připevněn sponou,opravdu jednoduchý!Ale vevnitř klasická plastová vrtulka z magnetem!Takže co to může vydržet?H...o!
Napsal: pon 15.12.2008 23:49
od Bajzik
Zitra to rozeberu, dik
je to teda tenhle pod ventilama?

nebo tenhle?

tenhle najdu kde?
Napsal: úte 16.12.2008 00:32
od PavelP
Tak to druhý čerpadlo je v levým podběhu za plastovým krytem.Záleží co máš za typ auta.Já jsem to řešil u své 540 ky ( viz příspěvek netopí ).
Dost jsem se trápil ,protože auto netopilo a netopilo.Nakonec jsem zjistil .že je špatnej jeden ventil právě v tom podběhu,čerpadlo si vlastně táhlo teplou vodu z výstupu do sání a tedy vlastně tam bylo k ničemu.Nakonec jsem se na celou funkci REST vysral, udělal jsem BIPAS systému REST a auto topí až hoří gumičky od stěračů.
( REST ani nevyužiju ,tak na to seru )
PP
Napsal: úte 16.12.2008 09:03
od Birkoff
Já mám v autě ten horní "komplet". Taky se netočil. Vyndal jsem to celý ven, vyčistil tu magnetickou "spojku" a snažil se rozebrat ten motůrek, bez úspěchu. Problém odehnout ty "držáčky" a pak to stejně nešlo rozdělat. Teď se točí, ale i tak se někdy zasekne. Pomůže klepnutí něčím kovovým.
Jinak ten motůrek oběhového čerpadla tlačí vodu i normálně, ne jen při funkci REST, takže to chce aby se točil normálně, jinak netopíš. Výměna jen komplet a cena 8tis origo.
Napsal: úte 16.12.2008 10:39
od Bajzik
hmmm, takže to spodní je nejspíš jen u nějakých motorizací. Rozeberu to a uvidím no.
Diky
Napsal: úte 16.12.2008 14:25
od Bajzik
Takže jsem to rozebral a motorek se točí, i ta vrtulka je v cajku.
Zjistil jsem, že do něj ale nejde proud, ani při zaplém REST...

Našel jsem u motoru nějaký utržený dráty. Viz foto
auto je to 528i, kdyby byl někdo tak hodný a kouknul se kam a k čemu vedou? Určitě je to originál!
