Stránka 1 z 1

Napsal: sob 13.12.2008 20:01
od Luckysheck
Řeším to stále dokola a stále nevím co s tím :( po nastartování (hlavně když je motor studený)se rozbliká dobíjení a současně ASC a ABS (ty však svítí) problikává osvětlení palubní desky, zhasíná interiérové i exteriérové osvětlení,nepravidelný chod motoru(svíčky nemají dostatek napětí) někdy se i palubní deska odporoučí uplně - pouze svítí,ale nefunguje.Už jsem to tu jednou řešil - altík je v pořádku a kabeláž také, diagnostika nic neukázala:(( po zahřátí jede normalně ale občas se rozsvítí opet výše zmiňované kontrolky, auto přestane svítit a blikat a ja nevim co ešče a pak vzápětí zase dobrý (zatím) Tohle mě sice Fiaty naučily ale u BMW bát se jestli dojedu...no nevim nevim. A když vytáhnu klíč ze zapalování a nechám auto déle stát tak se ozývá z nitra palubní desky divné klepání(cvakaní) poměrně dost slyšytelné a v pravidelných intervalech.Tak nevím estli nějaké relatko co mi krade proud či třeba jednotka palubní desky, nevím :( v každém případě díky moc za každou radu. P.S Baterku mam novou.

Napsal: sob 13.12.2008 20:07
od alpineman
Luckysheck píše:Řeším to stále dokola a stále nevím co s tím :( po nastartování (hlavně když je motor studený)se rozbliká dobíjení a současně ASC a ABS (ty však svítí) problikává osvětlení palubní desky, zhasíná interiérové i exteriérové osvětlení,nepravidelný chod motoru(svíčky nemají dostatek napětí) někdy se i palubní deska odporoučí uplně - pouze svítí,ale nefunguje.Už jsem to tu jednou řešil - altík je v pořádku a kabeláž také, diagnostika nic neukázala:(( po zahřátí jede normalně ale občas se rozsvítí opet výše zmiňované kontrolky, auto přestane svítit a blikat a ja nevim co ešče a pak vzápětí zase dobrý (zatím) Tohle mě sice Fiaty naučily ale u BMW bát se jestli dojedu...no nevim nevim. A když vytáhnu klíč ze zapalování a nechám auto déle stát tak se ozývá z nitra palubní desky divné klepání(cvakaní) poměrně dost slyšytelné a v pravidelných intervalech.Tak nevím estli nějaké relatko co mi krade proud či třeba jednotka palubní desky, nevím :( v každém případě díky moc za každou radu. P.S Baterku mam novou.
Cvakání (tikání) ozývající se z přístrojovky způsobuje (prý) předřadný odpor ventilátoru topení, tzv. "JEŽEK". Výměna je tady na fóru mnohokrát popisována i s fotodokumentací.
To ostatní co popisuješ, nevím. Elektrika když blbne, je to k nasrání!

Good Luck!

Napsal: ned 14.12.2008 02:47
od dexter
mrkni na altík. Jsou tam myslím 3 kontakty a jednou jsem viděl že ten nejduležitější přerážel na kostru,nebo měl špatnej kontakt?. Myslím že ho drží 13 matka a někdo ji nejspíš tak utahoval,až to utrhnul u kontaktu.Na oko to vypadalo v pohodě,ale ta matka se nedala pořádně utáhnout. Dělalo to přesně to samé. Myslím,že to i za jízdy pár krát zastavilo. Budíky uplně off a po vteřince-2 ani kdyby nechumelilo. No to byla jízda.
:roll:

Napsal: ned 14.12.2008 13:13
od Luckysheck
Tak jsem odpojil konektor co jde do ježka ale chroupe to dále:( jakoby přesně za panelem klimy. Po připojení konektoru zpět klima fouká i po vypnutí klíčku:( z louže do bláza :(