Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 11.12.2008 23:28
od Plechus
Zdravím, zajímalo by mě tohle:

1) na volnoběh motor jakoby pocukává, když se dá ruka k vejfuku, tak nejde jeden souvyslej proud spalin, ale dycky když cukne, tak de spalin trochu míň...tušim dobře, že to sou svíčky? Volnoběh drží, za jízdy už necuká...motor na volnoběh jakoby zakopává, ale ne že by chcípal prostě drží cca 600-700 ot a trošičku jednou za vteřinu cukne...

2)startuje podle nálady...někdy na otočení, někdy hodně špatně (tak 5 sekund, když chytne, tak nevyletí normálně na cca 1100 a zpátky na volnoběh, ale jakoby se rozkuckává...)...údajně jenom vybitá baterka, ale moc se mi tomu nechce věřit, podle mě blbost...žeby nějakej filtr někde přicpanej? palivovej?

3)z vejfálu de bílej kouř jako když je motor neohřátej (ráno než se kousek ujede ) i po cca 10km, ale pak když se ujede cca 20, tak už nehulí, ani při stání. Po opětovném nastartování zase trošku bíle kouří...kde je chyba? (Petr z Rajský zahrady, u kterýho auto bylo na seřízení ventilů říká, že to je normální...doufam, že má pravdu a že se nic neloučí...)

Jinak řek bych že jede dobře (měl sem tds, takže tohle je pro mě dost raketa...kam se hrabe nafta na tah 3.5 litru...:-) ), teplotu drží...topí normálně...

Díky za odpovědi :-)

Napsal: pát 12.12.2008 00:48
od Helldiver
M30 v e34 ma sice pocitacom riadene bezkontaktne, ale rozdelovacove zapalovanie, takze sa casom opotrebovava palec a viecko rozdelovaca (menej aj kable), predpokladam ze to dlho nikto nemenil, takze sup kupit nove, to je zaklad aby ten motor vobec mohol mat kludny a vyrovnany chod. Potom vsetky mozne netesnosti v nasavacom trakte, pomerne casta je u M30 aj netesnost sacich parohov, respektive tesneni medzi parohami a hlavou.