Stránka 1 z 1
Napsal: pon 08.12.2008 16:02
od Sida
Dobry den, vlastnim BMW E39 525tds.Priblizne tak jednou za 14 dni se mi stan, ze pri zrychlovani to prestane jet, mam plyn do podlahy a nic, sviti porucha motoru, kdyz vyradim rychlost a opet zaradim, kontrolka zhasne a auto jede.Prosim nevi nikdo cim to muze byt?U BMW sem se dozvedel ze to muze byt softwarova chyba.
Predem dik
Napsal: pon 08.12.2008 16:07
od tds
chce to napíchnout a uvidíš.
Napsal: pon 08.12.2008 16:10
od Sida
tds píše:chce to napíchnout a uvidíš.
Uz sem skousel a nic to nehlasi vse v poradku
Napsal: pon 08.12.2008 16:23
od Sida
Prosim piste cokoli nejaky vase nazory sem z toho docela zoufaly neni to nic prijemnyho,kdyz predjizdim a prestane to jet.Potrebuju to vyresit co nejdriv.
Napsal: pon 08.12.2008 17:48
od Tickerow
No zkus jet nekde na dalnici trochu z ostra...pokud to dela pri velkym odberu nafty, mohl by to byt napul ucpanej vstrik nebo treba filrt nebo voda v nafte....proste to prestane davat pozadovany mnozstvi nafty pres cerpadlo a jak na chvili povolis tak se to srovna...
Pokud ti odchazi vstrik, tak alespon u novejsich motoru se stava to, ze odejde-li jeden vstrik, tak to ani nenastartujes...ale to vetsinou nehazi ani chybu...no zkus
Napsal: pon 08.12.2008 17:54
od Sida
Tickerow píše:No zkus jet nekde na dalnici trochu z ostra...pokud to dela pri velkym odberu nafty, mohl by to byt napul ucpanej vstrik nebo treba filrt nebo voda v nafte....proste to prestane davat pozadovany mnozstvi nafty pres cerpadlo a jak na chvili povolis tak se to srovna...
Pokud ti odchazi vstrik, tak alespon u novejsich motoru se stava to, ze odejde-li jeden vstrik, tak to ani nenastartujes...ale to vetsinou nehazi ani chybu...no zkus
No to me taky napadlo, ze to prestane davat naftu ale to si myslim ze by se mi to ukazalo kdyz sem to napichl.Skusim to a uvidim moc dik.
Napsal: pon 08.12.2008 19:04
od tds
Co ti ukazuje ukazatel spotřeby když to ubere?pokud jde dolu tak si nech nastavit plnící tlak, je nejspíš příliš vysoký.možnosti jsou taky že je porézní hadička k wastegatu.
Napsal: pon 08.12.2008 19:05
od tds
Tickerow píše:No zkus jet nekde na dalnici trochu z ostra...pokud to dela pri velkym odberu nafty, mohl by to byt napul ucpanej vstrik nebo treba filrt nebo voda v nafte....proste to prestane davat pozadovany mnozstvi nafty pres cerpadlo a jak na chvili povolis tak se to srovna...
Pokud ti odchazi vstrik, tak alespon u novejsich motoru se stava to, ze odejde-li jeden vstrik, tak to ani nenastartujes...ale to vetsinou nehazi ani chybu...no zkus
Tohle ti udělá CR-ko ale ne normální vstřik.čerpadlem ani vstřikama to nebude.
Napsal: úte 09.12.2008 20:28
od smocek
nepridaval si tlak na turbu? ze kdyz to pridas moc tak pri moc velkym tlaku to utne naftu
Napsal: stř 10.12.2008 20:51
od Sida
Ne pridaval sem akorat mnozstvi nafty ktery tam tece.
Napsal: čtv 11.12.2008 09:00
od tds
Sida píše:Ne pridaval sem akorat mnozstvi nafty ktery tam tece.
Jak přidával?
Napsal: sob 13.12.2008 15:21
od Sida
Nechaval sem se nastavovat cerpadlo aby tam teklo vic nafty
Napsal: ned 14.12.2008 20:41
od tds
a proč by tam mělo jít víc nafty nějak to nechápu?délku vstřiku a dávku si čerpadlo dělá samo.nejspíš to bude tvůj problém at ti to daj do kupy ti co to posrali.
Napsal: pon 15.12.2008 00:32
od Homer
To s tim čerpadlem jsou píčoviny, do vstřikovacího čerpadla se nemůžete jebat. Hlavně tohle je už elektronický čerpadlo, který si všechno udává a nastavuje samo.Bylo by zdlouhavý a zbytečný to teď rozebírat a popisovat.Ale na tomhle čerpadle nic takovýho nejde, pokud se někdo do něj nesere a to může jenom pako. Všechno se nastavuje na stolici. To je fuk. Může to být váha vzduchu, když je v háji tak to dělá psí kusy a nemusí se načíst do závad, většinou se ten motor taky nedá moc roztočit. Zkusil bych váhu, nebo podavací čerpadlo, zpětnej ventil v nádrži, naftovej filtr. To je takovej základ