Stránka 1 z 1
Napsal: pát 05.12.2008 12:44
od magic
Čuz lidi, když nakopnu teď auto e39 528iA tak po ujeti cca 3km a už zahřati motoru, když zastavim normálně na křižovatce a motor běží, tak se od motoru ozyva takove vrzani, jako nějakeho řemene, ale ty sou údajně všechny OK. Až se motor třeba ještě více zahřeje, tak je to OK, pak to zase děla a tak, Ale nedělá to furt.
Máte někdo tušeni?
Když je motor v záběru tak to slyšet nejde.
Napsal: pát 05.12.2008 17:50
od JED55CZ
Dneska rano jsem si uz vazne vsiml, ze mam stejny problem, driv me to po ranu - kdyz je chladno ( kolem 5C), obcas vrzlo, ale ted jsem si vsiml, ze i pri teplym nechanym na volnobeh, to casto vrze pri techto venkovnich teplotach

..mam 523...diky za info
Napsal: pát 05.12.2008 19:56
od magic
JED55CZ píše:Dneska rano jsem si uz vazne vsiml, ze mam stejny problem, driv me to po ranu - kdyz je chladno ( kolem 5C), obcas vrzlo, ale ted jsem si vsiml, ze i pri teplym nechanym na volnobeh, to casto vrze pri techto venkovnich teplotach

..mam 523...diky za info
LOL, takovych nas bude více

Napsal: pát 05.12.2008 20:34
od Slid
Většinou kladky, ložisko altiku, pumpa, vše co se točí na ložiskách, mrkl bych ještě zda není suchej řemen.....
Napsal: sob 06.12.2008 17:43
od magic
Slid píše:Většinou kladky, ložisko altiku, pumpa, vše co se točí na ložiskách, mrkl bych ještě zda není suchej řemen.....
to jsem taky slyšel, kladky ale prej OK, řemeny taky, pumpa, to je tak 15tkč co? a altik to bude podobne
Napsal: ned 07.12.2008 01:11
od alpineman
magic píše:Slid píše:Většinou kladky, ložisko altiku, pumpa, vše co se točí na ložiskách, mrkl bych ještě zda není suchej řemen.....
to jsem taky slyšel, kladky ale prej OK, řemeny taky, pumpa, to je tak 15tkč co? a altik to bude podobne
Jestli je řemen OK, nebo KO neřeší to, zda píská, nebo ne. Vezmi nějaký mazadlo ve spreji (např. WD-40, Konkor 101...) a ze 30cm kraťoučce stříkni při volnoběhu na řemen (mezi blok a vrtuli) - ale fakt jen trošku. A uvidíš, zda to pomůže a jestli to je řemenem. Mě to vždy pomohlo u mé EX e34 520i 24V.
...jinak vodní pumpa - od 1.200,-Kč!!! Značková (např. Valeo) 2.200,-Kč. Ale opět - jak, kde!
Napsal: ned 07.12.2008 13:15
od magic
alpineman píše:magic píše:Slid píše:Většinou kladky, ložisko altiku, pumpa, vše co se točí na ložiskách, mrkl bych ještě zda není suchej řemen.....
to jsem taky slyšel, kladky ale prej OK, řemeny taky, pumpa, to je tak 15tkč co? a altik to bude podobne
Jestli je řemen OK, nebo KO neřeší to, zda píská, nebo ne. Vezmi nějaký mazadlo ve spreji (např. WD-40, Konkor 101...) a ze 30cm kraťoučce stříkni při volnoběhu na řemen (mezi blok a vrtuli) - ale fakt jen trošku. A uvidíš, zda to pomůže a jestli to je řemenem. Mě to vždy pomohlo u mé EX e34 520i 24V.
...jinak vodní pumpa - od 1.200,-Kč!!! Značková (např. Valeo) 2.200,-Kč. Ale opět - jak, kde!
tak řemeny vyměním a uvidím co dál
Napsal: ned 07.12.2008 20:31
od alpineman
magic píše:alpineman píše:magic píše:
to jsem taky slyšel, kladky ale prej OK, řemeny taky, pumpa, to je tak 15tkč co? a altik to bude podobne
Jestli je řemen OK, nebo KO neřeší to, zda píská, nebo ne. Vezmi nějaký mazadlo ve spreji (např. WD-40, Konkor 101...) a ze 30cm kraťoučce stříkni při volnoběhu na řemen (mezi blok a vrtuli) - ale fakt jen trošku. A uvidíš, zda to pomůže a jestli to je řemenem. Mě to vždy pomohlo u mé EX e34 520i 24V.
...jinak vodní pumpa - od 1.200,-Kč!!! Značková (např. Valeo) 2.200,-Kč. Ale opět - jak, kde!
tak řemeny vyměním a uvidím co dál
Já bych to nejprve něčím máznul. Řemeny nejsou zrovna za "dvacku" a jak uvádíš, máš je OK.
A jak říkám, to že je řemen nový, neznamená, že nebude pištět. V tomhle počasí se to prostě stává - voda, sníh, sůl...
No a taky co když to pískání vůbec řemeny nedělají??? Jdi jedno po druhým. Vždyť sundat kladky není žádný problém - stáhni řemen a kladka je na dvou šroubech... Vyčisti benzínem a promaž napínák. Pak uvidíš, co to bude dělat dál.
Napsal: pon 08.12.2008 12:20
od magic
tak v mém případě, co jsme tak zkoumali to neni řemen ani tak, ale spíše po cestě od sání k motoru je tam nějaka hadička na nějake dosavani, ktera je zřejmně pokrčena nebo tak, a jak si automat na volnoběh začne dosavat, tak se skřípne a jakoby to přez ni prdí, podle toho jak dosava tak to prdi vice nebo méně, když se to protahne plynem, tak je to chvilku zase OK.
Prej tohle zrovna jenom zaležitost automatu. Je to realne?vi někdo něco konkretniho, či máte zkušenosti?
Napsal: pon 08.12.2008 19:44
od JED55CZ
Ja nad tim zase dneska spekuloval, a zkusi me vymenit remeny, popripade kladku, zda se, ze se ta akustika rodi odtamtud. Remeny vypadaji, ze uz maji neco za sebou, tak jako prvni jdu do nich..
Napsal: pon 08.12.2008 23:23
od Horys
magic píše:tak v mém případě, co jsme tak zkoumali to neni řemen ani tak, ale spíše po cestě od sání k motoru je tam nějaka hadička na nějake dosavani, ktera je zřejmně pokrčena nebo tak, a jak si automat na volnoběh začne dosavat, tak se skřípne a jakoby to přez ni prdí, podle toho jak dosava tak to prdi vice nebo méně, když se to protahne plynem, tak je to chvilku zase OK.
Prej tohle zrovna jenom zaležitost automatu. Je to realne?vi někdo něco konkretniho, či máte zkušenosti?
Měla by to být nějaká snich
http://bmwfans.info/original/E39/Lim/52 ... l-11_2680/
až sundáme sání budem chytřejší.
Napsal: pon 08.12.2008 23:47
od magic
Horys píše:magic píše:tak v mém případě, co jsme tak zkoumali to neni řemen ani tak, ale spíše po cestě od sání k motoru je tam nějaka hadička na nějake dosavani, ktera je zřejmně pokrčena nebo tak, a jak si automat na volnoběh začne dosavat, tak se skřípne a jakoby to přez ni prdí, podle toho jak dosava tak to prdi vice nebo méně, když se to protahne plynem, tak je to chvilku zase OK.
Prej tohle zrovna jenom zaležitost automatu. Je to realne?vi někdo něco konkretniho, či máte zkušenosti?
Měla by to být nějaká snich
http://bmwfans.info/original/E39/Lim/52 ... l-11_2680/
až sundáme sání budem chytřejší.
jo to vypada že by mohlo byt ono