Stránka 1 z 1
Napsal: pon 01.12.2008 14:18
od Tickerow
Dnes to tu hltim otazkama...hledam a nic nenachazim protoze je tu toho hafec...
Zajimalo by me jestli ma bejt podtlak pod vickem na nalejvani oleje? Pamatuju si jednou ze sem to zkousel u 120 skodovky a tam byl podtlak jako svine...dnes to zkousim u 525i rv.90 a celkem jako ze nic nez neco
Cekam podtlak a ono prd...bylo to tedy na volnobeh, ale i tak by tam mel byt ne? A jestli ne, tak proc ne...a jesli to tak proc jo a cim to muze byt?
Dekuju....
Zahady BMW teprve odhaluji:-)
Napsal: úte 02.12.2008 01:18
od mamouschek
Není prvního Máje? Podtlak pod víčkem na nalévání oleje v motoru? Tuto otázku jsi určitě nemyslel vážně. Tam podtlak nemůže být ani omylem. Může tam být přetlak, ale jen mírný. Pokud by byl větší, tak je motor po smrti a fouká dolů. A to je i u šáde.
Napsal: úte 02.12.2008 02:43
od airbone
mamouschek píše:Není prvního Máje? Podtlak pod víčkem na nalévání oleje v motoru? Tuto otázku jsi určitě nemyslel vážně. Tam podtlak nemůže být ani omylem. Může tam být přetlak, ale jen mírný. Pokud by byl větší, tak je motor po smrti a fouká dolů. A to je i u šáde.
jj, skor by odtial malo fukat, ale nie moc.... AK odtial riadne duje, nedajobze vystrekuje olej, tak motor tlakuje do klukovej skrine a to nie je good....
Napsal: úte 02.12.2008 09:22
od Strosek
525i r.v 90 - máš motor M20 ?
Po oddělání toho víčka by se měl změnit chod na volnoběh. Pokud se chod motoru nezmění, tak je něco špatně - neštěsnost,...
Nepleteš si to s tímto ?
Napsal: úte 02.12.2008 09:40
od Tickerow
Sem si zase vymyslel kreteni otazku

Motor je M50...je to z kvetna kdy se to lamalo akorat...taky mi jednou v Autohelpu, kde je autorizovany servis bmw dali spatny novy filtry:-)
No nedoslo mi, ze je to kravina...proste sem slepe veril znamymu, kterej mi rekl, ze kdyz skace vicko u 120 je to prave dobre...a ono neni...
Sry, moje chyba
V tomto pripade mam motor ok, protoze to vicko se ani nehne:-)
Diky, ze ste me vyvedli z omylu...
Napsal: úte 02.12.2008 23:48
od mamouschek
Tickerow píše:Sem si zase vymyslel kreteni otazku

Motor je M50...je to z kvetna kdy se to lamalo akorat...taky mi jednou v Autohelpu, kde je autorizovany servis bmw dali spatny novy filtry:-)
No nedoslo mi, ze je to kravina...proste sem slepe veril znamymu, kterej mi rekl, ze kdyz skace vicko u 120 je to prave dobre...a ono neni...
Sry, moje chyba
V tomto pripade mam motor ok, protoze to vicko se ani nehne:-)
Diky, ze ste me vyvedli z omylu...
V poho, mě to jen pobavilo.

Napsal: stř 03.12.2008 23:04
od Author
no řekl bych že mírnej podtlak musí bejt určitě, protože odvětrávání je připojený na sání,sice před škrtící klapku ale za snímač teploty nasávaného vzduchu a váhu a pokud sundáš to víčko,tak si to začne odtud přisávat vzduch a změní se trochu chod motoru
Napsal: čtv 04.12.2008 19:01
od troutny
Tak tak,je tam podtlak,od přisávání oddychu z motoru přes sací potrubí,zkoušel jsem to na svý starý 325e,a volnoběžný otáčky šly dolů jak to sálo váhou nezměřený vzduch přes otvor nalévacího víčka.
Napsal: čtv 04.12.2008 21:21
od Strosek
M50 už to asi ale nedělá - ne všechny motory to dělaj
Napsal: čtv 04.12.2008 22:39
od Author
Strosek píše:M50 už to asi ale nedělá - ne všechny motory to dělaj
dělá...
Napsal: čtv 04.12.2008 23:01
od Hoonnza
než sem rozebral motor m30 do kterýho začala týct voda do oleje atd .. tak sem měl to samí jako ty u tý š120 takovej vysavač nemáme ani doma ..

normálně sem sundal víčko a v tom hned začaly padat otáčky a motor málem chcípnul.. dával sem dokonce i jinou hlavu a těsnění a už to nefouká ale voda tam jde stále +tlakuje vodu ... takže sem usoudil že je v prd.. blok .. Co by ste soudily ..? poznám to podle tlaků ..?