Stránka 1 z 1

Napsal: úte 25.11.2008 13:31
od Vena
Ahoj, zkoušel jsem tu už hledat ale nic jsem nenašel. Na E39 s eMkovým volantem mi při otáčení v jedný pozici jakoby vrzne volant. Netušíte čím by to mohlo být?

Napsal: úte 25.11.2008 14:13
od Pavel
namazat 8)

Napsal: úte 25.11.2008 15:14
od mari
Mě od tý doby co začly trochu mrazy vrže M volant taky, krom toho že mě neskutečně sere raní pištění kladky klíňáku, ložiska altíku nebo prostě něčeho co vrže než se motor ohřeje. Někde sem tu čet že to někomu dělala viska ale to pochybuju. Volant prostříknout, nechat si nakapat mastnotu na kalhoty a může se do práce. :lol:

Napsal: úte 25.11.2008 15:27
od Vena
No jen jsem chtěl vědět, jestli se s tím někdo už nesetkal. Asi to holt budu muset rozebrat...

Napsal: úte 25.11.2008 15:29
od mari
Rozebírat se mi to nechce, zkusim tam stříknout trochu hadičkou.

Napsal: úte 25.11.2008 15:48
od Jawak
mari píše:krom toho že mě neskutečně sere raní pištění kladky klíňáku než se motor ohřeje.


Vrzne si jednou týdně i 4-ramenný MFVolant, jinak za studena pod kapotou to jsou ty řemeny jak pohání klimakompresor.. :?

Napsal: úte 25.11.2008 15:53
od mari
Tam je jen klíňák a ten pohání všechno. Řemen asi sám o sobě nevrže. Vrzat musí něco z komponent.

Napsal: úte 25.11.2008 16:55
od srad96
mari píše:Tam je jen klíňák a ten pohání všechno. Řemen asi sám o sobě nevrže. Vrzat musí něco z komponent.


Sú tam dva remene.Jeden na klímu a druhý na to ostatné.Servo,alternátor,vodná pumpa....

Napsal: úte 25.11.2008 17:20
od Pavel
mari píše:Mě od tý doby co začly trochu mrazy vrže M volant taky, krom toho že mě neskutečně sere raní pištění kladky klíňáku, ložiska altíku nebo prostě něčeho co vrže než se motor ohřeje. Někde sem tu čet že to někomu dělala viska ale to pochybuju. Volant prostříknout, nechat si nakapat mastnotu na kalhoty a může se do práce. :lol:


mám kormidlo a vrzalo taky...prostříklo se to kolem multi funkčího kroužku a je klid..

Napsal: úte 25.11.2008 18:25
od Tashiro
Ted v zimě, než se zahřeje mi taky vrže mám 4 MF volant

Napsal: stř 26.11.2008 13:37
od corle
taky mi to vrzalo, sundal jsem ten černý kryt za volantem a prostřík. Už je to v pohodě.

Napsal: stř 26.11.2008 18:59
od Vena
Ok, zkusím, díky za rady...

Napsal: čtv 27.11.2008 18:29
od KEAN
Ahoj, podobný problém jsem řešil u své E36.
Ono nejde oto jen tak tam někam něco stříknout, ale u mého případu si vrzlo konkrétně styčný místo pro klakson, který je vidět po sundání volantu na jeho vnitřní straně po celém obvodu. Je tam origo taková pasta a časem se vydře, stačí to kontaktní místo máznout vazelínou a je zas na čas klid :-)

Napsal: čtv 27.11.2008 18:51
od P-J
KEAN píše:Ahoj, podobný problém jsem řešil u své E36.
Ono nejde oto jen tak tam někam něco stříknout, ale u mého případu si vrzlo konkrétně styčný místo pro klakson, který je vidět po sundání volantu na jeho vnitřní straně po celém obvodu. Je tam origo taková pasta a časem se vydře, stačí to kontaktní místo máznout vazelínou a je zas na čas klid :-)


E36 má kontakty do volantu řešené trochu jinak, než E39.....

Napsal: čtv 27.11.2008 21:19
od alpineman
...taky mi to ve volantu začalo vrzat. Na hranu látky ze starého trika jsem stříknul silikon-spray a protáhnul jsem kolem dokola mezeru mezi volantem a tím plasten za ním. A je klid!!!

A co se kladky na řemeni týká - vlez pod auto a promáčkni řemen. Pokud bude skřípat, ven s kladkou. Vyper ji v benzínu a promaž ji. V tom napínáku je stejně jen pružina. Já použil vazelínu ve spreji. Luxus!!! Nevříská!!!

Napsal: pát 28.11.2008 08:52
od mari
pod auto bych vlez ale jak budu na zemi sundavat kryt motoru to nevim, bez zvedáku to nemá cenu

Napsal: pát 28.11.2008 13:17
od alpineman
mari píše:pod auto bych vlez ale jak budu na zemi sundavat kryt motoru to nevim, bez zvedáku to nemá cenu


Stačí tomu pár cenťáků a kratší "křížák"... Já si sehnal dva 80cm trámky 15×15cm, seříznul jsem si je motorovkou jako nájezdy a na drobné věci a podívání se pod auto mi to stačí.
Dříve jsem najel jen na cihly, abych sundal kryt motoru...

Jednou abych se dostal pod střed auta, jsem na sídlišti najel předkem na obrubník (ca 15cm), vytáhnul "Golu" a bylo to. Sice místo nic moc, ale furt lepší než se cpát pod auto na heveru. Osobně jsem viděl, jak padla z heveru E30 při výměně zadního kola. Prostě šup a bylo na zemi... Nevlezl bych pod auto na heveru ani za barák!!!