Stránka 1 z 1
Napsal: sob 22.11.2008 20:53
od KamilAC
Jelikož jsem se teprv vrátil domů a neměl přezuto, docela to po cestě do garáže za zimníma kolama klouzalo, byl jsem nucen na chvíli odstavit protiprokluz, potom ale nešel vypnout a stále svítil, k tomu se i rozsvítila kontrolka ABS. Vypnout a zapnout klíček nepomohlo, zhruba po hodině když jsem sednul do auta tak opět vše bylo OK. V čem se stala chyba, a jak moc je závažná když najednou je to opět v pořádku???
Napsal: sob 22.11.2008 21:11
od Luckysheck
Nemyslíš spíše, že nešel zapnout než vypnout?
Napsal: ned 23.11.2008 21:43
od KamilAC
Jasně, nešlo vypnout vypnutí protiprokluzu, to je tedy to stejné jako že nešel zapnout. Vycházel jsem z původního označení funkce tlačítka.
Napsal: pon 24.11.2008 10:36
od Maxiczech
Jednou se mi taky z ničeho nic rozsvítilo ASC a nešlo vypnout. Zaparkoval jsem, volal do servisu a když jsem se k nim vydal, tak sednu do auta a všechno o.k. Šlo zapnout i vypnout. A to už je skoro rok a všechno fachá, jak má. Asi někde nějakej kontakt, mno..

Napsal: pon 24.11.2008 15:07
od KamilAC
Jo, uplně to stejný, od tý doby je to dobrý.
Napsal: úte 06.10.2009 20:11
od Kane
Mám podobný problém, někdy se mi asc sám od sebe vypne, třeba během jízdy, jindy se rozsvítí kontrolka hned po otočení klíčku. Většinou je řešení vypnout zapnout motor a dobrý, vše funguje jak má, dá se asc vypnout a pak normálka zapnout...nevíte čím to může nejspíš být?
Dík
Napsal: úte 06.10.2009 21:14
od wEnC
nejspíše vadné, čidlo, na diagnostice zjistíš které, u e39tek často přední kvůli popraskáním úchytů čidla stářím. Často také nesedí už tak jak má a současně jsou zašpiněné drážky u ložiska kde to snímá.
Napsal: úte 06.10.2009 23:46
od jurasis
100% některé čidlo...

Napsal: stř 07.10.2009 00:09
od starML
Buď některé čidlo a nebo
velmi nízké napětí palubní sítě, pod 10,5 Voltu, nevím přesně. Systém tím dává najevo, že ABS+ASC nebude fungovat. Zpravidla i hůře funguje servořízení = opět varování systému. To napětí se kontroluje jen při startu, a i když se v průběhu jízdy zvýší a baterka dobije, kontrolky už nezhasnou. Ale po dalším startu (jak většina z Vás popisuje) už je vše OK, pokud baterka není úplně KO.

Napsal: stř 07.10.2009 09:20
od Francis
Tipuju to na čidlo. Zajeď na diagnostiku případně napoj osciloskop přímo na kabely od čidel u řídící jednotky ABS/ASC a porovnej signály z jednotlivých čidel. Čidlo nemusí být špatné, může být jen nevhodná vzdálenost řidla od impulsního kola.
Napsal: čtv 08.10.2009 18:47
od Kane
Děkuju všem za postřehy, o víkendu na to mrknu...jen ještě jeden dotaz, vypne mi vždycky jen ASC, ABS funguje - to je divný, ne?
Napsal: čtv 08.10.2009 19:41
od radokrno
čidlo abs na levém předním kole..stopro....výměna je hroznej porod..
nejde prostě ven..já musel sundat čelisti,kotouč a ztáhnout to z ložiska,tepelnej štít...a vytlouct to...
a u kolegy na kombíku to samý....
Napsal: sob 10.10.2009 03:07
od KamilAC
No byla to totální chujovina, byla volná svorka na baterce, a když to někde skočilo přes díru tak se to rozpojilo. Ale cajk.

Napsal: ned 11.10.2009 21:18
od brumlae34
Na ty kontakty na baterce bacha, kamos mel stejnej problem, nemusel ani prejet hrb a rozsvitily se kontrolky, nakonec to odpalilo budiky, jak kolisalo palubni napeti !!!