Stránka 1 z 1

Napsal: úte 11.11.2008 11:14
od Butch5
Serwus, mam E34 95 Tds, najeto 285 000 , ale v 80 000 km podle servisky menenej motor, tudiz motor by mel mit najeto 205 000 km, muj problem je, ze v tahu mi to huli, ze se za mnou neda jet, motor je tichouckej, klidnej, starty studeny i teply supr, menim po 10 000 km olej texaco a vsechny filtry vzdycky, tahne normalne, proste motor dela vsechno jak ma, kdyz je v kondici a je o nej pecovano, ale ve vysokejch otackach a v tahu do kopce vidim v zrcatku koure jak za tatrou a kamos za mnou vcera jel a kdyz jsem to osolil do kopce, tak mi volal, ze si zavira ventilator, jinak ho udusim..... co to muze byt ? vstriky? cerpadlo ? jinak od vymeny mi to po cca 6000 km sezralo cca 0,5-0,7 litru oleje, coz si myslim je taky v cajku ....

Napsal: úte 11.11.2008 11:20
od mari
Každý TDS si zakouří ale jestli je to tak hrozný jak říkaš tak bych ho zbytečně nehonil. Motor bude mít nejspíš na mále.

Napsal: úte 11.11.2008 12:15
od vilejs
mne to huli jak hovado:) hlavne pri tech 3000rpm.ale to zato muze chip,jinak autu nic neni.v noci to je videt jeste vic,kdyz nekdo namne sviti.ja bych se toho nebal :wink:

Napsal: úte 11.11.2008 12:41
od Pavel
mě to hulilo skrze prasklou hadici od Turba....ale s tím že mě to hulilo i při normálních plynulých rozjezdech,bylo to línější a víc žralo...

Napsal: úte 11.11.2008 15:38
od tds
Plnící tlak,kontrola - nastavení, pokud to začalo dělat z ničeho nic tak kontrola těsnosti sacího traktu vč. kontroly kondice turba.

Napsal: úte 11.11.2008 21:48
od benny24
hulí všechny hlavně když podřadíš a naložíš tomu já bych to nřešil pokud ti to jede normálně

Napsal: úte 11.11.2008 22:23
od Carlos
... někdo mi kdysi říkal, že tds prostě vypouštěj černej hustej dým, právě, když se na to šlápne
z prostého důvodu:
zkrátka turbodýzlák vypouští saze, který se při normální jízdě usazujou v trubkách a při sešlápnutí plynu
se to prostě z těch stěn trubek díky většímu tlaku uvolní a čadí to...
ale jestli je to pohádka, nebo je to prostě tak, to nevím. je pravda, že to samý pozoruji u většiny tds aut. . . :roll:
Tady u nás, po Evropský směrem k letišti, takový pitomce vídám každou chvilku... cca tři za rok... checheche

Napsal: stř 12.11.2008 00:21
od Holly
Já když tomu osolím tak to na dvojku ve 3000 vypustí tak hustej černej dým, že se mi z dohledu ztratí auta co sou za mnou. je to speciálně dělaný od BMW abys ujel policajtům, zakouříš a zmizíš v nejblížší postranní uličce :wink:

Napsal: stř 12.11.2008 01:08
od kavanda
Holly píše:Já když tomu osolím tak to na dvojku ve 3000 vypustí tak hustej černej dým, že se mi z dohledu ztratí auta co sou za mnou. je to speciálně dělaný od BMW abys ujel policajtům, zakouříš a zmizíš v nejblížší postranní uličce :wink:
a hlavně to děláš hned při raním startu,že jo :lol:

Napsal: stř 12.11.2008 11:08
od Holly
kavanda píše:
Holly píše:Já když tomu osolím tak to na dvojku ve 3000 vypustí tak hustej černej dým, že se mi z dohledu ztratí auta co sou za mnou. je to speciálně dělaný od BMW abys ujel policajtům, zakouříš a zmizíš v nejblížší postranní uličce :wink:
a hlavně to děláš hned při raním startu,že jo :lol:
No jistěééé, se zahřátým motorem je to pro amatéry :twisted: :lol:

Napsal: stř 12.11.2008 15:08
od Kail
Tak tohle je dost sporný,mně taky x lidí říká "fůůj,tobě to hulí jak tatra",ale převážně to jsou ti,kterým ujedu :lol: :wink: ...
Každý TDS kouří,kdo říká že ne,lže.Je to starej diesel s velkym obsahem,to prostě bude vždycky kouřit :o .Mně to taky zakouří pěkně když mu dám,když na něj šlapu nadoraz tak do cca 4000ot. to kouří poměrně málo,taktak to vidím v zrcátku,ale jak přelezu přes 4000ot. tak je tma :D .


A neboj se že je to známka toho že motor brzo odejde,to je hovadina.Nic proti,ale když někdo určí takovou diagnózu podle toho že to kouří a olej žere minimálně,je to směšný :roll:

Napsal: stř 12.11.2008 16:49
od Rejchy
Ono to kouří normálně,ale pokud za sebou vidíte oblak sazí tak to v pořádku není.Já když jsem šteloval dávku paliva hlavičkou čerpadla tak jsem se dostal do polohy kdy to jelo,nežralo,ale hulilo jak tady popisujete.Pak jsem si s tím ještě pohrál a už to nekouří.Teď i když tomu naložím tak v zrcátku žádnej kouř nevidím.

Napsal: čtv 13.11.2008 00:20
od dzonnek
tak jeste to muze byt tim ze pokud jezdis klobouk a obcas tomu slapnes tak pak vsechny saze leti ven. Takze radim porad tomu slapat nebat se toho:-) Vim z vlastni zkusenosti ze kdyz jsem jezdil cca tyden klobouka (cca 1500km) a motor netocil taxem se pak moc divil co to z auta vyletelo kdyz jsem tomu nalozil na 3000rpm a myslel jsem si ze auto je v haji...stacilo pak prohant a saze byly ty tam:-)

Napsal: čtv 13.11.2008 21:28
od matej525
s TDSkem se na 1500rpm jezdit neda, to vubec nejede :)))

jinak moje TDS coudi jenom za studena a trochu, jakmile se motor zahreje na provozni teplotu tak muzu jet jak chci a vubec nic za sebou nevidim :)

asi sem svetla vyjimka :) a nebo naopak mam ja neco spatne :)))

Napsal: sob 15.11.2008 12:49
od PetacekBE
Mne TDS kouří jak hovado když jej studené nastartuji a motor sebou dosti cuká a pak tak za 30 sekund se to spraví - prý je na vině špatnej předvstřik :(

Napsal: úte 18.11.2008 13:15
od lenoch
PetacekBE píše:Mne TDS kouří jak hovado když jej studené nastartuji a motor sebou dosti cuká a pak tak za 30 sekund se to spraví - prý je na vině špatnej předvstřik :(
To bych spíš typnul na KO žhaviče - ze začatku to prostě na pár válců nechytne - proto se to klepe a hulí... schválně - hulí to spíš dobíla ne?:) Nebo nějaký nahovno vstřiky... ten předvstřik mi moc nesedne... ale rozhodně bych to dal dokupy...

Napsal: stř 19.11.2008 21:13
od Kail
To jsou žhavice na 99%...Dělá to jen po ránu,tedy když je to uplně studený,že?Taky je budu muset na zimu vyměnit...