Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 30.10.2008 21:01
od surfman55
Zdar, odešel mě asi motor vrtule ke chladiči klimy do věčných lovišť. Dotaz: jde to opravit, nebo pouze řešit výměnou, kde nejlépe a za kolik.... Díky!!!
Facelift 530i, 2001.

Napsal: čtv 06.11.2008 22:05
od Marek520
čus ...tak ten motorek se opravut neda pred tim motorkem je sada predradnej odporu test jek to zkusit tady nekdo v cervnu uz psal ja to tak zkousel....muze to byt vic veci napr ty odpory,pojistka,nebo nejaky rele....motor jsem resil z vrakace i s odporana byl sice v rozkrapane sahare za 1700kc novej je podstatne drassi ted je to v poho....marcus520

Napsal: pát 07.11.2008 12:41
od surfman55
Díky za info, objednal jsem novej, 7500,- Kč. Dnes přišel.

Napsal: pát 07.11.2008 15:21
od Susi
Marek520 píše:čus ...tak ten motorek se opravut neda pred tim motorkem je sada predradnej odporu test jek to zkusit tady nekdo v cervnu uz psal ja to tak zkousel....muze to byt vic veci napr ty odpory,pojistka,nebo nejaky rele....motor jsem resil z vrakace i s odporana byl sice v rozkrapane sahare za 1700kc novej je podstatne drassi ted je to v poho....marcus520


V E39 530i určitě nebudou odpory. Je tam novější typ s dvouma kablama.
Koupit novej je určitě nejlepší volba, ale ta cena... :sad2:

Napsal: pát 07.11.2008 23:20
od Marek520
čus..napsal jsem jenom co vim....ja mam 520ku 97 a dal jsem tam ten moturek z naftaku a pry to bylo mladsi auto...a to o te zkousce jsem cerpal tady s fora a byli tam i fotky...jestli potom montovali vetrak se dvema vyvody to nevim ale ja mam vyvody 4 a zanima neco..prej predradny odpory tusim ze jsou tam dva...marcus007

Napsal: pon 10.11.2008 01:00
od Johnny05
Noo jaaaa mel kuciii podobnej problem. Nejprve jsem jezdil asi 2 mesice v lete bez toho motoru, az jsem si teda vsiml, ze nejede. Nejlepsi odpojit pripojku primo vedle rotoru a pripojovat k baterce, tak se otestuji vsechny 3 rychlosti, a jestli je chyba v motoru nebo odporech. Taakze cestoval domu za 4.000 starsi, ale funkcni. Po asi 3 hodinove vymene, kterou jsem magor provadel sam, bylo vse ok...ale za 2 mesice se odpaliil jeden odpor...coz znamena disfunkcnost 2 ze 3 rychlosti rotoru, a to je opet to same, jako by nesel vubec. Takze jsem koupil pres vrakoviste v brne uplne nove odpory, za 1.500,- CZK, a uprimne...funguje perfektne, ale ted v zime jsem zkusil jen tak z prdele v garazi to pustit, a zase to nejelo, roztocil jsem to rukou a uz ok.
Rikal jsem si, TOTALNI hovadina kupovat novej, ale ted se sam sebe ptam...CAS+VRTULE+ODPORY....nevyslo by to lepe fakt nove? Asi joooo... :idea:

Napsal: úte 11.11.2008 18:16
od Susi
Já koupil starší motor (stav jako novej) z bouranýho auta i s funkčníma odporama za 2.000,-Kč.
Teď mě nesežerte.... :D :D

Marku v pohodě, taky jsem to dřív nevěděl... :wink:

Napsal: úte 11.11.2008 21:26
od surfman55
Johnny05 píše:Noo jaaaa mel kuciii podobnej problem. Nejprve jsem jezdil asi 2 mesice v lete bez toho motoru, az jsem si teda vsiml, ze nejede. Nejlepsi odpojit pripojku primo vedle rotoru a pripojovat k baterce, tak se otestuji vsechny 3 rychlosti, a jestli je chyba v motoru nebo odporech. Taakze cestoval domu za 4.000 starsi, ale funkcni. Po asi 3 hodinove vymene, kterou jsem magor provadel sam, bylo vse ok...ale za 2 mesice se odpaliil jeden odpor...coz znamena disfunkcnost 2 ze 3 rychlosti rotoru, a to je opet to same, jako by nesel vubec. Takze jsem koupil pres vrakoviste v brne uplne nove odpory, za 1.500,- CZK, a uprimne...funguje perfektne, ale ted v zime jsem zkusil jen tak z prdele v garazi to pustit, a zase to nejelo, roztocil jsem to rukou a uz ok.
Rikal jsem si, TOTALNI hovadina kupovat novej, ale ted se sam sebe ptam...CAS+VRTULE+ODPORY....nevyslo by to lepe fakt nove? Asi joooo... :idea:


Taky jsem si to párkrát zkusil. Starší je loterie, někdy to vyjde někdy ne. Já jsem na to už starej někde něco losovat..... A ve finále ušetřit 1000,- Kč.

Napsal: stř 12.11.2008 10:30
od Johnny05
surfman55 píše:
Johnny05 píše:Noo jaaaa mel kuciii podobnej problem. Nejprve jsem jezdil asi 2 mesice v lete bez toho motoru, az jsem si teda vsiml, ze nejede. Nejlepsi odpojit pripojku primo vedle rotoru a pripojovat k baterce, tak se otestuji vsechny 3 rychlosti, a jestli je chyba v motoru nebo odporech. Taakze cestoval domu za 4.000 starsi, ale funkcni. Po asi 3 hodinove vymene, kterou jsem magor provadel sam, bylo vse ok...ale za 2 mesice se odpaliil jeden odpor...coz znamena disfunkcnost 2 ze 3 rychlosti rotoru, a to je opet to same, jako by nesel vubec. Takze jsem koupil pres vrakoviste v brne uplne nove odpory, za 1.500,- CZK, a uprimne...funguje perfektne, ale ted v zime jsem zkusil jen tak z prdele v garazi to pustit, a zase to nejelo, roztocil jsem to rukou a uz ok.
Rikal jsem si, TOTALNI hovadina kupovat novej, ale ted se sam sebe ptam...CAS+VRTULE+ODPORY....nevyslo by to lepe fakt nove? Asi joooo... :idea:



noo ted uz to samozrejme vim! :))))))

Taky jsem si to párkrát zkusil. Starší je loterie, někdy to vyjde někdy ne. Já jsem na to už starej někde něco losovat..... A ve finále ušetřit 1000,- Kč.

Napsal: stř 12.11.2008 21:16
od mario42
Susi píše:
Marek520 píše:čus ...tak ten motorek se opravut neda pred tim motorkem je sada predradnej odporu test jek to zkusit tady nekdo v cervnu uz psal ja to tak zkousel....muze to byt vic veci napr ty odpory,pojistka,nebo nejaky rele....motor jsem resil z vrakace i s odporana byl sice v rozkrapane sahare za 1700kc novej je podstatne drassi ted je to v poho....marcus520


V E39 530i určitě nebudou odpory. Je tam novější typ s dvouma kablama.
Koupit novej je určitě nejlepší volba, ale ta cena... :sad2:


Já mám 528 double rv 9/98 a odpory už tam taky nebyly, tady mění otáčky plynule. Nový stál snad 7 tisíc, nebo dokonce 9 (mám v tom zmatek) + práce- zdělat nárazník, světla atd. U E39 v podstatě klasická závada. Pikantní na tom je to, že když ta el vrtule nefunguje, tak si v horku může klima odfouknout, ale její přetlakový ventil v tělese kompresoru si už nemusí sednout a je poprdeli... Vyměnit zvlášť nejde :roll:

Napsal: čtv 13.11.2008 21:47
od surfman55
... a když si ventil nesedne, tak se nesepne kompresor? Nebo jak se to chová?

Napsal: čtv 13.11.2008 21:49
od surfman55
Jo mam tam novou tu vrtuli, ale točí se furt , asi na první stupeň i když nepustim klima, to asi bude nějaká chyba, že jo?

Napsal: čtv 13.11.2008 22:17
od mario42
surfman55 píše:... a když si ventil nesedne, tak se nesepne kompresor? Nebo jak se to chová?

Když si ventil nesedne, tak ti bude donekonečna unikat náplň. Končí to jedině výměnou celého kompresoru