Napsal: čtv 30.10.2008 21:01
Zdar, odešel mě asi motor vrtule ke chladiči klimy do věčných lovišť. Dotaz: jde to opravit, nebo pouze řešit výměnou, kde nejlépe a za kolik.... Díky!!!
Facelift 530i, 2001.
Facelift 530i, 2001.
Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
Marek520 píše:čus ...tak ten motorek se opravut neda pred tim motorkem je sada predradnej odporu test jek to zkusit tady nekdo v cervnu uz psal ja to tak zkousel....muze to byt vic veci napr ty odpory,pojistka,nebo nejaky rele....motor jsem resil z vrakace i s odporana byl sice v rozkrapane sahare za 1700kc novej je podstatne drassi ted je to v poho....marcus520
Johnny05 píše:Noo jaaaa mel kuciii podobnej problem. Nejprve jsem jezdil asi 2 mesice v lete bez toho motoru, az jsem si teda vsiml, ze nejede. Nejlepsi odpojit pripojku primo vedle rotoru a pripojovat k baterce, tak se otestuji vsechny 3 rychlosti, a jestli je chyba v motoru nebo odporech. Taakze cestoval domu za 4.000 starsi, ale funkcni. Po asi 3 hodinove vymene, kterou jsem magor provadel sam, bylo vse ok...ale za 2 mesice se odpaliil jeden odpor...coz znamena disfunkcnost 2 ze 3 rychlosti rotoru, a to je opet to same, jako by nesel vubec. Takze jsem koupil pres vrakoviste v brne uplne nove odpory, za 1.500,- CZK, a uprimne...funguje perfektne, ale ted v zime jsem zkusil jen tak z prdele v garazi to pustit, a zase to nejelo, roztocil jsem to rukou a uz ok.
Rikal jsem si, TOTALNI hovadina kupovat novej, ale ted se sam sebe ptam...CAS+VRTULE+ODPORY....nevyslo by to lepe fakt nove? Asi joooo...
surfman55 píše:Johnny05 píše:Noo jaaaa mel kuciii podobnej problem. Nejprve jsem jezdil asi 2 mesice v lete bez toho motoru, az jsem si teda vsiml, ze nejede. Nejlepsi odpojit pripojku primo vedle rotoru a pripojovat k baterce, tak se otestuji vsechny 3 rychlosti, a jestli je chyba v motoru nebo odporech. Taakze cestoval domu za 4.000 starsi, ale funkcni. Po asi 3 hodinove vymene, kterou jsem magor provadel sam, bylo vse ok...ale za 2 mesice se odpaliil jeden odpor...coz znamena disfunkcnost 2 ze 3 rychlosti rotoru, a to je opet to same, jako by nesel vubec. Takze jsem koupil pres vrakoviste v brne uplne nove odpory, za 1.500,- CZK, a uprimne...funguje perfektne, ale ted v zime jsem zkusil jen tak z prdele v garazi to pustit, a zase to nejelo, roztocil jsem to rukou a uz ok.
Rikal jsem si, TOTALNI hovadina kupovat novej, ale ted se sam sebe ptam...CAS+VRTULE+ODPORY....nevyslo by to lepe fakt nove? Asi joooo...
noo ted uz to samozrejme vim!)))))
Taky jsem si to párkrát zkusil. Starší je loterie, někdy to vyjde někdy ne. Já jsem na to už starej někde něco losovat..... A ve finále ušetřit 1000,- Kč.
Susi píše:Marek520 píše:čus ...tak ten motorek se opravut neda pred tim motorkem je sada predradnej odporu test jek to zkusit tady nekdo v cervnu uz psal ja to tak zkousel....muze to byt vic veci napr ty odpory,pojistka,nebo nejaky rele....motor jsem resil z vrakace i s odporana byl sice v rozkrapane sahare za 1700kc novej je podstatne drassi ted je to v poho....marcus520
V E39 530i určitě nebudou odpory. Je tam novější typ s dvouma kablama.
Koupit novej je určitě nejlepší volba, ale ta cena...
surfman55 píše:... a když si ventil nesedne, tak se nesepne kompresor? Nebo jak se to chová?