Stránka 1 z 3
Napsal: úte 28.10.2008 22:30
od Zbynca
Ahoj chlapi, zajímal by mě váš názor na tyhle dva motory, hlavně na co si dát bacha, realná spotřeba a co na nich nejčastěji odchází. Zatim vede benzín, ale rád si přečtu i jinej názor. Dík
Napsal: úte 28.10.2008 22:50
od Cyp_the_Trestacz
Mám 530D a moch bych chtěl teď už 530i

Napsal: úte 28.10.2008 23:13
od mrzolt
Mel jsem 530d - spotreba 7,2l ,vymena vahy vzduchu hned pri koupi,
Mam 530i - spotreba 9,5l , uz bych do diesela nesel....
Napsal: úte 28.10.2008 23:17
od Zbynca
díky moc chlapi.

) Je tam něco na co si mam dát bacha při koupy?? zatim deta 2:0

Napsal: stř 29.10.2008 01:34
od Cyp_the_Trestacz
Klasika asi.. Čepy, ramena, displaye rozsypaný, setrvačník, hardyspojka, řízení (aby neklepal servotronik bo jak se to jmenuje - pak je to drahý).
Napsal: stř 29.10.2008 01:35
od Cyp_the_Trestacz
Jo a xenony aby naklápěly!!!!! To je pak děsná vata..
Napsal: stř 29.10.2008 10:38
od ianko
530i

Napsal: stř 29.10.2008 14:49
od Zbynca
no ze to bude takhle jednoznačný jsem vůbec nečekal. Dík všem.

Napsal: stř 29.10.2008 15:38
od RuDoSh
530i
Napsal: čtv 30.10.2008 00:08
od marfy
Alemusíš si ssebou vozit cisternu,

Napsal: čtv 30.10.2008 12:08
od P-J
marfy píše:Alemusíš si ssebou vozit cisternu,

A v případě dieselu balík peněz, nebo zlatou kreditku......
Ten rozdil ve spotřebě není až tak drastický, zato případná porucha dieselu pěkně zatíží peněženku, která několikanásobně překročí to málo, co se ušetřilo na spotřebě......
Napsal: čtv 30.10.2008 13:35
od swed
jednoznacne 530i to je mala raketa, a co jsem slysel tak na spotrebe to bude rozdil litr maximalne dva
Napsal: čtv 30.10.2008 14:39
od Whizkyn
530d. nemám s tím žádnej problém. A už vidím jak 530i žere 9.5 ve městě nebo 9.5 na dálníci při 160-- 180kmh. Do pětky nafta.
Napsal: čtv 30.10.2008 14:42
od prase007
benzín

taky ho mám a naftu nechci už ani cejtit
Napsal: čtv 30.10.2008 14:44
od Cyp_the_Trestacz
Když vezmu v potaz, že jsem do auta nacpal 50 000 do oprav souvisejících s tím, že mám naftu, tak při o 3 litry vyšší spotřebě musim najet skoro 60 000km, aby se mi to vrátilo.. To za to nestojí. Benzín počítám 30kč/ litr. Záleží jak dlouho to auto chceš nechat u sebe a kolik najezdíš... BTW: Já ještě nekupoval vstřiky, takže bych řekl, že se to nevyplatí.
Napsal: čtv 30.10.2008 15:04
od RuDoSh
Whizkyn píše:A už vidím jak 530i žere 9.5 ve městě nebo 9.5 na dálníci při 160-- 180kmh. Do pětky nafta.
s 528i jsem tak jezdil Prahu za 10,5l..... dlouhodobe taky 10,5 a to prevazne trckani na kratkych trasach+mesto.... i kdyz je mesto a mesto

Napsal: čtv 30.10.2008 15:33
od Zbynca
No už jsem myslel, že se tady nikdo nepostaví za diesel. Díky

Ale stejně pujdu nejspíš do benzínu. 170 kw je 170 kw.

Napsal: čtv 30.10.2008 17:18
od Whizkyn
Zbynca píše:No už jsem myslel, že se tady nikdo nepostaví za diesel. Díky

Ale stejně pujdu nejspíš do benzínu. 170 kw je 170 kw.

530d +chip a máš to taky ale s 500 nm krouťákem.
Napsal: čtv 30.10.2008 17:20
od Whizkyn
RuDoSh píše:Whizkyn píše:A už vidím jak 530i žere 9.5 ve městě nebo 9.5 na dálníci při 160-- 180kmh. Do pětky nafta.
s 528i jsem tak jezdil Prahu za 10,5l..... dlouhodobe taky 10,5 a to prevazne trckani na kratkych trasach+mesto.... i kdyz je mesto a mesto

Jasný já měl 328i a taky jsem jezdil za 10-11 ale 530i to je už něco jinýho. 2.8 byl super motor, o tom žádná.
Napsal: čtv 30.10.2008 17:55
od ianko
Whizkyn píše:Zbynca píše:No už jsem myslel, že se tady nikdo nepostaví za diesel. Díky

Ale stejně pujdu nejspíš do benzínu. 170 kw je 170 kw.

530d +chip a máš to taky ale s 500 nm krouťákem.
omfg toto su zas rady
...a nahradnu prevodovku, mu neporadis, krom toho ze D agregat je tazsi, zlozitejsi, narocnejsi na udrzbu... ; pretoze dobrym zvykom cechoslovace je vsetko drat a drat az do skonania a ponevac nemaju na diely/pravidelnu udrzbu (cest vynimkam)..tak som toho nazoru 9/10 dieselov su riadne mrdky.....presne jak sa pise, ak nerobis dlhe suvisle trasy, diesel postraca zmysel...ano 530i zerie benzin, a celkom dost, ale ked ces 170kw tak zaplat tlustochu
