Stránka 1 z 2

Napsal: ned 19.10.2008 18:18
od Strosek
:oops: je ještě dost silný a nechce se mi kupovat nový pakny - seru na ručku - vůbec jí nepoužívám, mám automat.

Sundal jsem kotouče a na dvou paknách obložení už skoro vůbec nedrží - zafouká vítr a je dole.

Poraďte nějaký lepidlo. Hercules bude asi ne hovno. :twisted:

Předem dík za odpověď, peníze pošlu zadem. :twisted:

Napsal: ned 19.10.2008 18:42
od BMWPower
Lepidel se na našem trhu vyskytuje fůra. Záleží co se bude lepit. Zkus se poptat někde ve spec. prodejně(např.Den Braven, Illbruck) tam ti poradí nejlíp. :wink:

Napsal: ned 19.10.2008 18:51
od Marten
Strosek píše::oops: je ještě dost silný a nechce se mi kupovat nový pakny - seru na ručku - vůbec jí nepoužívám, mám automat.


Nechci rýpat, ale Parking u automatu by se neměl používat místo ruční brzdy ale zároveň s ní. Hlavně když parkuješ v prudkým kopci. :!:

Napsal: ned 19.10.2008 18:52
od Strosek
BMWPower píše: .... Záleží co se bude lepit. ...


lepí se kov s tím obložením - to je nějaká kompozitní směs azbestu, pojiva, ruznejch dalších ekologickejch a přitom kurevsky jedovatejch sraček... myslím, že je to savej materiál - ten do sebe natáhne všechno - vodu, mastný,...

Napsal: ned 19.10.2008 19:01
od BMWPower
Strosek píše:
BMWPower píše: .... Záleží co se bude lepit. ...


lepí se kov s tím obložením - to je nějaká kompozitní směs azbestu, pojiva, ruznejch dalších ekologickejch a přitom kurevsky jedovatejch sraček... myslím, že je to savej materiál - ten do sebe natáhne všechno - vodu, mastný,...


Já teda s tímhle nemám zkušenost ale na lepení kdečeho(kde si nejsu jistej složením) používám tzv. Mamutí lepidlo. Lepí to a drží to jak sviňa ale nevím jestli to půjde někdy sundat... :lol:

http://www.denbraven.cz/produkty/0440.htm

Napsal: ned 19.10.2008 19:12
od Strosek
Marten píše:
Strosek píše::oops: je ještě dost silný a nechce se mi kupovat nový pakny - seru na ručku - vůbec jí nepoužívám, mám automat.


Nechci rýpat, ale Parking u automatu by se neměl používat místo ruční brzdy ale zároveň s ní. Hlavně když parkuješ v prudkým kopci. :!:


Jo díky, přepálil jsem to - samozřejmě, že ji v kopci používám, ale na rovince ne - snad to není moc velká chyba.
Teď mi jde hlavně o úsporu peněz a času, když přilepím to obložení - a ono bylo od výroby přilepený, tak nemusím kupovat 4 nový pakny. Potřebuju to zítra všechno dodělat - mám na to málo času - cca hodinu. Nechci se srát ještě s výměnou paken. Určitě mi něco zůstane v ruce, přestane to držet, kde má,... toto už dobře znám, co se může posrat se posere.
Takhle předpokládám, že to odmastím, nanesu lepidélko, přitlačím a mizím od toho.

Napsal: ned 19.10.2008 19:41
od libovka
To nemáš 1000kč na nové,jo? :roll:

Napsal: ned 19.10.2008 19:44
od Strosek
libovka píše:To nemáš 1000kč na nové,jo? :roll:


Co votravuješ ?

Ale dík za radu.

Napsal: ned 19.10.2008 20:56
od brumlae34
Myslím, že než kupovat za 200,- nebo bůhvíkolik lepidlo, tak je asi lepši dát 700,- za nový pakny. A to že ručku nepoužíváš není hrdinství !!! Já nevím, že ten českej člověk musí pořád něco vymejšlet... :wink:

Napsal: ned 19.10.2008 21:49
od Strosek
brumlae34 píše:Myslím, že než kupovat za 200,- nebo bůhvíkolik lepidlo, tak je asi lepši dát 700,- za nový pakny. A to že ručku nepoužíváš není hrdinství !!! Já nevím, že ten českej člověk musí pořád něco vymejšlet... :wink:


Máš sice pravdu, ale já na to auto už seru. Obložení má tloušťku minimálně 3 mm - to je víc než dostatečná tloušťka. Pokud bude k dispozici nějaký lepidlo, kterým tu šlupku přilepím a bude to během několika max. minut. Tak to tak udělám. Neztratím s tím autem navíc ani minutu a nedám mu navíc ani korunu :!:

Kdo chce, ať svýmu auto koupí všechno nový. Pokud mu za to stojí.
Je potřeba, ale kupovat kvalitní věci. Je totiž možný, že ty pakny za cca 500 -700,- budou mít za měsíc používání taky odlepený obložení. Co se za to dá koupit - Ate ? A to je kvalita ? Dobře přilepený origo obložení možná splní účel líp jak Ate azbest z Polska.

Mimochodem, dříve se obložení třeba zaškrabávalo - a brzdilo to dobře - možná líp než nový. Protože ty dvě plochy byly co možná nejlépe "spasovaný".

V přilepení obložení ruční brzy nevidím žádný pochybení - pokud se použije lepidlo k tomu určený.

Jinak děkuju za vyjádření nějakýho morálního pohoršení - to mi asi tak pomůže. Je mi ze sebe na blití. A mrzí mě, že nejsem za hrdinu, když na rovince nezatahuju ruční brzdu.

Napsal: ned 19.10.2008 22:27
od kavanda
Strosek píše:
brumlae34 píše:Myslím, že než kupovat za 200,- nebo bůhvíkolik lepidlo, tak je asi lepši dát 700,- za nový pakny. A to že ručku nepoužíváš není hrdinství !!! Já nevím, že ten českej člověk musí pořád něco vymejšlet... :wink:


Máš sice pravdu, ale já na to auto už seru. Obložení má tloušťku minimálně 3 mm - to je víc než dostatečná tloušťka. Pokud bude k dispozici nějaký lepidlo, kterým tu šlupku přilepím a bude to během několika max. minut. Tak to tak udělám. Neztratím s tím autem navíc ani minutu a nedám mu navíc ani korunu :!:

Kdo chce, ať svýmu auto koupí všechno nový. Pokud mu za to stojí.
Je potřeba, ale kupovat kvalitní věci. Je totiž možný, že ty pakny za cca 500 -700,- budou mít za měsíc používání taky odlepený obložení. Co se za to dá koupit - Ate ? A to je kvalita ? Dobře přilepený origo obložení možná splní účel líp jak Ate azbest z Polska.

Mimochodem, dříve se obložení třeba zaškrabávalo - a brzdilo to dobře - možná líp než nový. Protože ty dvě plochy byly co možná nejlépe "spasovaný".

V přilepení obložení ruční brzy nevidím žádný pochybení - pokud se použije lepidlo k tomu určený.

Jinak děkuju za vyjádření nějakýho morálního pohoršení - to mi asi tak pomůže. Je mi ze sebe na blití. A mrzí mě, že nejsem za hrdinu, když na rovince nezatahuju ruční brzdu.


zkus se někde u vás stavit do autodílny a tam by měli mít "tekutý šrouby".Určo to používaj a maj to rozdělaný.Je to dvousložkovej hnus a drží to jak kurva!

Napsal: pon 20.10.2008 10:52
od lenoch
Strosek píše::oops: je ještě dost silný a nechce se mi kupovat nový pakny - seru na ručku - vůbec jí nepoužívám, mám automat.

Sundal jsem kotouče a na dvou paknách obložení už skoro vůbec nedrží - zafouká vítr a je dole.

Poraďte nějaký lepidlo. Hercules bude asi ne hovno. :twisted:

Předem dík za odpověď, peníze pošlu zadem. :twisted:

Taky přispěju... kdysi sem dost sockoval a tak sem přilepil na přední brzdovou destičku odpadlou brzdící plochu epoxidem. Další rok to vydrželo a když sem je vyhazoval, stále to drželo... hlavní je to ale na 24hodin zatížit. Takže jestli to chceš mít zadaro, vem epoxidové lepidlo, pořádně ty plochy očisti, odmasti vyfoukej, hrkni tam lepidlo, dej pakny tam kde mají být a přes noc nech zatáhlou ručku, aby obložení bylo stlačeno na paknu. Nu a podle mě by to mělo nějaký ten rok držet:) Hlavně ale opatrně, ať tu paknu nepřilepíš k bubnu... já si nedávno nechal repasovat brzdový pakny - opískování + nástřik + nový obložení + přilepení = 231Kč za všechny 4:))) A to se vyplatí!!!!!!!!:)

Napsal: pon 20.10.2008 11:59
od Strosek
Tak jsem zjišťoval - se vším bych se sral déle, než můžu, chci. Jedno lepidlo se dává do pece na 80 °C na několik hodin, pak nechat pomalu chladnout - dvojnásobnej čas.
Všechny další lepidla maj nějaký podobný problémy, vytvářej tlustou vrstvu, ....

Takže si jdu za cca 2 hodiny pro nový pakny + radši jsem si objednal sadu těch pružinek, pičičumrdinek,..

Nemám čas na experimenty, který by navíc mě nakonec stály určitě víc peněz než všechno nový - oddělal bych troubu, vyhořeli by jsme,... :twisted:

Myslel jsem, že koupím něco jako sekundový lepidlo a bude. U ručky jde celkem o hovno.

Napsal: pon 20.10.2008 12:12
od vilejs
normalne epoxydom.hocijakym.ja som to tiez lepil na e30 a drzi jak das.

Napsal: pát 24.10.2008 02:34
od Elektro
kolikrát nejde ani o tlouštku paken,ale jak jsou tam dlouho tak to jakoby ztvrdne a už to tolik nebrzdí.Já je měnil a je to opravdu znát.Jinak určitě by jsi sehnal nějaké epoxidové lepidlo na takové použití.

Napsal: pát 24.10.2008 08:04
od ajfel
kdyz koupis nove pakny a kdyz k tomu koupis jeste sadu vsech tech podlozeka pruzinek, usetris pri skladani desne moc casu :)

cena tak 1000 + 250kc ..a mas klid ....
nemusis nic resit ... a je to na 100% ...

petr

Napsal: sob 10.10.2009 23:48
od radokrno
měl bych dotaz,,dnes jsem si přitahoval ruční brzdu a na řidičově straně jsem otáčel ozubenou maticí směrem z leva do prava a na druhým z prava do leva abych dodržel protisměr...ale na tý řiričově straně to bylo právě obráceně..musel jsem dodržet stejný směr utahování matice jako na straně spolujezdce..jsem tatar já nebo někdo předemnou???podle mě je to chujovina ,podle mně někdo na straně řidiče ozubenou matici otočil obráceně,,,nebo prohodil strany ,ale pakny jsou přeci stejný :?: jsem tatar nebo to je normální...??? podotýkámže že řidičova strana je opravdu asi obráceně ,protože jsem to dělal den přestím a fakt to potom nebrzdilo ani hovno,,,a dnes,na podruhé jsem to právě zjistil ,protáčelo se mi tot totiž se zataženou ručkou i jen tak v ruce,,což nešlo poprvé zjistit protože člověk předpokládá že je to tak jak má .tak nasadí kolo přitahne lanovody zaklapne a jezdí a zkouší při provozu...ted jsem si dal pozor amatici přitah tak že jsem otáčel bubnem ztěžka.Ale s tim že jsem maticí točil stejným směrem jak na druhém kole....třeba to ničemu nevadí,ale to právě nevim

Napsal: ned 11.10.2009 21:04
od brumlae34
To je normalni, ze musis tocit na kazde strane jinak, protoze kdyz si to promitnes, tak logicky pri vysouvaci strane k zadi auta tocis pri vysouvani v pravo dolu a v levo nahoru. Jinak ja doporucuju zvednout obe kola, povolit obe lana rozhybat poradne ten horni veksl co roztahuje lanama pakny a vystelovat to spodnim valeckem nadoraz dokud se bude tocit kolo a potom dle potreby utahovat lana. Ale musis to zkouset, aby ti nebrzdilo jedno kolo vic, protoze kdyz dotahnes jedno lano vic, tak ti to druhy nebude brzdit! Preji hodne trpelivosti. :wink:

Napsal: ned 11.10.2009 21:48
od radokrno
no to jo,,dodrežet protisměr při štelování tý matice...ale já točil stejnosměrně,,na pravý z prava do leva a na levý taky z prava do leva???
a zásadní dotaz je v tom zda-li vadí to že štelovací matice je nejspíš závitem vzhůru,,kdežto si myslím že by měla být závitem dolu a tím zoubkem,, co roztahuje pakny ,,na válečku nad ozubenou maticí nahoru...
nebo jsou nějak otočené pakny,,nevim do vnitř jsem nekoukal..zatim to zatahuje i z kopce ,bez přidání rychlostního stupně...myslím při zaparkování a stání na místě bez motoru v běhu či záběru ..


jinak dotažený jsou obě strany ...zkusil jsem to na štěrku,,brzdí obě.no a jestli obě uplně stejně mi řeknou na technický..

v tomsměru hledejme či nehledejme problém...třeba to nevadí...pro další.

Napsal: čtv 18.02.2010 17:27
od jirka530
nevím odkud jsi,ale pakny bych asi určitě nelepil,v Brandýse nad Labem je velice dobrá firma KLIMAUT,která opravdu za pár kaček zalepí i se zárukou a dělají i spojkové lamely,opravdu OK