Stránka 1 z 1
Napsal: pát 10.10.2008 13:53
od BeXTeR
Kdyz jsem menil kardanku, tak jsem zjistil, ze kdyz zkusim zatocit v vystupem z prevodovky (na obrazku c.6), tak je tam vule jak prase (odhadem tak 10-20°). Je pravda, ze kdyz to radi z prvniho na druhy stupen tak z toho mam takovy zvlastni feeling jako by to trosku proklouznulo, ale treba u e39 to delalo normalne... jsem zvykly na starsi prevodovku 4HP22, ktera tam sazi kvalty asi kladivem, coz si u motoru M20B25 se 170HP asi muze dovolit...
zajima me, jestli me neceka nejaky neprijemny prekvapeni
Diky za kazdou radu!

Napsal: pát 10.10.2008 16:07
od fafejta
xx
Napsal: pát 10.10.2008 17:50
od BeXTeR
ok, dobra, ale ted jestli mas minutku, rekni mi prosim co to je, jestli se to da - pripadne jestli to ma vyznam resit predtim nez dojde k necemu, co asi urcite nechchi ani vyslovit

Napsal: pát 10.10.2008 21:48
od fafejta
xx
Napsal: pát 10.10.2008 23:22
od BeXTeR
tak ted jsi me vazne uklidnil
dobre, dobre, jen jsem si rikal jestli treba nekde nejaky lozisko, packa, sroubek nebo neco co by se dalo vymenit.. kdyz nereseit, tak neresit... pro jistotu zacnu shanet nahradni

Napsal: sob 11.10.2008 11:15
od fafejta
xx
Napsal: sob 11.10.2008 20:34
od BeXTeR

uz mam jasno!
olej jsem nechal menit asi pred 10tis. u Bychla, cena myslim nejak kolem 4-5tis.
Jezdim pomerne dost dynamicky (bez prasaren), ale pri studenym startu i kdyby zamnou rano jela koktavka s tim nejvetsim kridlem na svete a nenablejskanejsim odznackem RRSS a vyblikavala me, tak bude muset pockat jeste nejmin 5km nez se rozhodnu nalozit

mam svou karu vazne rad, takze se k ni chovam co nejslusneji a to same platil o prevodovce... je pravda, ze me Adaptiv obcas prekvapi co dokaze zakvaltovat, ale predpokladam, ze na to je ta prevodovka dimenzovana.
Diky za super vysvetleni, myslim ze jsem to pochopil

Napsal: pát 17.10.2008 19:24
od Marten
Já chci taky 540i Touring...

Napsal: ned 19.10.2008 09:59
od zbrolik
Tak nejspíš kvůli této vůli jsem u svého E34 525td touring sundaval 2x kardanku a nic jsem nevyřešil. Při každém přeřazení nebo změně směru mi v převodovce (kardanku a diferenciál jsem vyloučil) cvakne. Z počátku mne to dost štvalo, ale už jsem si zvykl. Přijde mi jako by díl číslo 6 byl prostě vyčvachtaný nebo ta hřídel. Jsem rád, že je to normální.
Ahoj Žbrolík