Stránka 1 z 1

Napsal: pát 10.10.2008 13:53
od BeXTeR
Kdyz jsem menil kardanku, tak jsem zjistil, ze kdyz zkusim zatocit v vystupem z prevodovky (na obrazku c.6), tak je tam vule jak prase (odhadem tak 10-20°). Je pravda, ze kdyz to radi z prvniho na druhy stupen tak z toho mam takovy zvlastni feeling jako by to trosku proklouznulo, ale treba u e39 to delalo normalne... jsem zvykly na starsi prevodovku 4HP22, ktera tam sazi kvalty asi kladivem, coz si u motoru M20B25 se 170HP asi muze dovolit...

zajima me, jestli me neceka nejaky neprijemny prekvapeni :?

Diky za kazdou radu!

Obrázek

Napsal: pát 10.10.2008 16:07
od fafejta
xx

Napsal: pát 10.10.2008 17:50
od BeXTeR
ok, dobra, ale ted jestli mas minutku, rekni mi prosim co to je, jestli se to da - pripadne jestli to ma vyznam resit predtim nez dojde k necemu, co asi urcite nechchi ani vyslovit :)

Napsal: pát 10.10.2008 21:48
od fafejta
xx

Napsal: pát 10.10.2008 23:22
od BeXTeR
tak ted jsi me vazne uklidnil :D

dobre, dobre, jen jsem si rikal jestli treba nekde nejaky lozisko, packa, sroubek nebo neco co by se dalo vymenit.. kdyz nereseit, tak neresit... pro jistotu zacnu shanet nahradni 8)

Napsal: sob 11.10.2008 11:15
od fafejta
xx

Napsal: sob 11.10.2008 20:34
od BeXTeR
:thumbsup: :thumbsup: uz mam jasno!

olej jsem nechal menit asi pred 10tis. u Bychla, cena myslim nejak kolem 4-5tis.

Jezdim pomerne dost dynamicky (bez prasaren), ale pri studenym startu i kdyby zamnou rano jela koktavka s tim nejvetsim kridlem na svete a nenablejskanejsim odznackem RRSS a vyblikavala me, tak bude muset pockat jeste nejmin 5km nez se rozhodnu nalozit :roll: mam svou karu vazne rad, takze se k ni chovam co nejslusneji a to same platil o prevodovce... je pravda, ze me Adaptiv obcas prekvapi co dokaze zakvaltovat, ale predpokladam, ze na to je ta prevodovka dimenzovana.


Diky za super vysvetleni, myslim ze jsem to pochopil :)

Napsal: pát 17.10.2008 19:24
od Marten
Já chci taky 540i Touring... :(

Napsal: ned 19.10.2008 09:59
od zbrolik
Tak nejspíš kvůli této vůli jsem u svého E34 525td touring sundaval 2x kardanku a nic jsem nevyřešil. Při každém přeřazení nebo změně směru mi v převodovce (kardanku a diferenciál jsem vyloučil) cvakne. Z počátku mne to dost štvalo, ale už jsem si zvykl. Přijde mi jako by díl číslo 6 byl prostě vyčvachtaný nebo ta hřídel. Jsem rád, že je to normální.
Ahoj Žbrolík