Stránka 1 z 1

Napsal: ned 28.09.2008 22:40
od 540david
Ahoj,
může mě prosím někdo poradit ohledně startování E39 540iA? Je to bez-vanos, přestavba LPG AG-Autogas. Pokud auto stojí dýl jak 2 dny tak naskočí na poprvé. Pokud ale stojí hodinu-jeden den, tak točí zhruba 6s. Když načerpám naskočí taky v pohodě. S vypnutým LPG to dělá též.
Díky za rady, docela mě to štve.

Napsal: pon 29.09.2008 07:47
od Strosek
540david píše:Ahoj,
může mě prosím někdo poradit ohledně startování E39 540iA? Je to bez-vanos, přestavba LPG AG-Autogas. Pokud auto stojí dýl jak 2 dny tak naskočí na poprvé. Pokud ale stojí hodinu-jeden den, tak točí zhruba 6s. Když načerpám naskočí taky v pohodě. S vypnutým LPG to dělá též.
Díky za rady, docela mě to štve.
Mám ten samej problém. Určitě to nějak rozkurvili ti plynaři. Kamarádovi dělal zástavbu LPG jeho kamarád - ladil to cca 2 dny. Nikdy se mu nestane, že by startoval déle jak 2 sekundy ! Většinou mu to chytne na škrtnutí.

Já startuju třeba až na po 4.

Lehce mě to sere. Ale co nadělám - hovno. :wink:

Napsal: pon 29.09.2008 13:06
od kralik
Nic divneho. Mam taky M60 s LPG. Ono jde o to ze ti po jizde na LPG zustane zbytek plynu v sani kdyz to chcipnes. Za hodku prijdes k autu a plyn tam samozrejme jeste porad je.. Ale ty startujes na benal a o plynu v sani ridici jednotka nic nevi. Takze mas moc bohatou smes. On se s tim srovna, ale chvilku to trva. Vim o tom a tak kdyz vim ze pojedu hnedka, tak si na poslednich par metru namacknu benal abych vysal a spalil vsechen plyn. Pak nastartuju kdykoli bez problemu. Po dvou dnech stani motor naskoci protoze zbyvajici plyn "odvetral".

Napsal: pon 29.09.2008 16:42
od KAMIL740
kralik píše:Nic divneho. Mam taky M60 s LPG. Ono jde o to ze ti po jizde na LPG zustane zbytek plynu v sani kdyz to chcipnes. Za hodku prijdes k autu a plyn tam samozrejme jeste porad je.. Ale ty startujes na benal a o plynu v sani ridici jednotka nic nevi. Takze mas moc bohatou smes. On se s tim srovna, ale chvilku to trva. Vim o tom a tak kdyz vim ze pojedu hnedka, tak si na poslednich par metru namacknu benal abych vysal a spalil vsechen plyn. Pak nastartuju kdykoli bez problemu. Po dvou dnech stani motor naskoci protoze zbyvajici plyn "odvetral".

chytrej kluk ma to vychytany :D :D :D :D

Napsal: pon 29.09.2008 17:16
od Strosek
Jo, zní to logicky. U mnohých to tak asi opravdu je. Ale mě se občas asi ten plyn ze sání nevyjede, nebo co. Protože, i když to před dojezdem přepnu zpátky na benál - třeba kilometr, tak stejně ty problémy se starty mám.

Napsal: pon 29.09.2008 18:45
od miloshm
kralik: Moje auto možná bude výjimka, co potvrzuje pravidlo. I když dojedu na LPG, tak potom za hodinu, za dvě nebo třeba za tři startuju, tak to naskočí hned.

Napsal: pon 29.09.2008 21:05
od 540david
Mě to dělá i když, to vypnu třeba 3 km před dojezdem. Pojedu teď na prohlídku po 10 tis. tak to hoši opraví!!!
Dík za rady....

Napsal: úte 30.09.2008 07:20
od Strosek
540david píše:Mě to dělá i když, to vypnu třeba 3 km před dojezdem. Pojedu teď na prohlídku po 10 tis. tak to hoši opraví!!!
Dík za rady....
Mám to samý - ať přepínám/nepřepínám - pořád je to to samý. Někdy potěší a chytnbe hned, ale to je málokdy.

Pak dej prosím tě vědět. Asi to taky někam zavezu na revizi. Akorát musím odchytit někoho, kdo tomu opravdu rozumí, aby mi to spíš nerozkurvili, jak to většinou bývá. Co si pak na nich člověk vezme. :roll:

Napsal: úte 30.09.2008 08:28
od 540david
Jasně, dám vědět. Pojedu do TC 101 v Praze Letňanech.