Stránka 1 z 1
Napsal: úte 23.09.2008 23:09
od VenaE39
Ahoj lidi,jsem čerstvý majitel e39 a hned mám trable...háže mi vrtule při větších otáčkách tak,že mám strach že se mi rozletí...nejspíš jsem odhalil proč.Někdo předemnou tam nabastlil jinou visko,která je nějaká nižší,než ta co tammá být,takže vrtule dřela o klima kompresor,takže je mezi vrtulí a visko pár matiček,či čehosi....no děsběs!!!No můj dotaz je jesli má cenu shánět starší visko,která tam patří,nebo jít přímo do autecu a koupit new?Potřebuji samo i vrtuli,ta je patřičně osekaná oten kompresor..Díky za radu
Napsal: stř 24.09.2008 08:10
od libovka
No určitě to vyměn co nejdřív,protože to dokáže udělat pěknou paseku.Při nejlepším zničíš vodní pumpu a při nejhorším ti udělá díru do kapoty.Visco je pěkně mastná cca 7000, ale to zaleží na tobe jestli ji dáš z vrakáče,spíš jde o to aby byla funkční.Ale vrtule stojí kolem 1300 nová v BMW.
Napsal: stř 24.09.2008 19:38
od VenaE39
No to vím,že je takhle drahá..právě o to jde...použitá se dá sehnat kolem 1500,- ale jak poznám,že maká dobře?
Napsal: stř 24.09.2008 20:10
od Horys
ja sem ju skoušel tak že sem ju chytl do svěráku(za tu matku co je k vodní pumpě) a foukal na ní horkovzdušnou pistolí a točil sem sní a do 5minut nešla otáčet takže byla ok.
Napsal: stř 24.09.2008 21:45
od George_007
Ja kupoval uplne novou visku za 4500,- a vrtuli za 800k, urcite tam nedavej pouzity...
Napsal: čtv 25.09.2008 07:54
od Birkoff
George_007 píše:Ja kupoval uplne novou visku za 4500,- a vrtuli za 800k, urcite tam nedavej pouzity...
Souhlasím, pokud ti pak nesepne (až to bude třeba) tak naděláš víc škody než užitku. Jak by se ti chtělo měnit těsnění pod hlavou, ohlou nebo prasklou hlavu? Je to investice za cca 6tis a ty opravy budou min 5x dražší. Ono se to neprojeví hned, ale pomalinku polehounku.
Napsal: čtv 25.09.2008 10:32
od VenaE39
O.K.díky moc pánové.Jedu do autecu pro visko a vrtuli...