Stránka 1 z 3

Napsal: pát 12.09.2008 11:19
od Bulda
mam 530DA rok 2000 najeto 200tis km a premejslim o chipu co myslite dekuji za odpovedi

Napsal: pát 12.09.2008 11:58
od Marten
V manuálu ano, ale automat nevydrží.. Měnič není stavěnej na kroutící moment, kterým bude motor po čipnutí disponovat. :!:
Taky smozřejmě záleží jak s tím budeš jezdit a využívat výkon motoru.

Napsal: pát 12.09.2008 11:58
od vilejs
iste ze ano!kazdy kto ho ma,je spokojny.aj ja..ale na e34..je to skvele mat vykon:)

Napsal: pát 12.09.2008 15:51
od Bulda
prave se bojim toho automatu ale nechci to na vykon ale na spotrebu najezdim hodne km a kamos co to dela profi rikal ze de spotreba o pul litru niz o penize za chip nejde

Napsal: pát 12.09.2008 18:24
od Marten
Jestli to nechceš na výkon tak to nedělej.

Napsal: pát 12.09.2008 18:28
od Bulda
vykon se taky hodi clovek nikdy nevi hlavne na predyzdeni nejsem clovek co by tomu daval coud na to ty auta mam rad a hlavne v nich delam tak je to skoda

Napsal: pát 12.09.2008 18:45
od Marten
To už si musíš sám rozhodnout. Taky bych chtěl vyšší výkon, ale potom měnit převodovku za 60K... To ten ušetřenej půllitr vyjde draho. Nehledě na to, že maximální kroutící moment je položen o něco níž něž max. výkon. :!: Ale je to na tobě.
Mimochodem, kdy jsi naposledy dělal olej v automatu?? :?:

Napsal: pát 12.09.2008 19:10
od Bulda
budu delat tetkon ale furt nevim co tam dat a rovnou budu delta i v zadnim diferaku

Napsal: pát 12.09.2008 19:44
od Marten
Tak na tom stejně nic nevymyslíš. Je tam předepsanej olej. Zavez to do servisu, kde dělají automaty a ti už budou vědět. :wink:

Napsal: pát 12.09.2008 21:39
od Kubisek
pokud se nemýlím tak chip motoru znamená prodloužení doby vstřiku paliva...tak bych docela chtěl vidět tu menší spotřebu...ale jak říkám "jestli se nemýlím"

Napsal: pát 12.09.2008 22:00
od Marten
Jde o to, že při zvýšení výkonu tomu nebudeš tak šlapat při srovnatelné jízdě a tím pádem to má zdánlivě menší spotřebu. Pokud by jsi tomu dával uplně stejně jak před čipem, bude žrát víc. Není to přece perpetum mobile, že...? :idea:

Napsal: pát 12.09.2008 22:14
od panacek
necipovat, automat to nevydrzi, a tani v manualu bych to necipoval, vzdycky se to nekde projevi, odchazi turba, jsou tam vetsi tlaky a tak celkove, ale pokud mas love tak prosim. :D

Napsal: sob 13.09.2008 00:52
od BMWPower
Nečipovat. Stejně ten výkon bude poměrně nepatrnej. Kolik najedeš ročně??? 100 000km??? Ušetříš půl litru na 100km tak to dělá úsporu 500l nafty no a za 500l nafty dáš nějakejch 16 500Kč... no a když ten automat po 100 000km odrovnáš a dáš za něj 60 000Kč...tak jseš 43 500Kč v mínusu. Tak se na to vyser a vůbec to neřeš... :wink: Stačí??? :lol:

Napsal: sob 13.09.2008 08:46
od martan
Určitě bych nesouhlasil s tím, že nárůst výkonu bude nepatrný, u 530d bude hodně patrný :lol: To můžu potvrdit, měli jsme 530d v rodině. Když se to prodávalo, bylo tam po čipu najeto asi 50tkm a bez jediného problému.
Jinak řešit čip kvůli spotřebě asi nemá smysl, to je fakt, úspora je skoro mizivá, spíš jde o ten pocit z jízdy, která je daleko suverénnější (odjezd z křižovatky, předjíždění,...).
Vždycky, když se to tu řeší, jsou dva tábory-jedni zásadně proti, druzí pro. Takže to stejně bude jen a jen na tobě. Já jsem pro, měl jsem načipované tds a teď i 540i a vždy jsem byl spokojen a problémy s tím nebyly. Nejdůležitější je zvolit správného "úpravce".

Napsal: sob 13.09.2008 21:31
od milan77
martan:
Jaký je rozdíl u té 540i ? Stojí to za to? 540i mám taky a číp zvažuju.
Můžeš doporučit kde a za kolik? Jsem z Brna.

Jinak u turbomotorů je narůst PS a NM opravdu hodně poznat.
O mojí A4 1,8Tq známí věděli,že tam mám čip,ale při jídě byli stejně vykuleni 8O

Napsal: ned 14.09.2008 19:31
od Bulda
taky si myslim ze je rozhodujici upravce

Napsal: ned 14.09.2008 20:17
od marwal
mam chip od diesel-technik, motorove auto najelo po chipu 70tis, ale prevodovka to nezvladla po 60tis.Takze do automatu bych to uz nedal.

Napsal: ned 14.09.2008 21:25
od Marten
marwal píše:mam chip od diesel-technik, motorove auto najelo po chipu 70tis, ale prevodovka to nezvladla po 60tis.Takze do automatu bych to uz nedal.


A jak jsi to nakonec pořešil s tím automatem když tu opravu tak nějak nezvládli? Dáš starší dobrej??

Napsal: ned 14.09.2008 21:33
od martan
milan77 píše:martan:
Jaký je rozdíl u té 540i ? Stojí to za to? 540i mám taky a číp zvažuju.
Můžeš doporučit kde a za kolik? Jsem z Brna.

Jinak u turbomotorů je narůst PS a NM opravdu hodně poznat.
O mojí A4 1,8Tq známí věděli,že tam mám čip,ale při jídě byli stejně vykuleni 8O


Teoreticky slibovali nárůst 10%. Z brzdy to podložené nemám, ale je to znát dost, takže jsem spokojen. Dělali to v Brně v Chip caru, cena 6tis.

Napsal: pon 15.09.2008 14:30
od Whizkyn
Určitě chip, ale jen kvůli výkonu. Ten rozdíl je celkem slušnej, zase záleží jak si ho necháš udělat. Já mám takovej nermá, točí mi to krásně až do červenjch a motor má lepší zátach.