Stránka 1 z 2
Napsal: stř 10.09.2008 08:28
od KALDA
Zdarec chlapi,někde jsem slyšel,že je lepší přidávat trochu oleje do nafty aby to prej bylo mastnější. mám 530D a pro vstřiky je to lepší. Nemáte s tím někdo skušenost? Nerad bych něco podělal.... Díkes
Napsal: stř 10.09.2008 08:31
od vilejs
no ja neviem.je to dost risk.pocul som otom,ale bal som sa to tam liat.dal som aditiva castrol TDA a mozem povedat ze to pomaha.
Napsal: stř 10.09.2008 09:26
od Hyri
jedina additiva

, ale ked chces nalej tam troska raciolu ...
Napsal: stř 10.09.2008 09:53
od KALDA
raciolu? Nevim ani co to je,jinak já si nechám poradit....
Napsal: stř 10.09.2008 09:58
od vilejs
v Čr neni raciol? to je olej na smazenie..hyri to myslel ako joke:) alebo si myslel aj ty olej na varenie?
Napsal: stř 10.09.2008 10:08
od Hyri

ked neni raciol je aj RAMA dobra ...
Napsal: stř 10.09.2008 10:19
od fafejta
xx
Napsal: stř 10.09.2008 10:20
od Hyri
jasom pocul ze tam davaju syn olej do 2Taktnych motorov , ale sam som to neskusal
Napsal: stř 10.09.2008 11:03
od KALDA
jo,jo,dík za rady,ale s tim fritovacím olejem-otec má Opel Astra 2.0DTi a jezdí na něj už nějaký pátek,do 530D bych to prej nalil jen jednou

Napsal: stř 10.09.2008 13:58
od BMWPower
KALDA píše:jo,jo,dík za rady,ale s tim fritovacím olejem-otec má Opel Astra 2.0DTi a jezdí na něj už nějaký pátek,do 530D bych to prej nalil jen jednou

Však BMW si nekupujou sociálky aby místo nafty do něj lily kdejakej fritovací šmejd...

Napsal: stř 10.09.2008 14:07
od ras11
to s tou plnou syntetikou som pocul a aj par krat aplikoval, neviem ci pomohlo alebo uskodilo, motor viacmenej ide pekne stale... a nepripada mi to az taka hovadina
pocul som aj o tom 2-taktnom oleji ale to vyskusane na svojom teda nemam...
Napsal: stř 10.09.2008 15:35
od tds
Němci na BMW A MB klubech doporučují přidávat do CR motorů polosyntetický olej pro dvou takty v poměru 1:500 na prodloužení životnosti čerpadla a CR vstřiků.to je pravda
Napsal: stř 10.09.2008 19:41
od Marten
Takže asi 2 dcl oleje na plnou nádrž do 530D??

Napsal: čtv 11.09.2008 00:32
od BMWPower
Marten píše:Takže asi 2 dcl oleje na plnou nádrž do 530D??

Záleží na kolik litrů máš nádrž...

Napsal: čtv 11.09.2008 08:06
od KALDA
No,ja bych nikdy nelil fritovací olej do nádrže,jen jsem se ptal jestli něco do ní přidat a vidím,že už pár lidí taky o tom něco slyšelo,ale asi je to zbytečné tam něco lít. Zeptám se na to U BMW servisu jestli tam kluci mají větší skušenosti. Díky Vám za odpovědi.
Napsal: čtv 11.09.2008 08:18
od Bulda
dej pak vedet diky
Napsal: čtv 11.09.2008 09:36
od KALDA
Bulda11 píše:dej pak vedet diky
jasně...

Napsal: čtv 11.09.2008 21:20
od kavanda
taky to teda zkusím,ale jak se to posere,tak běda

Napsal: pát 12.09.2008 13:42
od Tomcat14
Olej M2T se přidával do starých Mercedesů 200D. A nevidím důvod, proč bychom měli mít jinou naftu než v okolních státech. Většina distributorů PHM ji sem dováží z Německa. Výrobce nic takového nedoporučuje a tím bych se řídil.
Napsal: pát 12.09.2008 13:55
od tds
Tomcat14 píše:Olej M2T se přidával do starých Mercedesů 200D. A nevidím důvod, proč bychom měli mít jinou naftu než v okolních státech. Většina distributorů PHM ji sem dováží z Německa. Výrobce nic takového nedoporučuje a tím bych se řídil.
Jednak tu nikdo nemluví o M2T ale o polosyntetickém oleji.ajinak výrobce ani nedoporučuje lít jakékoli přídavky do nafty a proč taky.. potom by to mohlo déle vydržet a auta by se nevraceli do servisů tak často.takže asi tak..všechny komponenty jsou dimenzovány na nějakou životnost kterou má výrobce zakalkulovanou v ceně auta a všechny kroky k tomu aby se prodloužila životnost těchto dílů je čára přes rozpočet, tím pádem to nedoporučí a hotovo.paradox je to, že to nikdo vyloženě nezakáže,jinak by to potom bylo klamání spotřebitele a to nikdo neudělá.
a pro po. ty mercedesy by na ten olej i jezdily. a nikdy nebyla potřeba olej do paliva přidávat u těchto motorů.a taky proč?protože staré mercedesy do r.v.96 měli rotační čerpadla které vydrželi to co dva motory a vstřiky se za životnost motoru udělali tak 2x a to samozřejmě mluvíme o astronomických porcích kilometrů.
nevím teda že by se vozilo palivo z Německa, pouze snad o přihraničních částech s ním, ale to že palivo cca všude stejné s tím souhlasím, nicméně tohle doporučení prosazují hlavně němci kterým v těchle věcech bezmezně věřím, jelikož je to tam vyzkoušeno po klubech na desítkách vozů.