Stránka 1 z 1
Napsal: sob 30.08.2008 11:52
od KamilAC
Opět prosím o radu, nejlíp někoho se stejným motorem. Ulomil se mi konektor který vede do tělesa palivového filtru, do tý hlavice ve který je filtr našroubovanej. Od tý doby mi to píše CHECK INJECTION SYSTEM. Konektor se mi rozlomil, myslím na kabelu, drátky z něj vypadly. Konektor mám už nový, ale nevím jak tam ty drátky patří. Dokáže mi někdo poradit, která barva, příp.číslo kabelu kam patří do toho konektoru? Jsou tam tři drátky. Dik
Napsal: ned 31.08.2008 17:01
od starML
Předpokládám, že se jedná o kulatý 4-pól Kostal 09 4304 01 - zapojení :
Kom.1 - GE -žlutý
Kom.2 - SWWS-černý s bílým pruhem
Kom.3 - neobsazeno, jen ucpávka
Kom.4 - WSBR-bílý s hnědým pruhem

Napsal: ned 31.08.2008 18:58
od KamilAC
Jj to je nejspíš on, i ty barvy přesně sedí. Tak snad to bude chodit a vyřeší to ten CHECK-CONTROL. Už nevim kde jinde může bejt závada, auto jinak jede uplně normálně
Napsal: sob 06.09.2008 17:04
od KamilAC
Konektor vyměněn, zapojen dle rady. Check-control stále hlásí chybu.

Napsal: sob 06.09.2008 20:28
od starML
Předpokládám stále, že se jedná o konektor X2086, který vypadá na voze takto (jen já tam nemám tu gumovou průchodku) :

Je to ohřev paliva (Kraftstoffheizung), takže s palivem to nějak souvisí, ale nemusí to být příčina toho hlášení. Zapojení těch drátů jsem ti nadiktoval ze svého vozu, takže to je dobře. Jaké napětí (signál) tam jde a odkud, to se Ti podívám v pondělí v práci, schéma 530d teď nemám a ve WDS to není. Určitě vím, že kontakt 1a3 (30S) jde na pojistky (zkontroluj je prosím) a kontakt 2 (31) jde do motorového konektoru. Pomohla by mi fotka šedivé etikety z motorového svazku, která bude ve skříni s BC, pod filtrem klimy spolujezdce. Tak zjistím přesnou konfiguraci, jak byl kabel vyroben a zapojen.

Napsal: pon 08.09.2008 22:25
od KamilAC
Hned zítra na to mrknu, případně vyfotím a dám to sem.
