Stránka 1 z 2

Napsal: ned 24.08.2008 12:59
od bmwdawlet
Ahoj chystam se koupit E 39, 520 z roku 1999 až 2000 a prosim o radu na co se mam při koupi zaměřit? :?:

Napsal: ned 24.08.2008 13:42
od panacek
zdar to nekupuj.slabej motor a uz vubec ne v automatu, jestli se to vyrabelo.co muzu doporucit tak 2,5 nebo 3,0 v nafte. jedou a nezerou.dvoulitr bych nebral.tezky auto.jinak vyvarovat, asi neni cemu bmw jsou v pohode kary.

Napsal: ned 24.08.2008 15:34
od Demostenes
V nafte? To fakt ne. To je past na prachy. Naopak automat neni zadny problem a alespon ten motor nebude vylagrovany.

Napsal: ned 24.08.2008 15:37
od mario42
bmwdawlet píše:Ahoj chystam se koupit E 39, 520 z roku 1999 až 2000 a prosim o radu na co se mam při koupi zaměřit? :?:
Poradím ti: Kdyby se mělo vyjmenovávat na co všechno si dát pozor, tak to bude dlouhé jak Cibulkovy seznamy. Objednej se do BMW servisu na prohlídku ojetiny. Bude to stát tuším něco přes dva litry, ale je v tom zahrnuté prakticky všechno co potřebuješ: Diagnostika i velká prohlídka. Hodnotí se tam velká spousta věcí a dokonce se to i známkuje podle nějakých interních tabulek. Vřele to doporučuju a uvidíš, že těch peněz možná nebudeš litovat, protože ti to může ušetřit nekonečné desetitisíce. Tam to proklepnou tak, že se majitel bude divit (a ty možná taky...)

Napsal: ned 24.08.2008 16:39
od 540david
Nejlepší bude pročíst fórum o pětkách a pokec o autech a tam se dozvíš jakou pětku koupit. Jinak 520 opravdu není ta nejvhodnější volba.

Napsal: ned 24.08.2008 16:56
od pindak1
Tak tak je to slabota.Kámoš si tento měsíc koupil e39 2.0 benzin v kombálu s tiptronikem a žádný zázrak.

Napsal: ned 24.08.2008 17:39
od mario42
pindak1 píše:Tak tak je to slabota.Kámoš si tento měsíc koupil e39 2.0 benzin v kombálu s tiptronikem a žádný zázrak.
Hoši, možná byste mohli vzít na vědomí, že existují lidé, pro které není výkon vyloženě prvořadý argument při koupi auta. Třeba se chtějí jenom normálně vozit, v zachovalém autě za dobrou cenu, v klidu a tichu...
Já myslím že pro racionálně uvažujícího člověka to nemusí být špatná volba. Jednak to auto pořídí levněj kvůli nižšímu výkonu a jednak má s toto motorizací skoro jistotu, že bývalý majitel nebyl nějaký uhrovitý oteplákovaný skorozávodník se kšiltem dozadu, který po večerech onanuje nad vzpomínkou jak v sobotu večer protáčel kola před diskotékou, ale spíš německý důchodce, který tou pětsetdvacítkou po třiceti letech nahradil svůj zkorodovaný Opel Record.

Napsal: ned 24.08.2008 18:31
od 540david
Hochu, "bmwdawlet" žádal o radu a nic víc nedostal!!

Napsal: ned 24.08.2008 21:05
od rockheart
při zkušební jízdě najet minimálně sto kilometrů, hlavně najet na dálnici, vyzkoušet maximální rychlost, hodně řadit a vyzkoušet všechny funkce co to má. :D :D :D

Napsal: ned 24.08.2008 21:17
od eric
rockheart píše:při zkušební jízdě najet minimálně sto kilometrů, hlavně najet na dálnici, vyzkoušet maximální rychlost, hodně řadit a vyzkoušet všechny funkce co to má. :D :D :D
Tak kdybych měl při prodeji svýho auta s každým zájemcem najezdit minimálně 100km,tak bych musel cenu asi pěkně naddimenzovat,abych měl finanční rezervu :mad:

Napsal: pon 25.08.2008 09:07
od Pavel
mario42 píše:
pindak1 píše:Tak tak je to slabota.Kámoš si tento měsíc koupil e39 2.0 benzin v kombálu s tiptronikem a žádný zázrak.
Hoši, možná byste mohli vzít na vědomí, že existují lidé, pro které není výkon vyloženě prvořadý argument při koupi auta. Třeba se chtějí jenom normálně vozit, v zachovalém autě za dobrou cenu, v klidu a tichu...
Já myslím že pro racionálně uvažujícího člověka to nemusí být špatná volba. Jednak to auto pořídí levněj kvůli nižšímu výkonu a jednak má s toto motorizací skoro jistotu, že bývalý majitel nebyl nějaký uhrovitý oteplákovaný skorozávodník se kšiltem dozadu, který po večerech onanuje nad vzpomínkou jak v sobotu večer protáčel kola před diskotékou, ale spíš německý důchodce, který tou pětsetdvacítkou po třiceti letech nahradil svůj zkorodovaný Opel Record.
:Poklona: :respect: líp to napsat snad ani nejde... :cool2:

Napsal: pon 25.08.2008 09:20
od Tashiro
Hlavně bacha na atutomat, mám s tím zkušenosti :lol: :lol: Pokud nikdo neměnil olej bude na výměnu tak za 50k.

Jinak já sem nedávno koupil 523iA v touru a jsem moc spokojen, jede pěkně, spotřeba kombinovaná zatím asi 9,5.

Hlavně nekupuj od arabů, turků atd.... :roll:

Napsal: pon 25.08.2008 10:15
od dafson
Mario42:Tak tak souhlasim s tebou takhle sem presne ja koupil 520i/01 v manualu a sem maximalne spokojen je to po duchodci z nemecka a parada...jede to podle me stejne jako 523i v automatu co jsem mel vykon to ma taky stejny takze klidne bych do toho sel...je jasny ze 8Vál uz je o necem jinym.

Napsal: pon 25.08.2008 10:59
od Demostenes
mario42 píše:a jednak má s toto motorizací skoro jistotu, že bývalý majitel nebyl nějaký uhrovitý oteplákovaný skorozávodník se kšiltem dozadu, který po večerech onanuje nad vzpomínkou jak v sobotu večer protáčel kola před diskotékou, ale spíš německý důchodce, který tou pětsetdvacítkou po třiceti letech nahradil svůj zkorodovaný Opel Record.
No nevim, ja mam spis pocit, ze dementy v ksiltovce pritahuji prave slabe motorizace ala HTP a podobne. Cim votuzenejsi kara, tim nizsi objem. Velkoobejmovy auta si kupuje uplne jiina skupina lidi, staci se podivat na autoscout a bude skoro vzdy platit, ze cim vetsi objem, tim zachovalejsi kara (a lepsi vybava). Novy ctyrlitr si proste nekupuje socka. Samozrejme jina vec je, pokud ma auto desateho majitele, tak se po deseti letech dostane i k debilum, to je jasne.

Napsal: pon 25.08.2008 12:29
od rockheart
eric píše:
rockheart píše:při zkušební jízdě najet minimálně sto kilometrů, hlavně najet na dálnici, vyzkoušet maximální rychlost, hodně řadit a vyzkoušet všechny funkce co to má. :D :D :D
Tak kdybych měl při prodeji svýho auta s každým zájemcem najezdit minimálně 100km,tak bych musel cenu asi pěkně naddimenzovat,abych měl finanční rezervu :mad:
však nejde o prodávajícího. Radíme kupujícímu :D Prodávájící se snaží za každou toho zbavit. Ne???

Napsal: pon 25.08.2008 15:31
od eric
rockheart píše:
eric píše:
rockheart píše:při zkušební jízdě najet minimálně sto kilometrů, hlavně najet na dálnici, vyzkoušet maximální rychlost, hodně řadit a vyzkoušet všechny funkce co to má. :D :D :D
Tak kdybych měl při prodeji svýho auta s každým zájemcem najezdit minimálně 100km,tak bych musel cenu asi pěkně naddimenzovat,abych měl finanční rezervu :mad:
však nejde o prodávajícího. Radíme kupujícímu :D Prodávájící se snaží za každou toho zbavit. Ne???
No prodávat neznamená vždy "zbavit",taky prodávaj lidi auta čistě jen proto,aby modernizovali svůj vozovej park,nebo že se jim líbí už něco jinýho.Né tak já to hlavně myslel taky kvůli tomu,že už existuje spousty nesolidních nakupujících a kdyby jim měl člověk ve všem vyhovět,tak příjde na buben.Prostě s rozumem,jasný,že je třeba při koupi auta co nejvíce daný vůz prověřit,ale zase když někdo kupuje starší auto,nemůže čekat,že mu tam člověk vše vymění za nové a ještě mu k tomu přirazí 50% slevu pro jeho hezký voči :wink: Ale jinak nic proti nikomu,koupě staršího auta je vždy trochu zajíc v pytli,člověk musí jen doufat,že bude vše v pořádku,všemu se předejít nedá :( Každopádně přeju "bmwdawletovi" štěstí při koupi :cool2:

Napsal: úte 26.08.2008 18:04
od bmwdawlet
Sice jste mi nic konkretniho neporadili ale dik za podporu, mě stači 520, kdyby chtěl stim autem zavodit tak si pořidim M3 a ne 520! :D

Napsal: úte 26.08.2008 22:04
od 540david
Kdybys měl na M3, tak mi věř, že si nekupuješ pětku s nejslabším motorem! :roll: Ale proti gustu.....

Napsal: úte 26.08.2008 22:14
od dafson
520 staci ale kup ji s motorem m54 tzn od roku tusim 4.2000 ma stejnejch 125kw jako 523i M52 170PS jak koukal na auto v nemecku jen podle stavu a ne obsahu mel sem v merku 535i ale 520ka vyhrala jen kvuli puvodu a servisovani a stavu a sem zcela spokojen

Napsal: stř 27.08.2008 07:54
od mari
Taky si myslim že 520 na normální ježdění stačí,jede v manuálu stejně jak 523 v automatu, a 523 v manuálu zase stejně jako 528 v automatu, uritě neprohloupíš když to bude v solidnim stavu.