Stránka 1 z 1
					
				
				Napsal: pon 18.08.2008 14:40
				od DRZDK525
				sednu do auta, zastrčim klíček do zapalování, otočím na první polohu, naskočí žhavení atd., nažhaví se otočim klíčkem, auto jednou škubne a celý se zhasne, včetně centrálu, vylezu z auto všechno to pazavírám...
Je to alternator? včera jsem to auto dost hnal..  

 
			 
			
					
				
				Napsal: pon 18.08.2008 15:29
				od lenoch
				DRZDK525 píše:sednu do auta, zastrčim klíček do zapalování, otočím na první polohu, naskočí žhavení atd., nažhaví se otočim klíčkem, auto jednou škubne a celý se zhasne, včetně centrálu, vylezu z auto všechno to pazavírám...
Je to alternator? včera jsem to auto dost hnal..  

 
Asi ko baterie... jí proměř jaký má napětí případně napětí při startování... nebo jí prostě zkus pořádně dobít nabíječkou... pakliže ti nesvítila kontrolka dobíjení ten den, kdy jsi to auto hnal, tak nevím proč by měl být alťák ko....
 
			 
			
					
				
				Napsal: pon 18.08.2008 18:34
				od DRZDK525
				budete se mi smat, ale mel jsem jen povolenej sroubek na plusovym kontaktu...
ted abych nastavoval zase hodiny  
 
...kdyz tady je to skvely, jak si tady lidi radi...
 
			 
			
					
				
				Napsal: pon 18.08.2008 19:23
				od lenoch
				DRZDK525 píše:budete se mi smat, ale mel jsem jen povolenej sroubek na plusovym kontaktu...
ted abych nastavoval zase hodiny  
 
...kdyz tady je to skvely, jak si tady lidi radi...
 
no vidíš, jak jsi šikovnej, že jsi na to přišel:)
 
			 
			
					
				
				Napsal: pon 18.08.2008 20:29
				od libovka
				lenoch píše:DRZDK525 píše:sednu do auta, zastrčim klíček do zapalování, otočím na první polohu, naskočí žhavení atd., nažhaví se otočim klíčkem, auto jednou škubne a celý se zhasne, včetně centrálu, vylezu z auto všechno to pazavírám...
Je to alternator? včera jsem to auto dost hnal..  

 
Asi ko baterie... jí proměř jaký má napětí případně napětí při startování... nebo jí prostě zkus pořádně dobít nabíječkou... pakliže ti nesvítila kontrolka dobíjení ten den, kdy jsi to auto hnal, tak nevím proč by měl být alťák ko....
 
Jenomže když ti kontrolka dobíjení zajízdy nesvítí,tak to ještě neznamená že auto dobíjí.Řešil jsem mraky aut který nedobíjeli a kontrolka se nerozsvítila.Ta kontrolka se rozsvítí tak akorát když ti spadne řemen.
 
			 
			
					
				
				Napsal: pon 18.08.2008 21:42
				od lenoch
				libovka píše:lenoch píše:DRZDK525 píše:sednu do auta, zastrčim klíček do zapalování, otočím na první polohu, naskočí žhavení atd., nažhaví se otočim klíčkem, auto jednou škubne a celý se zhasne, včetně centrálu, vylezu z auto všechno to pazavírám...
Je to alternator? včera jsem to auto dost hnal..  

 
Asi ko baterie... jí proměř jaký má napětí případně napětí při startování... nebo jí prostě zkus pořádně dobít nabíječkou... pakliže ti nesvítila kontrolka dobíjení ten den, kdy jsi to auto hnal, tak nevím proč by měl být alťák ko....
 
Jenomže když ti kontrolka dobíjení zajízdy nesvítí,tak to ještě neznamená že auto dobíjí.Řešil jsem mraky aut který nedobíjeli a kontrolka se nerozsvítila.Ta kontrolka se rozsvítí tak akorát když ti spadne řemen.
 
To když kontrolka nesvítí a auto přesto nedobíjí, ač se alťák točí, tak to může být snad jediná závada - ko diody ne?
 
			 
			
					
				
				Napsal: pon 18.08.2008 22:51
				od voski
				lenoch píše:libovka píše:lenoch píše:
Asi ko baterie... jí proměř jaký má napětí případně napětí při startování... nebo jí prostě zkus pořádně dobít nabíječkou... pakliže ti nesvítila kontrolka dobíjení ten den, kdy jsi to auto hnal, tak nevím proč by měl být alťák ko....
Jenomže když ti kontrolka dobíjení zajízdy nesvítí,tak to ještě neznamená že auto dobíjí.Řešil jsem mraky aut který nedobíjeli a kontrolka se nerozsvítila.Ta kontrolka se rozsvítí tak akorát když ti spadne řemen.
 
To když kontrolka nesvítí a auto přesto nedobíjí, ač se alťák točí, tak to může být snad jediná závada - ko diody ne?
 
néééé, kotrolka se standardně rozsvítí až v přídadě že vozidlo dobíjí okolo 10-12 volt-- tudíš nedobíjí. stačí aby dobíjelo 13,2V a za týden courání budeš mít prodblém. nastartovat. a nebudeš vědet proč.