Stránka 1 z 1
Napsal: pon 11.08.2008 15:09
od Freeman
Ahoj, hodila by se mi rada - můžu koupit E34. Majitel mi tvrdí, že motor má prasklé těsnění pod hlavou. Jak poznám, zda jde jen o to těsnění (které by se vyměnilo snad za pár stovek?) a ne o prasklou hlavu? Např. je možné s prasklou hlavou vůbec jet? Předem díky
Napsal: pon 11.08.2008 15:43
od Susi
Po 10 km vaříš....
Samo těsnění stojí možná "pár stovek", spíš tak 1.500,- (nevim přesně), ale zabroušení ventilů, hlavy, zaškrábání bloku a další práce....
Pod 5.000,- se na 100% nevlezeš. Pokud by byla prasklá hlava, přidej dalších 5.000,-.
Napsal: pon 11.08.2008 15:45
od Freeman
Susi píše:Po 10 km vaříš....
Samo těsnění stojí možná "pár stovek", spíš tak 1.500,- (nevim přesně), ale zabroušení ventilů, hlavy, zaškrábání bloku a další práce....
Pod 5.000,- se na 100% nevlezeš.
po 10km vaříš pokud je prasklá hlava nebo těsnění?
Napsal: pon 11.08.2008 15:49
od Susi
V důsledku tak i tak. Takový auto je nejlepší odvézt na káře. Pokud by hlava prasklá nebyla, může prasknout... Furt bys dolejval vodu.
Toť můj názor. Jak daleko bys to vezl?
Napsal: pon 11.08.2008 15:49
od Freeman
Susi píše:V důsledku tak i tak. Takový auto je nejlepší odvézt na káře. Pokud by hlava prasklá nebyla, může prasknout... Furt bys dolejval vodu.
Toť můj názor. Jak daleko bys to vezl?
40km na laně..
Napsal: pon 11.08.2008 16:00
od Susi
Co je to za motor? Automat se nesmí táhnout - je to manuál?
Určitě Ti řeknou svůj názor i ostatní lidi tady..
Asi taky záleží, jak moc a kde je to prasklý. Může se ti přetlakovat chladící systém (následkem úniku spalin do vody) a praskout hadice, nebo nádobka chladiče - zbytečně. Může se taky dostat voda do oleje...
Tohle není dobrý pokoušet. A táhnout to 40km bez nastartovanýho motoru je tak trochu sebevražda.
Napsal: pon 11.08.2008 16:22
od Freeman
Susi píše:Co je to za motor? Automat se nesmí táhnout - je to manuál?
Určitě Ti řeknou svůj názor i ostatní lidi tady..
Asi taky záleží, jak moc a kde je to prasklý. Může se ti přetlakovat chladící systém (následkem úniku spalin do vody) a praskout hadice, nebo nádobka chladiče - zbytečně. Může se taky dostat voda do oleje...
Tohle není dobrý pokoušet. A táhnout to 40km bez nastartovanýho motoru je tak trochu sebevražda.
520i.. je to manuál takže v tom by problém nebyl.. Každopádně zdá se mi to již příliš komplikované, navíc nepoznám zda jde o hlavu nebo těsnění. Takže se do toho nepohrnu, stejně moc díky za rady

Napsal: pon 11.08.2008 16:26
od Susi
Zkus ještě počkat, třeba bude někdo jiného názoru...
Pokud nikdo nic nenapíše, tak to bude, jak jsem napsal.
Není zač

Napsal: pon 11.08.2008 16:59
od fafejta
Susi píše:Co je to za motor? Automat se nesmí táhnout - je to manuál?
Určitě Ti řeknou svůj názor i ostatní lidi tady..
Asi taky záleží, jak moc a kde je to prasklý. Může se ti přetlakovat chladící systém (následkem úniku spalin do vody) a praskout hadice, nebo nádobka chladiče - zbytečně. Může se taky dostat voda do oleje...
Tohle není dobrý pokoušet. A táhnout to 40km bez nastartovanýho motoru je tak trochu sebevražda.
Automat se na laně táhnout může,sice jen cca 50 km a max. rychlostí 50 km/hod.Nechá se táhnout i delší trasu,ale musí se u diferáku odpojit kardan a dát ho stranou(samozřejmě přidrátovat),aby se převodovka už netočila.
Co se těsnění týče tak u benzína praskaj hlavy tak z cca 10% a u diesla z 90%.Ale to ti těžko řekne i člověk ,který to sundá,že je prasklá hlava.Může být prasklá na okem těžko zjistitelném místě a proto je lepší vždy udělat tlakovou zkoušku+srovnání dosedací plochy,pokud to těsnění není vyloženě vidět,že je v háji.
Napsal: pon 11.08.2008 18:26
od Radek
jestli je to hlava nebo tesneni poznas az kdyz tu hlavu sundas....a jaky je typ motoru? podle toho se pohybuji i ceny hlav... jinak i s prasklou hlavou/tesnenim se necha jet,ale zalezi jak to je....
Napsal: pon 18.08.2008 16:28
od lenoch
Jestli je fouklý těsnění nebo hlava opravdu nepoznáš... až po rozebrání a po tlakové zkoušce hlavy... jinak já kupoval 525TDS s prdlou kebulí... musíš odšroubovat víčko na expanzce, aby ti unikající vzduch krz díru v těsnění / hlavě mohl jít z chladícího systému ven a netlakoval.. jak to nesundáš, tak ti to bude vařit a buchne ti nejslabší místo - obvykle chladič. Ale zase s tím sundaným víčkem nesmíš jet jako vůl... páč když bude mít voda přes 100 - 110 stupnu (podle stupne naředění voda / chladicí kapalina) tak se ti prostě vyvaří a upečeš to. Já s tím v poho ujel 100km (jednou sem ale vařil - hnal sem to jako kretén do kopce až najednou ručička teploty začala prudce stoupat....) Noérmálně sundej víčko a daj topení na plný koule a zapni ho a ničeho se neboj - odskoušeno:)