Stránka 1 z 1

Napsal: ned 10.08.2008 00:09
od Dresic
E34tds - Když je v nádrží okolo 10 litrů, tak mi občas za jízdy při vyřazení na neutral skočí otáčky tak nízko, že chcípne motor najednou...
Když je v nádrži tak 25l a víc, tak už to nedělá...
Nevíte někdo o co jde?

Napsal: ned 10.08.2008 20:15
od Dresic
:?: nikdo neví? napadlo mě podávací čerpadlo K.O?

Napsal: ned 10.08.2008 21:35
od fafejta
Ty si přeci řešil to houpání otáček na volnoběh s tím občasným chcípáním,a radili ti přeci vyměnit ten vršek na čerpadle.Tak si ho měnil,nebo je to to samý?

Napsal: pon 11.08.2008 20:20
od Dresic
jj to uzž sme bohužel vyměnil :( a stejně pořád zlobí...už nevím co s tím..

Napsal: pon 11.08.2008 20:49
od oldaf
Podávacím čerpadlem to bejt může. Pokud nefunguje tak vstřikovací čerpadlo nedokáže vytáhnout posledních 10-15litrů nafty z nádrže

Napsal: úte 12.08.2008 21:22
od Dresic
já už do toho auta nehodlám dál vrážet kua :( hold koupil sme ho pozdě na to aby sem se dalo pečovat o něj .
Nehcete ho někdo? Ono teďka už vypadá moc pěkně po tom co sem do něj investoval, ale asi předchozí majitek byl hovado! :( ach jo..
Podle mýho by to chtělo celý nový vstřik. čerpadlo, jen ten vršek nepomůže..

Napsal: úte 12.08.2008 21:30
od Dresic
neprodává někdo vstřik. čerpadlo po repasi třeba? Na e30 foru je nějaký inzerát, že prodá nové vstřik.čerp za polovinu, nevíte o to něco? A ještě se chci zeptat, auto má najeto 430 000km...takže čerpaldo už asi bylo repasovaný , tak dá se repasovat porduhé??

Napsal: úte 12.08.2008 21:35
od Marten
A jak jsi přišel na to, že bylo repasované?? 8O

Napsal: stř 13.08.2008 19:24
od Dresic
tak zhruba 200 vydrželo první a 200 dálších po repasi...nebo tam majitel předchozí dával nový..to já nevím a nezjisítm...tak to beru jen tak logicky..

Napsal: stř 13.08.2008 19:44
od tds
není pravidlem že pumpa vydrží pouze 200 tis.km, znám auta které mají najeté to co ty s původní a bez problémů.

Napsal: stř 13.08.2008 21:56
od Dresic
to je dobře..a kam mám zajet to repasovat? Bosch servis?

Napsal: čtv 14.08.2008 08:01
od tds
kup nové,vyjde levněji než repas a nové je nové.pohybuje se to od 10-15 tis Kč.potom už budeš mít navždy klid,většina problémů tds-ek je způsobená vyběhaným čerpadlem.a nikdo nějak nechápe že už po 150 tis.km je vše k.o. ale většinou bývá pravidlem že tyhle auta nemají najeto méně jak 300 tis.km tomu co je na tacháči se můžu jen zasmát.

Napsal: čtv 14.08.2008 08:23
od Tomcat14
524td - prodával jsem ho s najetými 650000km a s původním čerpadlem /bez problémů/. Jinak na čerpadla je machr pan Šíma z Málkova u Berouna.

Napsal: pát 15.08.2008 17:55
od Marten
Já mám na TDS najeto 330 000 Km. a čerpadlo je origo bez repase. Zatím všechno v pořádku. :wink:

Napsal: pon 18.08.2008 16:50
od lenoch
Marten píše:Já mám na TDS najeto 330 000 Km. a čerpadlo je origo bez repase. Zatím všechno v pořádku. :wink:

Strašně moc záleží na kvalitě čepované nafta a ještě víc na pravidelných výměnách filtrů a kvalitě.... a při ceně filtru cca 800,- na něm každej blb škudlí... podle mě motor TDS se supr péčí je schopný najet 1000000 km...

Napsal: pon 18.08.2008 22:16
od Dresic
to lenoch

A po jak dlouhé době nebo jakej interval se mění filtr?

Napsal: pon 18.08.2008 23:47
od lenoch
Dresic píše:to lenoch

A po jak dlouhé době nebo jakej interval se mění filtr?

Tak tenhle udaj by měl být vztažen na počet ujetých km... a to nevím po kolika... 50tis?? Já se to snažím měnit zhruba každý dva roky - a to těch 50 zhruba +- najedu. A to jsi mi připoměl, že taky přetahuju... klasika no...:)