Stránka 1 z 1

Napsal: úte 29.07.2008 17:59
od fafejta
xx

Napsal: stř 30.07.2008 14:35
od mike525
fafejta píše:Zdravím.Předělával tu někdo u sedana/E34/ mechanický šíbr na elektrický,bez toho,že by celý mechanismus šíbru demontoval?Děkuji za případnou odpověd, v archivu jsem nic o tom bohužel nenašel.

Mam tu jeden elektricky, tak si to muzes vyzkouset.. kdyztak SZ

Napsal: pát 08.08.2008 23:37
od fafejta
To fakt žádný E34-kař neřešil???? :lol:

Napsal: úte 14.10.2008 13:09
od Palom
Zdar.
Robil som tu prestavbu. Trvalo to asi hodinu aj s kavou a cigaretou. Uplne jednoducha prestavba. namiesto klucky sa napoji servo a pripoji kabel do konektora. ALe musis mat aj el. ovladanie okien. Ak ho nemas, tak musis vymenit aj releovy modul pod zadnou sedaclou.

Palo

Napsal: úte 14.10.2008 14:32
od fafejta
xx

Napsal: stř 15.10.2008 17:37
od DirtyHarry
Pěkná hovadina,stříkal jsem přes auto vyosenej dvojitej pruh,nějak blbě to zadělal a cestou do práce mi v 80km/h ulítl šíbr. Omlátil se,prohnul,sehnal jsem jinej (mechanickej,r.v. 89 za levný peníz),já měl elektriku r.v. 94. Vyndal původní,sundal motor,vyšrouboval kliku starýho a napasoval motor. Středový šroub jde utáhnout až po nasazení do střechy. Všechno pasovalo,jak má. Za půl hodiny s cigárkem jsem možná vyměnil motůrek,jinak to zabralo odpoledne. Nedělej to sám,je to velký,křehký,pružný,já to na jednom konci držel nohama a na druhým šrouboval. Boleli ruce,nohy,záda a byl jsem zralej na neurol. Ale jestli chceš jen vyměnit motor vs klika,tak to celý sundavat nemusíš. Kabeláž je většinou připravená,stačí zapojit a ev. dát relé.

Napsal: stř 15.10.2008 23:36
od fafejta
xx

Napsal: čtv 16.10.2008 09:25
od DirtyHarry
To sice drží na dvou,ale třetí volnou díru se závitem jsem tam měl.

Napsal: čtv 16.10.2008 16:27
od fafejta
xx

Napsal: čtv 16.10.2008 18:27
od DirtyHarry
Hovadina jsem myslel tou "hodinkou i s kávou". Já to dřel půl dne. Ten klikovej mechanism musíš sundat celej (odbrousit nýty),zbydou tam jen ty vinutý lanka (pružiny ?) a mezi ně vložíš motor - samosebou se správnym pastorkem. Já to měl venku celý a motor origo. Kdybych to dšlal znova,zmáknu to do dvou hodin - už vím co a jak sundat.

Napsal: čtv 16.10.2008 21:59
od fafejta
xx

Napsal: pát 17.10.2008 09:02
od Palom
DirtyHarry píše:Hovadina jsem myslel tou "hodinkou i s kávou". Já to dřel půl dne. Ten klikovej mechanism musíš sundat celej (odbrousit nýty),zbydou tam jen ty vinutý lanka (pružiny ?) a mezi ně vložíš motor - samosebou se správnym pastorkem. Já to měl venku celý a motor origo. Kdybych to dšlal znova,zmáknu to do dvou hodin - už vím co a jak sundat.


Neviem co si na tom robil pol dna. staci Od srobovat povodnu klucku, nasroubovat servo motor a pripojit kabel. S tym kablom byva niekedy najviac roboty.

Napsal: pát 17.10.2008 10:45
od fafejta
xx

Napsal: úte 21.10.2008 09:15
od DirtyHarry
No možná by stačilo číst to tady pořádně. Demontoval jsem šíbr komplet,tj. boční obklady dolů,všechny stínítka,madla,světla,pak tapecírunk střechy a šíbr i s laminem. Z něj jsem ještě vytahoval ten látkový dekl. Venku prohodit a všechno zpátky. Jestli vy to zmáknete za hodinu ??? Motor je na dva šrouby do bakelitu a třetí jsem dotáhl do střechy. A sundat kliku a místo ní nasadit motor ??? Na ten původní mechanism a bez sundání tapecírunku ??? No,jestli to jde i takhle,tak jste holt machři :twisted: .

Napsal: úte 21.10.2008 09:33
od DirtyHarry
Neviem co si na tom robil pol dna. staci Od srobovat povodnu klucku, nasroubovat servo motor a pripojit kabel. S tym kablom byva niekedy najviac roboty.

A jak jsi to udělal s tapecírunkem? Vyřízl do něj nožem díru na motor a pak to přelepil kusem hadru? A spínač jsi dal na sluneční clonu,ne? :D