Stránka 1 z 1
					
				
				Napsal: pon 14.07.2008 01:31
				od lucky
				525 TDS r.v. 92 díky
			 
			
					
				
				Napsal: pon 14.07.2008 07:31
				od huncak
				relé je vpravo v kastlíku spolu s řídící jednotkou motoru.
			 
			
					
				
				Napsal: pon 14.07.2008 10:12
				od fafejta
				Není spíš na pravém podběhu ,za kloboukem z kopce.Taková černá krabička v níž jsou chována tři relé?
			 
			
					
				
				Napsal: úte 15.07.2008 00:35
				od lucky
				dík mrknu se. Ke žhavkám nejde proud tak předpokládám, že je to relátkem. Nemáte s tim zkušenosti?
			 
			
					
				
				Napsal: úte 15.07.2008 07:41
				od huncak
				je tam 80a pojistka,přímo u toho relé tak se koukni jestli je v pořádku.
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 05.03.2009 10:05
				od risus525tds
				Má to relé nějaké označení, nebo jak ho poznám. Je jich tam spousta. Díky za odp.
			 
			
					
				
				Napsal: úte 17.03.2009 01:26
				od lucky
				Tak chlapáci. Po všem tom piplání a prcání s čerpadlama a hlavama a rozlítlíma pístama, sem dnes po půl roce konečně vyjel. Každej strašil jak jsou rozvody u tohohle auta náročný a jak to každej dává do servisu, velký prd, od nějakýho devatenáctýho století ty motory fungujou pořád na stejnym principu a vždycky budou. Potřebuju jen vědět jestli má někdo z vás system na to jak si doma nejlíp nastavit čerpadlo tak aby to jelo jak má. Můj system pokus-omyl je zdlouhavej a já už chci jezdit. Za každou radu budu rád. Kdyby ste někdo s něčim chtěl poradit ohledně demontáže a montáže motoru, rád poradim když to budu vědět. jinak je to skládačka. Moc díky. 
