Stránka 1 z 1
Napsal: ned 22.06.2008 22:03
od bawaria
Mám zájem o koupi 520i benzín.r.v. 97,serviska 130tis.kč je to od němce, tak kiláky sedí a znám i historii auta,ale co pak?S jakýámi investicemi počíta.Děkuji za příspěvky.
Napsal: ned 22.06.2008 22:11
od bawaria
ještě k tomuto tématu, známý mi říká,abych šel rovnou do 523i.Jezdím hodně,cca 3500km měsíčně,tudíž mě jde o spolehlivost.
Napsal: ned 22.06.2008 22:19
od kadous
523 nebo 528 urcite lepsi stejna spotreba ale vykon je jinde,jestli nemec auto udrzoval a manajeto to co rikas budes do 300000km jen jezdit a menit olej,jestli s tim budes zachazet jako s autem /to neni M5/
Napsal: ned 22.06.2008 22:23
od bawaria
Děkuji,mám trošlu strach,z BMW, co se týká dílů,jezdím dálky po dálnicích,měl jsem A6 benzín,ale ta př.náprava je past:-(dříve jsem měl BMW,ale jen chvilku(měsíc) v dieselu,tak jsem na to nestihl nic nakoupit :-)Co se plechů atd týče,to neřeším,poněvadž chci havarijní pojištění. Takže se spíše dívat na 523?528 už je pro mě moc.
Napsal: ned 22.06.2008 22:45
od major
Jenom jezdit asi pravděpodobně nebudeš. Pokud to již nebylo uděláno (o čemž pochybuji), tak u tohoto modelového roku počítej s repasí přední nápravy okolo 150tis.km, také silentbloky na zadku budou chtít vyměnit, tlumiče pravděpodobně také. Pokud to má NIVO, tak okolo 180tis. měchy. Též kotouče nebudou v plné kondici a s velkou pravděpodobností se ti po cca 160tis. začnou ozývat zadní ložiska. Já to mám již za sebou a nic levného to zrovna není. Nicméně toto jsou u e39 "spotřební" věci.
Napsal: pon 23.06.2008 15:44
od kadous
nevim mam druhe 5er/obe jsem koupil s 200000km / desky menim po 70000 kotouce u obou ve 300000 je pravda ze na nasich silnicich te cekaji ramena ale zas vydrzi urcite vice jak kterekoliv od koncernu a jednoduchost napravy u 5er oproti audi a wv tedy i financni se neda srovnat,
Napsal: pon 23.06.2008 18:21
od bawaria
Takže co jsem tak pochopil, tak spíše počítat s nápravou, brzdy neřeším ani tlumiče. Na kolik ta náprava může přijít?A je to jeden kus jako u Audi nebo se dají koupit jen potřebné části.
Napsal: pon 23.06.2008 19:05
od Demostenes
bawaria píše:Takže co jsem tak pochopil, tak spíše počítat s nápravou, brzdy neřeším ani tlumiče. Na kolik ta náprava může přijít?A je to jeden kus jako u Audi nebo se dají koupit jen potřebné části.
Ceny druhovyroby v zahranici smesne:
http://cgi.ebay.de/Satz-Querlenker-BMW- ... m153.l1262
Ceny druhovyroby u nas viz v levo odkaz na elit/autokelly (2-3x vice nez v zahranici za to same).
Ceny origo viz v levo odkaz na ETK
Jinak samozrejme se to da kupovat po kusech, tohle neni koncern

Napsal: pon 23.06.2008 19:50
od Maxiczech
Já bych z toho strach vůbec neměl. Servis BMW bych řešil jak bylo psáno kolem 300 tis. ujetých km. Motor neřeš, ale spotřební věci, jak je uvedeno výše budeš muset zainvestovat. Ale to se můžeme bavit i o "benzinu", pokud tady zmiňujeme destičky a kotouče..
