Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 19.06.2008 16:46
od coWon
zdravim vsetkych BMW jazdcov... pisem sem prvy krat lebo som skoro cerstvym majitelom BMW 530D e39 (mesiac) ((:
riesim teraz jednu vec ...ked dam neutral alebo vyslapnem spojku vo vnutri mi to dost duni ale fakt dost, neviem kolko presne ma mat toto auto otacok v klude (ze diesle 850), no zda sa mi ze to klesne pod otacky 3 sekundy po nastartovani... vyfuk som vyzualne skontroloval a nic som nenasiel... ked trosicku pridam asi tak o sto otacok cca do tych 900, dunenie prestane.... este musim podotknut ze je cipnute na 500NM pri 1660ot .... uz som pocul aj taky nazor ze je to s toho cipnutia ale neverim ze by predchodzi majitel s tymto zil (: neviete mi poradit co by to mohlo zposobovat alebo ci sa s tym niekto uz nestretol??? pliiiiz

Napsal: pát 20.06.2008 23:47
od coWon
fnuk

Napsal: sob 21.06.2008 09:02
od Maxiczech
Tohle řeším taky. Na firemním autě 530D v interiéru nehorázně duní. Dle mého odhadu jsou to silentbloky. :? Při jízdě celkem v poho, ale stejně se mi ten podvozek zdá hrozně tvrdej a třese se to jako na horské dráze.

Napsal: ned 22.06.2008 18:02
od coWon
jasnacka...pri jazde v pohode, hovorim, staci ked trolilinku pridam a uz je to v pohode
to ma nenapadlo ze by to mohli byt silentbloky 8O
a podvozok tiez v poho, mam gumy balony, kola este povodne takze sa nadnasam ((:
akurat ze pocujem divny cengot s pod prednej napravy ked idem po hrboloch, ale az ked mam otvorene okno, ved v aute nieje pocut vobec nic :roll:

Napsal: pon 23.06.2008 19:55
od Maxiczech
Mrkni na tyčku držící stabilizátor. Taky mi něco drnčelo pod nápravou a bylo to ono.. ;)

Napsal: pon 29.09.2008 16:28
od coWon
haluuuuuuuuuz dňa, sklopil som zadne sedacky a prestalo mi to vo vnutri duniet :roll: zostalo to len v kufry

Napsal: pon 29.09.2008 20:55
od P-J
coWon píše:haluuuuuuuuuz dňa, sklopil som zadne sedacky a prestalo mi to vo vnutri duniet :roll: zostalo to len v kufry
Tak teď ty sedačky zase honem zvedni, ať to v tom kufru už zůstane a nevrátí se to zpátky...... :lol: :lol:

Asi by nebylo na škodu zkotrolovat diferenciál a celou zadní nápravu vč. kardanu. Problém bude asi někde tam......

Napsal: pon 29.09.2008 21:55
od dafson
presne tak vidim to na diferak u me ex 523i to obcas delalo take....ale pak se to samo utisilo

Napsal: čtv 02.10.2008 21:19
od Lucas87
me sem tam dunelo auto kdyz odchazelo zadni lozisko...

Napsal: pát 03.10.2008 09:37
od Susi
Něčemu tady nerozumím. V autě Ti duní, když máš neutrál, nebo vyšláplou spojku, jo? Během jízdy, nebo při stání?? Pokud Ti duní i při stání, tak je nesmysl uvažovat nad diferákem.
Pokud Ti to na neutrál/spojku dělá během jízdy a po zvýšení otáček na 900/min Ti to přestane, je to taky divný, protože pokud během jízdy vyřadíš, tak oddělíš otáčky motoru od otáček podvozku. V tomhle případě můžeš točit do omezovače a diferenciál má stále stejný otáčky + nulový zatížení, takže musí hučet pořád.

Nemůže to dělat uložení motoru? Že by se rozechvěl zbytek auta a....

Napsal: sob 18.10.2008 08:09
od coWon
:lol:
v com to bolo????
na samom konci vyfuku (tlmicu) je uchyt akoby v tvare rohov pre zavesenie o gumy....no, ... a ked auto poskoci na nejakom hrbole, a aby vyfuk nebuchol v tu ranu o spodok auta..je tam taky gumovy doraz.... a ten doraz alebo lepsie povedane cely drziak bol zle namontovany a doraz prevleceny cez uško vyfuku (uško sluziace pre ten náraz o doraz)
takze sa tam opieral kov o kov a dunenie z vyf. tlmica sa prenadsalo do auta a kufor sluzil ako subvoofer (: preto tie sedacky, ked sa sklopili, zvuk sa rozplinul :P strasneeeeeeeeeeee cosi aka HALUZ :evil: