Stránka 1 z 2
Napsal: čtv 12.06.2008 20:53
od jarin530d
Nevite nekdo jak to je s mazanim turba. Nezdal se mi zvuk turba tak jsem ho poslal na kontrolu a byla pripalena loziska a menci vule na hrideli, takze jsem nechal udelat repas. Po namontovani jsem s nim ujel asi 200km a totalne se zadrelo. Poslal jsem ho zpet na reklamaci a tam mi rekli ze to mohlo byt zpusobeny poklesem tlaku mazani ve vysokych otackach. Je fakt ze jsem ho po repasu nesetril a zkousel jestli vydrzi a nebudou s nim nekde v zahranici problemy. Jeste ze se to stalo kousek od domova. Takze kupuju novy.Nicmene cenu repasu mi odectou tak to neni tak hrozny, ale to mazani mi neda spat.Nevite nekdo v cem by mohl byt problem.Sorry ze pisu tak blbe, ale mam tu jenom arabskou a tak trochu anglickou klavesnici.

Napsal: pát 13.06.2008 07:14
od Fugo
tlak oleje jedině změřit, je klasickou výmluvou turboservisů že ti to špatně maže, že TD bylo špatně namontováno že byl bordel v trubkách atd. TD které označí jako neopravitelné jinde lze orpavit za desetinovou cenu než repas od firmy původní atd...
Jinak chce to dodržovat nějaké zásady ohleně používání vozu s TD a TD potom vydrží dlouho.
Napsal: pát 13.06.2008 12:40
od mari
Ta kolik kupuješ to turbo?
Napsal: úte 17.06.2008 08:46
od ALEX
CUDNE JE,ZE SI NECHAL LEN REPASNUT TURBO A NIC INE SI NEROBIL A ZADRELO SA.KEBY TO BOLA CHYBA MAZANIA,TAK SA TI ZADRE TO TVOJE UZ DAVNO.PODLA MNA TEN REPAS NEBOL DOBRE UROBENY.DALSIA MOZNOST JE,ZE KED DOJAZDIS A NAKLADAS TOMU,TAK BY SI MAL NECHAT AUTO BEZAT NA VOLNOBECH ASPON TAKE TRI MINUTY,ABY SA TO TURBO PREMAZALO.TURBO TOCI STRASNE OTACKY=TAKZE TIE LOZISKA SU SKORO CERVENE A KED VYPNES HNED MOTOR TAK SA ZAPECU,KED NECHAS BEZAT,DOSTANES ICH DO NORMALNEJSIEHO STAVU A ESTE SA MAZU VOLNOBEHOM
Napsal: úte 17.06.2008 10:06
od jarin530d
Tak mi dnes přišlo nový.Od ceny mi odečetli repas původního (stál 7000,- bez DPH) takže nový mě teď přijde na 14000,- bez DPH. Jinak s ponecháním na volnoběh,výměnou oleje a tak to je jasná věc, to by ch přece svýmu mazlovi nemoh udělat.

No dneska by to měli namontovat tak uvidíme, asi to nechám chvilku běhat v nějakých přijatelných otáčkách a pak to opět výzkouším pod zátěží, snad už to bude v pořádku.Ještě jsem zvědavej co bude s katalizátorem a tak, při demontáži zadřenýho vytekly z výfuku asi dva litry oleje. No až to prubnu tak dám vědět.
Napsal: stř 18.06.2008 08:46
od momento
jestli jsi měl olej ve výfuku,tak bych radši před montáží zkouknul intercooler,jestli taky není plnej oleje!...mohlo by to na něj chytnout a motor se přetočit!!!
Napsal: stř 18.06.2008 10:19
od jarin530d
Jo zakouknout bych to teda asi měl, akorát nevím co to je.

Napsal: stř 18.06.2008 10:21
od Fugo
chladič stlačeného vzduchu
Napsal: stř 18.06.2008 12:03
od momento
když by byl plnej oleje,tak ten olej musíš z toho dostat!....vylejt a pak pořádně prolejt jarovou vodou a vysušit
Napsal: stř 18.06.2008 12:31
od Fugo
jarová voda je nesmysl, prostě jen vylejt a nechat aspoň trochu vykapat, v každým IC nějaký olej bude, turbo není 100% těsný.
Napsal: stř 18.06.2008 13:31
od Kail
Jak píše Fugo,torchu oleje najdeš v každým intercoleru,třeba i u skoro novýho auta...Stačí nechat vykapat.
PS: Líbí se mi jak od tý doby co se na netu (i tady) objevil ten článek s přetočením motoru díky oleji v sání,na to každej upozorňuje a bojí se toho jak čert kříže

,teoreticky je to možný,ale nikdy jsem neviděl ani neslyšel o tom že se to stalo

Napsal: stř 18.06.2008 14:07
od Fugo
Tak to buď rád, já to zažil v německu. Jeli jsme kupovat Lancia HPE nebo tak něco nějaká 1.6TD myslím, divný bylo že auto bylo už v 7 ráno v bazaru ohřátý (bazarník otvíral vrata před náma, dojel si pro nás na pumpu), auto chytlo na první škytnutí (bodejť když bylo teplý). Kámoš co to chtěl si to prolejzal, přidal plyn a koukal zda to netlakuje vodu, já byl v tu chvíli za autem a říkám si kurva ten mu dává a ono prd, jak tomu přidal poprvý tak to chytlo druhej dech a po pustění plynu to šlo stále do otáček, němčour vystartoval a běžel vytáhnout klíčky, s údivem vylezl z auta klíčky v ruce a motor sále řval na plný plyn, z expanzky začla vylit voda, měrka oleje vystřelila a začal stříkat olej a pak to chcíplo, bohužel to nešlo ani chcípnout přes kvalt, protože němčour si před tím nechal stát svýho passata nebo co to měl a tak by to bylo přes kvalt dost velký riziko. A druhej případ, toho jsem tedy nebyl svědkem a není to ani ohledně oleje v IC ale jeden známý na R25 2.1TD ucpal omylem odvětrání kliky tak neštastně že ten tlak odspoda vytlačil olej do sání a opakovalo se to samý jako u tý Lancie.
Napsal: stř 18.06.2008 14:36
od momento
přesně jak píše FUGO... ono se nic neděje, dokud nesešlápneš plyn do takový míry že to začne samo nasávat ten olej z IC a ten je pak palivo místo nafty.... a jak známo diesel se reguluje jen množstvím paliva ( v tomhle případě množstvím oleje v IC )

Napsal: čtv 19.06.2008 09:25
od jarin530d
Tak turbo je vyměněný a řek bych že konečně šlape tak jak má. Nejde skoro vůbec slyšet, jen sem tam slabý hvizd ale to je myslím normální. Olej jsem nechal ze všeho co šlo vylít tak snad v poho. Akorát to chtělo projet asi tak 20km aby se vypálil ještě zbytek který už nešel dostat ven a teď se zdá vše OK. No uvidím
Napsal: čtv 19.06.2008 11:07
od airbone
To nove turbo neviem odkial si splasil, ale cena je dobra. Mne prdlo turbo v 530d minuly rok v nemecku a vymena aj s pracou v BMW servise vysla na 1500eur. Bolo mi povedane, ze je to exchange system a davaju mi repasovane turbo od BMW, ked som sa pytal na nove, oznamili mi ze nove "neexistuju", len repas. Takze predpokladam teda ze aj to tvoje je len repas.
Napsal: čtv 19.06.2008 11:10
od tds
airbone píše:To nove turbo neviem odkial si splasil, ale cena je dobra. Mne prdlo turbo v 530d minuly rok v nemecku a vymena aj s pracou v BMW servise vysla na 1500eur. Bolo mi povedane, ze je to exchange system a davaju mi repasovane turbo od BMW, ked som sa pytal na nove, oznamili mi ze nove "neexistuju", len repas. Takze predpokladam teda ze aj to tvoje je len repas.
Ti daly asi do palice.nevidím důvod proč by neexistovalo nové turbo.
Napsal: čtv 19.06.2008 17:42
od jarin530d
Jestli to je opravdu repas nevím.Kupoval jsem to v Turbocar Velká Bíteš (tam mi dělali i ten repas) a jak se to vysipalo tak říkali že už s tím nic nejde dělat a že jedině koupit nový a přišlo to zabalený v originál krabici od Garrettu.
Napsal: pát 20.06.2008 00:05
od airbone
No, aj to moje prislo zabalene. Bolo to honeywell (honeywell kupil firmu GARETT prednedavnom). Ak som to pochopil spravne, tak tie repasy robi priamo vyrobca turba - moje stare turbo im poslali spat a to sa znovu raz ocitne kdesi ako nove... Je to exchange system, to same ako zo vstrekovacmi... Akurat som kukal aj nejake firmy co ponukaju 'NEW EXCHANGED TURBO"...... takze asi tolko
Napsal: pát 20.06.2008 12:23
od ALEX
ROBIM S NAHRADNYMI DIELAMI A MOZEM POVEDAT,ZE JE REPAS NA VYMENU A POTOM PRI NIEKTORYCH SUCIASTKACH SU AJ NOVE.NIAKA FIRMA NA SLOVENSKU SPECIAL TURBO ROBI NOVE.
Napsal: pát 20.06.2008 21:33
od brumlae34
To jsem rád, že už ti to jezdí. Doufam, že ted dojedeš dál jak do opavy ...
