Stránka 1 z 1

Napsal: stř 04.06.2008 22:59
od major
Ahoj kolegové,
prosím o radu. Před časem mi přestal chodit ostřikovač zadních dveří a následně se přidal i stěrač. U ostřikovače to bude asi to čerpadlo v pravém předním podběhu(na předek jsem to již měnil), ale ještě jsem to nezkoušel. Nicméně mě překvapil ten stěrač, myslel jsem, že je to jen pojistka, ale ty jsou všechny na pohled OK. Chtěl jsem ten motorek vyzkoušet napojením na přímo, tudíž jsem sundal ten plastový kryt na vnitřní straně zadních dveří a natáhl dráty od baterky, ale nejde to. Asi dělám něco blbě. Dráty jsem připojoval na ten větší konektor se třemi dráty.
Nemáte prosím někdo zkušenost s něčím podobným a radu jak závadu odstranit?

Napsal: stř 04.06.2008 23:14
od Horys
Mrkni na elektriku co jde s těch dveří do auta(takový gumový husí krk)tam se to rádo láme ty dráty.

Napsal: čtv 05.06.2008 08:30
od Maxiczech
Tohle jsem řešil před zimou na e-39. Přestal jít stěrač a zároveň i ostřikovač na 5 dveřích. Pojistky O.K. Rozebral jsem ho jako ty a stačilo ho důkladně prostříknout silikonovým olejem mezi sklem a stěračem z obou stran ;) . Od té doby naprostý klid. Byl tam nějakej bordel a jak se nehnul, tak ho (zaplaťpánubohu) chytrá elektronika vyřadila. Tudíž se motorek nespálil. :)
Tak pozor :!: S tím napojením na baterku na tvrdo..
Aby jsi ho také neměl jen zadělanej bordelem jako já a nevypálil motorek.. :roll:

Napsal: čtv 05.06.2008 11:24
od wEnC
Zadní stěrač mi po zimě taky zarezl tak, že se zastavil v půlce, a také ho elektronika vyřadila z provozu, ovšem ostřik šel.

Pomalu s ním nešlo hýbat ani rukou jak to šlo ztuha. Sem rovnou sundal stěrač rozdělal vnitřek, vytáhl osičku pořádně, vyčistil a namazal a teď to jde uplně samo :)

Napsal: čtv 05.06.2008 19:03
od Huska
taky doporučuji ten stěrač jen rozebrat a pročistit ( a pak používat jinak rád zarezaví)
odstřik je jen o motorku a hadičkách takže jen kontrola a případná výměna.

Napsal: pát 06.06.2008 21:53
od major
Horys píše:Mrkni na elektriku co jde s těch dveří do auta(takový gumový husí krk)tam se to rádo láme ty dráty.
Tak jsem rozebral a pročistil motorek, pak jsem se mrknul na pravou stranu nahoru u pátých dveří do těch husích krků a opravdu byl jeden drát (ten tlustý červeno-bílý) přerušen. To jsem opravil, nicméně stěrač stále nejde. Teď je alespoň v tom plochém větším třípólovém konektoru, co je zapojen na motorek stěračů, nějaké napětí, ale jenom mezi hnědým drátem a tím červeno-bílým. Na tom třetím modrém jsem nic nenaměřil, ale nevím zda tam má nějaké napětí být či ne. A jelikož byla už tma, tak pokračování zítra. Tak uvidíme.

Napsal: čtv 01.11.2012 20:29
od Koldas
Mně taky nefunguje zadní stěrač a ostřik zadního okna, motorek ostřiku i motorek stěrače je ok, kabely a pojistky jsou taky ok, páčka je taky ok, jen nejde do motorku proud. Nemůže být špatný modul který má tohle na starost? Kde se případně nachází? Díky za pomoc

Napsal: pát 02.11.2012 10:41
od Snejk
primo v tom motorku sterace... ridi jak sterace tak ostrikovace tak komunikaci s packou.. mas polamane kabely v patych dverich proto to nejde.. .zmer si jestli ti tam de 12v po tom velkem cervenobilem kabelu..

Napsal: ned 04.11.2012 14:19
od Koldas
Snejk píše:primo v tom motorku sterace... ridi jak sterace tak ostrikovace tak komunikaci s packou.. mas polamane kabely v patych dverich proto to nejde.. .zmer si jestli ti tam de 12v po tom velkem cervenobilem kabelu..
12V tam jde ;-) a kdyz pripojim motorek primo na 12V tak funguje

Napsal: ned 04.11.2012 18:18
od Koldas
tak vyřešeno ;) dva slabé drátky co jdou k té řídící jednotce u stěrače byli KO někde uprostřed víka, už stírá a stříká, díky za pomoc