Napsal: pon 12.05.2008 15:54
Zdar,
mam otazku jestli se stim uz nekdo nesetkal.Mam e34 520i touring a te potvore se vubec nechce tahnout od spodu. Ma to diry po seslapnuti plynu a kolikrat to i cukne nez to zacne reagovat na seslapnuty plyn.
Je to krasavec ale toto me fakt s... protoze si myslim ze to dokaze tahnout vic. Dalsi vec je ze se stim nemuzu dostat pod 10 lit. a to i kdyz jezdim slusne. At jedu jak jedu tak porad pres 10-13l.
pred 10 tis me menili olej filtr a svicky(champion
Ty jsem nedavno kontroloval a sice pali vsechny ale ty posledni dve nic moc.Asi to vypada ze mi to zere olej prees pistni krouzky:(
pred casem me jeste kolisali otacky na volnobehu a motor to obcas uplne zhaslo. mel jsem to v servisu a tam me rekli ze vaha vzduchu dava zpozdene signal.
Tak jsem sehnal jinou pouzitou vahu vzduchu a problem s kolisanim zmizel.Po namontovani te vahy to bylo uplne jiny auto pekne slo za plynem.Bohuzel problem s vykonem se zase objevil a porad pretrvava.
mam otazku jestli se stim uz nekdo nesetkal.Mam e34 520i touring a te potvore se vubec nechce tahnout od spodu. Ma to diry po seslapnuti plynu a kolikrat to i cukne nez to zacne reagovat na seslapnuty plyn.
Je to krasavec ale toto me fakt s... protoze si myslim ze to dokaze tahnout vic. Dalsi vec je ze se stim nemuzu dostat pod 10 lit. a to i kdyz jezdim slusne. At jedu jak jedu tak porad pres 10-13l.
pred 10 tis me menili olej filtr a svicky(champion
Ty jsem nedavno kontroloval a sice pali vsechny ale ty posledni dve nic moc.Asi to vypada ze mi to zere olej prees pistni krouzky:(
pred casem me jeste kolisali otacky na volnobehu a motor to obcas uplne zhaslo. mel jsem to v servisu a tam me rekli ze vaha vzduchu dava zpozdene signal.
Tak jsem sehnal jinou pouzitou vahu vzduchu a problem s kolisanim zmizel.Po namontovani te vahy to bylo uplne jiny auto pekne slo za plynem.Bohuzel problem s vykonem se zase objevil a porad pretrvava.