Stránka 1 z 1
Napsal: ned 11.05.2008 17:32
od joshua666666
V piatok 9.5.08 som si kúpil svojho prvého bavora BMW 530d M paket,priviezol som si ho domov s velkou pýchou a celý štastný. Dnes po surfovaní na nete som našiel ako sprístupniť menu palubného počítača a vrámci diagnostických závad mi vyskočili 4 závady a to:
1. závada: 8D 90 000
2. D7 81 000
3. C7 81 000
4. BF 88 000
predpokladám že tie posledné cifry sú km,ale o tých ostatných nemám ani šajnu! Neviete niekto čo by to mohlo znamenať,resp. nestretli ste sa s tým niekedy?
Ona tam je ešte možnosť resetu,neviem či to zresetovať a pojazdiť či sa to znovu objaví?!
V stredu mám objednanú diagnostiku v BMW Liberec ale tie 3 dni čakania ma zabijú a žena tiež!
P.S. Ešte som zabudol najazdil som s ním zatiaľ cca 600km, bez toho že by som pozoroval niečo podozrivého,auto má najazdené 165000 km,r.v. 2003.
Dakujem za akúkolvek pomoc.

Napsal: pon 12.05.2008 14:48
od Regis
8D = ASC/MSR/EML Signal - neplatna hodnota signalu
D7 = ASC/MSR/EML, obdobne jako nahore
C7 = neexistuje ??
BF = LDP (leak detection pump) reed switch neotvira
Staci hledat.
http://www.e38.org/OBDproc.pdf
Nekdo kdo ma BMW ti mozna rekne, co to vlastne znamena.

Napsal: pon 12.05.2008 15:55
od ras11
joshua666666 píše:V piatok 9.5.08 som si kúpil svojho prvého bavora BMW 530d M paket,priviezol som si ho domov s velkou pýchou a celý štastný. Dnes po surfovaní na nete som našiel ako sprístupniť menu palubného počítača a vrámci diagnostických závad mi vyskočili 4 závady a to:
1. závada: 8D 90 000
2. D7 81 000
3. C7 81 000
4. BF 88 000
predpokladám že tie posledné cifry sú km,ale o tých ostatných nemám ani šajnu! Neviete niekto čo by to mohlo znamenať,resp. nestretli ste sa s tým niekedy?
Ona tam je ešte možnosť resetu,neviem či to zresetovať a pojazdiť či sa to znovu objaví?!
V stredu mám objednanú diagnostiku v BMW Liberec ale tie 3 dni čakania ma zabijú a žena tiež!
P.S. Ešte som zabudol najazdil som s ním zatiaľ cca 600km, bez toho že by som pozoroval niečo podozrivého,auto má najazdené 165000 km,r.v. 2003.
Dakujem za akúkolvek pomoc.

kde presne si nasiel tie zavady? ja som kedysi na mojom unlockol to menu ale nenasiel som zoznam zavad - teda mozno to bola ta cast ktorej nezmyslom som nerozumel...kuwa

Napsal: úte 13.05.2008 11:35
od joshua666666
Regis píše:8D = ASC/MSR/EML Signal - neplatna hodnota signalu
D7 = ASC/MSR/EML, obdobne jako nahore
C7 = neexistuje ??
BF = LDP (leak detection pump) reed switch neotvira
Staci hledat.
http://www.e38.org/OBDproc.pdf
Ne
kdo kdo ma BMW ti mozna rekne, co to vlastne znamena.

Bol som s tým na diagnostike a vyšlo z toho toto:
Signál automatické převodovky, závada způs. ext. ŘJ
Snímač stavu paliva 2 v nádrži, zkrat na plus
Snímač stavu paliva 1 v nádrži,zkrat na plus
EEPROM či vadné kódování řid.jedn., neplatný pracov. rozsah
Mám to vyresetované takže teraz pojazdiť a potom opakovaná diagnostika čo z toho vylezie
Napsal: úte 13.05.2008 20:20
od Regis
Takze to vypada, ze ten seznam keca... divne.
Napsal: úte 13.05.2008 20:27
od ras11
z mojho vypadlo ze:
11
CE
91
a este 2 ks... podla tej tabulky samy blud, predpokladam ze tabulka musi byt asi presne pre moju riadiacu jednotku, konkretne som to pozeral na e39 525d rocnik 2002...
ma niekto nejaky zoznam podla ktoreho by to snad aj sedelo?
Napsal: úte 13.05.2008 21:32
od starML
Regis: Jsem velmi rád za tento odkaz, ten seznam kódů jsem hledal a teď konečně prostudoval. Ale tohle je podle mne na benzíny. Nemáš to i na diesel M57 a další? Joshua, Ras a já máme nafťáky.
Ras11: Ta paměť chyb by měla být v bodě 14.0-14.4 viz.
http://sweb.cz/vs31/Test_palubniho_pristroje_CZ.doc
Napsal: úte 13.05.2008 21:48
od ras11
starML píše:
Regis: Jsem velmi rád za tento odkaz, ten seznam kódů jsem hledal a teď konečně prostudoval. Ale tohle je podle mne na benzíny. Nemáš to i na diesel M57 a další? Joshua, Ras a já máme nafťáky.
Ras11: Ta paměť chyb by měla být v bodě 14.0-14.4 viz.
http://sweb.cz/vs31/Test_palubniho_pristroje_CZ.doc
star: zdravim, ano nasiel som si to, a jeden prispevok navrch som aj napisal konkretne zapisy ktore tam boli - nemas nahodou tabulku kodov platnu pre e39 525d? podla tabulky zverejnenej vyssie tam boli nejake bludy...
Napsal: úte 13.05.2008 22:00
od starML
Ten link na seznam závad u "nafty" od někoho potřebujeme. Motory M44 - M78, jsou 4-6-8 a 12 válce benzín. Takže pěkně prosím, kdo máte, díky.

Napsal: úte 13.05.2008 22:15
od joshua666666
Mám niečo slúbené od kamoša ale budem s ním až v sobotu tak ak tu nebude niečo zmysluplné tak to zararujem a niekde uložím aby sa to dalo volne stiahnuť!
Napsal: pon 25.08.2008 08:30
od ras11
zdar, ziadne zoznamy zavad pre dechtove motory sme nezohnali?
Inac som s tym mojim bol na diagnostike a skutocne tam nejake zavady v pameti aj boli (elektromagneticky ventil regulacie turba nepracoval - vymena).
Napsal: ned 31.07.2011 22:48
od Martem
Tak jsem hledal nějaké odkazy,kde rozluštit chyby z BC až jsem našel toto. Nic jiného nemohu najít
Píše to 8D D0 045
BE C8 255
FB 84 000
C7 81 000
D7 01 000
Víte někdo? Díky za pomoc
Napsal: pon 01.08.2011 00:52
od airbone
joshua666666 píše:Regis píše:8D = ASC/MSR/EML Signal - neplatna hodnota signalu
D7 = ASC/MSR/EML, obdobne jako nahore
C7 = neexistuje ??
BF = LDP (leak detection pump) reed switch neotvira
Staci hledat.
http://www.e38.org/OBDproc.pdf
Ne
kdo kdo ma BMW ti mozna rekne, co to vlastne znamena.

Bol som s tým na diagnostike a vyšlo z toho toto:
Signál automatické převodovky, závada způs. ext. ŘJ
Snímač stavu paliva 2 v nádrži, zkrat na plus
Snímač stavu paliva 1 v nádrži,zkrat na plus
EEPROM či vadné kódování řid.jedn., neplatný pracov. rozsah
Mám to vyresetované takže teraz pojazdiť a potom opakovaná diagnostika čo z toho vylezie
TIeto zavady sa vacsinou objavia ak sa odpoja budiky od kablovackky, alebo su z ineho auta. Ak ti vsetko funguje ako ma, ukazovatel paliva, pripocitavanie km a ukazovatele na budikoch ukazuju ako maju, vobec sa tymi zavadami nezapodievaj.
Este som chcel podotknut k tym vasim vyskumom vycitavana chyb cez budiky a servisne TEST menu - pozor, zobrazuje to stale len chyby ulozene v budikoch , ziadne ine z inych systemov.......
Napsal: sob 19.07.2014 16:19
od Zdenda530d
Obnovím toto vlákno, jelikož jsem nikde nenašel příbuznější a nebudu zakládat nové.
Ke své velké spokojenosti jsem si vyvolal skryté menu, odblokoval TESTy (sečetl posledních 5 cifer VINu) a začal zkoušet na své e39 530d r.v. 2001 co se mohu a nemohu dozvědět. V první řadě mě nejvíce zajímaly teploty.
takže:
TEST NR 7 - teplota motoru (předpokládám teplota chladící kapaliny) je OK, normálně zobrazuje - to jak na tom moje e39 je zjistím až při zítřejší 240km dlouhé cestě.
ale
TEST NR 19 - OIL TEMPERATURE ani ťuk - mám tam jen ---.
Jedná se o teplotu oleje motoru? nebo to je pro teplotu oleje v automatické převodovce - alias - největším kurvítku co kdy spatřilo světlo motoristického světa.
Jde mi o to jestli v klasických 5tkách bylo vůbec čidlo na teplotu aleje a nebo na té mojí odešlo.
Auto táhne, jede, klakson troubí. Jsem jen zvědavý a líbí se mi objevovat tyto chtrý vychytávky.
Díky za odpovědi.
Napsal: sob 19.07.2014 20:45
od airbone
Zdenda530d píše:Obnovím toto vlákno, jelikož jsem nikde nenašel příbuznější a nebudu zakládat nové.
Ke své velké spokojenosti jsem si vyvolal skryté menu, odblokoval TESTy (sečetl posledních 5 cifer VINu) a začal zkoušet na své e39 530d r.v. 2001 co se mohu a nemohu dozvědět. V první řadě mě nejvíce zajímaly teploty.
takže:
TEST NR 7 - teplota motoru (předpokládám teplota chladící kapaliny) je OK, normálně zobrazuje - to jak na tom moje e39 je zjistím až při zítřejší 240km dlouhé cestě.
ale
TEST NR 19 - OIL TEMPERATURE ani ťuk - mám tam jen ---.
Jedná se o teplotu oleje motoru? nebo to je pro teplotu oleje v automatické převodovce - alias - největším kurvítku co kdy spatřilo světlo motoristického světa.
Jde mi o to jestli v klasických 5tkách bylo vůbec čidlo na teplotu aleje a nebo na té mojí odešlo.
Auto táhne, jede, klakson troubí. Jsem jen zvědavý a líbí se mi objevovat tyto chtrý vychytávky.
Díky za odpovědi.
Jedna sa o teplotu oleja v motore. Ziadnu ti to vsak nezobrazi. Zobrazia to len budiky z modelov M5 alebo X5 is, kde je namiesto spotrebomeru ukazovatel teploty motora. Signal o teplote je vysielany z RJ motora cez CAN a okrem RJ vyssie spominanych modelov ho ostatne DME nevysielaju (tusim okrem nejakej v modeli 520i).
Napsal: sob 19.07.2014 21:52
od Zdenda530d
Ok, díky. Myslel jsem si, že to tak nějak bude. Je to sice škoda ale co už.