Stránka 1 z 1

Napsal: stř 07.05.2008 14:14
od VELMEN
Tak tuším,že už se to tu řešilo asi tísíckrát,ale přesto to musím ještě jednou vytáhnout bo už jsem z toho¨nešťastnej. Kolísali mi otáčky..třeba když jsem to natočil,tak to točilo 2000 a apak to spadlo až na 500..takže diagnostika..ukázala lambdu a škrtící klapku..vše vyměněno diagnostika čistá a pořád to padá na 500 a motor pak začne mít větší vibrace a auto klepat...ale už to netočí tu dvojku po startu...

Máte něco podobnýho..jak jste to řešili? Mám vyměnit naslepo váhu vzduchu i když ji diagnostika neukázala? Nebo popotáhnout plynový lanko ,tak aby motor točil víc? Přemýšlím i o tubusu místo vzduchovýho filtru?Pomooc

Je to r.v 91, 2,5,benzin

Napsal: stř 07.05.2008 16:59
od m5power
kontrola potenciometra skrtiacej klapky + regulatora volnobeznych otacok

Napsal: stř 07.05.2008 19:21
od BMWPower
Mě tohle taky dělalo-nakonec byla dead váha vzduchu.

Napsal: stř 07.05.2008 20:36
od miloshm
Lanko určitě musí mít vůli. Zkus zkontrolovat všechny hadice, co vedou do sání, jestli tam někde není nějaká netěsnost. Případně to ještě může dělat volnoběžnej ventil.

Napsal: čtv 08.05.2008 15:18
od VELMEN
Takže spousta věcí to jsem čekal...kdyby byla špatná řídící jednotka tak by to taky diagnostika neukázala? A ty jsi byl na diag než jsi měnil váhu_?

Napsal: pon 12.05.2008 15:38
od cuchopes
zdarec,
urcite si nech zkontrolovat vahu vzduchu. me to delalo neco podobnyho a na diag. zjistili ze vaha dava zpozdene signal.
vahu vzduchu jsem sehnal a vymenil a od te doby me to krasne drzi volnobeh.