Stránka 1 z 2
Napsal: sob 03.05.2008 18:49
od Holly
Čaute kluci, mám malinkatou otázečku. Nějak mi nešlape motor na E34 524td tak jak má, tudíž někdy to jede, někdy ne, nereaguje to často na plyn atd., prostě sem dvoudenním sledováním a vrtáním se v motoru celkově jistě usoudil, že to je řídící vstřik, ty dráty, co k němu vedou, sou už strašně zteřelý a potřebovaly by vyměnit. Tak se ptám, jde ten kontakt na vstřiku vyndat samostatně a jenom vyměnit koncovku popřípadě celej kabel, což by bylo samo rozumnější anebo se to musí vyměnit s celým vstřikem, tudíž je to tam napevno??? A pokud de tak jak?? Zvládnu sám(nejsem žádný nemehlo) nebo se s tím musí do servisu, protože se musí oddělat vstřik a nějak to vydolovat?? Předem díky za odpovědi...
Napsal: sob 03.05.2008 20:22
od BJS
Pokiaľ viem, mení sa to celé. Je to otázka 10 minút.
Napsal: ned 04.05.2008 12:15
od Holly
Jako celej řídící vstřik???? To doufám ne....
Napsal: ned 04.05.2008 21:16
od tds
Diagnostika,vizuelně pochybuju že poznáš že je vadný.JAk celkově jistě,na základě čeho??
Napsal: ned 04.05.2008 23:29
od Holly
Vizuelně podle toho že když na ten drát vedoucí ke vstřiku kouknu tak je úplně dead, zteřelej odizolovanej prostě hotovka... POznám to podle toho že když s tím drátem zakvedlám tak začne při zapnutým klíčku cvakat řídící jendotka... A taky když ho dám do srpávné polohy tak se to bezproblémů rozjede, ale jakmile se ten motor chvíli třese, tak se ten drát pohne a zhasne to... Jako je možný že sem ale úplně blbej a není to tím ale to by mě pak zajímalo čím to je... De to teda oddělat ten kontkat nebo ee?? Nebo to fakt ám dotáhnout do servisu??
Napsal: ned 04.05.2008 23:31
od Holly
Asi sem to blbě popsal.. vstřik jako takovej špatnej není, jen ten drát co do něho vede signál je kaput... tak jestli ten de vyměnit samotnej nebo se to musí se vstřikem... Už sem z toho nešťastnej:(
Napsal: pon 05.05.2008 08:04
od lenoch
oddělat to nijak nejde - je to součást vstřikovače - tudíž celej ven... je to častá závada. Zkus třebas ještě ucvaknout ty drátky co nejblíž u vstřiku a napájet na ně nějaký jiný vodiče. To je poslední možná záchrana... jináč jestliže ti nefachá ta el. část vstřiku, tak ti má na palubovce svítit kontrolka vstřiku... a taky by to nahovno jelo, jak popisuješ. Takže to tím může na 90% být...
Napsal: úte 06.05.2008 10:58
od kavanda
měl jsem to taky.......... zkrátit zteřelý kabel(je tam trošku vůle) napájet,zaizolovat a přetáhnout přes to tu origo černou šprcku.
Jinak novej řídící je mazec a nedělaj to výměným způsobem.
jinak to,že ti to někdy nereaguje může být i čerpadlem z nádrže!!!
Napsal: úte 06.05.2008 15:12
od vally
kavanda píše:Jinak novej řídící je mazec a nedělaj to výměným způsobem.
Mně na TDS-u odešel střik kompletně. Známej mi ho přivezl z Německa a tenkrát to šlo i výměným způsobem... Cena byla před 7-mi lety myslim 7 600,-....
Napsal: úte 06.05.2008 18:34
od kavanda
já to zkoušel minulej rok v BOSCH service a řídící prostě výměnným nedělaj.....ostatní v poho
Napsal: úte 06.05.2008 19:30
od Holly
A jak to teda dělaj když ne vyměnit kus za kus???
No tak to sem z toho celej veselej. Ty kabely sou totiž zteřelý skoro úplně u řídícího vstřiku

... Tak to budu muset nějak vymyslet... To čerpadlo mě taky napadlo, uvidím, kouknu na to, teď sem byl dva dny pryč takže nic... Jinak moc díky kuci. Až se na to podívám tak dám vědět čím to bylo... Třeba vám to k něčemu bude...
Napsal: úte 06.05.2008 19:47
od Holly
Jo a ještě k tomu čerpadlu, jak poznám že je dead, musím vymontovat nebo to poznám třeba po sluchu, že to necvaká?? to sem zatim nikdy nedělal... Takovej odborník nejsem a nový autí mám jen chvilu....
Napsal: stř 07.05.2008 06:26
od kavanda
Ten řídící vstřik si prostě musíš sehnat buď jetej a funkční nebo koupit fungl novej.
Na čerpadlo taky nejsem odborník,ale urřitě vymontovat a na stolici,kde zjistíš kolik tlačí.Pokud necvaká (jak píšeš)je taky možnost,že by byla zrada někde ve vedení.
Napsal: stř 07.05.2008 06:34
od lenoch
Holly píše:Jo a ještě k tomu čerpadlu, jak poznám že je dead, musím vymontovat nebo to poznám třeba po sluchu, že to necvaká?? to sem zatim nikdy nedělal... Takovej odborník nejsem a nový autí mám jen chvilu....
Jestli ti to startuje obstojně i při teplém motoru - je čerpadlo ok. Moc bych do něj nevrtal... Jestli auto má rozumnou spotřebu nafty-cca 9l/100km průměr, a má dobrý starty, je ok - neřeš to. Snad jen vyndat vstřiky a nechat zkotrolovat. To je jediný...a koupit nový naftový filtr:)
Napsal: stř 07.05.2008 09:19
od kavanda
tady se jedná o čerpadlo z nádrže......nikoliv hlavní čerpadlo.
Napsal: stř 07.05.2008 11:47
od Holly
Díky za rady, du na to mrknout... Vstřik ještě zkusím "zbastlit", bratránek je na elektroniku (drátky, kontakty, prostě všechno) machr, takže to snad zvládne, pokud ne tak mě holt čeká nákup novýho... Sice stolici nemám, ale zkusím to nějak zjistit a když nic nezjistím tak to zavezu do Bosche ať na to kouknou... Zatím dík kluci

Napsal: stř 07.05.2008 19:16
od Holly
Tak čerpadlo čerpá úplně f poho... Tím to není... Po důkladném prozkoumání to není ani vstřik... takže sem skoro v koncích... První co udělám tak zkusím vyměnit palivovej filtr. Tak mě napadá, proč k němu vedou dva dráty zespodu??? Na ten výpustnej ventil?? A druhá věc co mě ještě napdala je potenciometr plynu. Můžu se zeptat kde ho najdu??? Nic nevím... Jako bonus mi z toho někde z ničeho nic začal chcát olej, ale všiml sem si toho až sem zaparkoval do garáže, a to už sem byl tak nas*** že sem se radši sbalil a šel dom, na to se kouknu zítra.,..
Napsal: pát 09.05.2008 06:06
od lenoch
kavanda píše:lenoch píše:Holly píše:Jo a ještě k tomu čerpadlu, jak poznám že je dead, musím vymontovat nebo to poznám třeba po sluchu, že to necvaká?? to sem zatim nikdy nedělal... Takovej odborník nejsem a nový autí mám jen chvilu....
Jestli ti to startuje obstojně i při teplém motoru - je čerpadlo ok. Moc bych do něj nevrtal... Jestli auto má rozumnou spotřebu nafty-cca 9l/100km průměr, a má dobrý starty, je ok - neřeš to. Snad jen vyndat vstřiky a nechat zkotrolovat. To je jediný...a koupit nový naftový filtr:)
tady se jedná o čerpadlo z nádrže......nikoliv hlavní čerpadlo.
No tak el. čerpadlo že fachá poznáš tak, že při studenym motoru při žhavení ti musí hnát naftu do čerpadla - sundáš někde hadičku (buď před filtrem nebo za filtrem) a musí z hadičky týct nafta:)
Napsal: pát 09.05.2008 11:15
od vally
Ani nemusíš sundavat hadičku, stačí strčit hlavu pod auto a normálně ho uslyšíš, jak šlape ( samozřejmě při zapnutým klíčku... ). Blbý u něj ovšem je, že si může dělat, co chce - aspoň mně občas šlo, občas ne...
To Kavanda: v Německu to opravdu šlo, ale jak jsem psal, už je to pár let zpátky...
Napsal: ned 11.05.2008 16:45
od brumlae34
Pokud je hlavni vstrik v prdeli, tak jen houpou otacky a blbe to chyta. Mel jsem taky 524td e34 a ten samej problem. Nakonec jsem misto toho vstriku zapojil cidlo teploty a z nepochopitelneho duvodu to slapalo a jezdil jsem stim asi 40 tis km a ve srovnani s jinejma 524 to byla raketa !!!
