Napsal: pát 02.05.2008 15:34
zdravím,potřebuju poradit jestli náhodou tady někdo už nesnižoval E39.Znamy mi objednal pružiny -50mm předek/-50mm zadek,ja chtěl -40mm/-20mm tak nevím.Jestli někdo snižoval a poradí,předem díky 

Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
Já mám snížení ve předu 50mm,vzadu 20mm,pružiny Weitec.Do snížení vzadu o 50mm bych nešel,pokud tam nebudeš dávat i sportovní tlumiče(myslím na celý auto),protože jinak ti bude s největší pravděpodobností škrtat guma o lem,nebo o podběh.Mikes_cz píše:zdravím,potřebuju poradit jestli náhodou tady někdo už nesnižoval E39.Znamy mi objednal pružiny -50mm předek/-50mm zadek,ja chtěl -40mm/-20mm tak nevím.Jestli někdo snižoval a poradí,předem díky
Nedělá,mám 19-tky kola s podložkama 18mm,gumy 235/35/19 a ještě přední lízátko pod spoiler od Hamannu.Mikes_cz píše:eric: No jsou to přesně Weitec.A v předu ti to nedělá žadné problemy?Co maš
prosim tě za kola.diky
Hm,no vono nevím jak ty,ale jestli máš na autě M-paket podvozek,tak oproti paketovým fedrám je toto snížení už jen o dalších cca 30mm,snížení pružin je vždy počítáno od základovky,já tam měl M-paketovej,takže zas takovej skok to nebyl.Servisy mě netrápí,jezdím za svým mechanikem a tomu to nevadí,takže tohle jde mimo mně,diagnostiku má dneska každej druhej!S tím píchnutím,já už jsem na dálnici píchnul,ale naštěstí zadní kolo,takže se vůbec nic nestalo a pokud píchneš předek a auto se stane neovladatelným,tak nahrneš přední spoiler i kdybys ho mněl půl metru od země,nechápu to tvý "nedomyšlené"?!!S tou praktičností máš pravdu,ale je to o přístupu každého z nás ke svému autu a taky,kde bydlíš.Pokud žiješ ve velkém městě,kde potřebuješ každodenně parkovat na obrubníku,tak je to blbost snižovat,to je fakt.Ale já jsem celkem z malýho města a do těch velkej nejezdím tak často a na dálnici je to jen ku prospěchu,když to máš snížené a tvrdší,takže jednoznačně mě to neomezuje,ba naopak.Tak jako se nepohoršuju nad těma,který se svým autem nic nedělaj,mají radší sériovku,tak se nepohoršuj nad někým,kdo si auto rádši upraví,pokud se tedy nejedná o flexa tuning a tak pod.!!Buď jako v klidu,byl tady vznesen dotaz,ale ty si do něj nijak nepřispěl,jenom pindáš,už jsem tady viděl spousty tvých příspěvků a fakt si někdy nevidíš do pusy!Maxiczech píše:Já osobně bych se na tyhle pokusy vyprd..
Taky jsem viděl pěkně snížený auto, vytuněný jako blázen..
Jen škoda, že ten maník na D1 píchnul a nahrnul všechny spojlery pod auto. Lehce nedomyšlené.
Jinak ani v servisech to moc nemusejí, protože pod to nedaj ani hever, na tož najet na rampu. To tam taky necháte kus předku a něco málo podvozku..![]()
Vypadá to možná pěkně, ale je to krajně nepraktické..
Radek píše:taky mam snizeno...jen nevim o kolik.... muzete mi prosim nekdo zmerit vzdalenost od horniho okraje disku k lemu blatniku? Diky..
nahodou jo a dneska jsem si prohlizel tvoji petku u kostelaSrandik32 píše:Radek píše:taky mam snizeno...jen nevim o kolik.... muzete mi prosim nekdo zmerit vzdalenost od horniho okraje disku k lemu blatniku? Diky..
Sorry za OT....ale nejsi náhodou z Chodova?Auto vč.nádraží je mi povědomí.
Jo,od člověka,kterej neovládá ani český pravopis,mně nic neurazí,ty "nesmysli"Maxiczech píše:![]()
To je teda divný, že se auto stane neovladatné, když píchneš.. To by byla docela dobrá sebevražda, kdyby tenhle blábol vydala automobilka jako fakt. Myslíš asi méně stabilní, to bych možná souhlasil.. Vodil jsem i kamion, který měl celkovou přes 30 tun. Píchnul předek a nikdy nechytl svodidla.. Blábolíš nesmysli. Ani nevíš o čem píšeš.. Auto bezpečně dovedeš kam chceš, když píchneš. Ve větší rychlosti možná odděláš gumu nebo ráfek, možná podběh u težších aut a větších pneu možná poškodíš i blatník, ale to je všechno.
Na tahači to bere běžně sebou i blatník se světlem, ale to je dáno tím, že dopravci šetří a dávají protektory. Na předek nikdy!!! Tedy .., pokud přemýšlí..
A na osobáku je to naprosto o něčem jiném... naprosto v pohodě..
Sorry, že tedy reaguji, ale na tvé ospalé sny musím..