Stránka 1 z 1

Napsal: pát 18.04.2008 00:20
od Fazeey
Dneska sem se zastavil na chvíli v KFC na jídle a když jsem asi za 15min odjížděl tak auto nešlo nastartovat. Starter v poho točil, ale motor nic, zkusil jsem to asi 6x a občas chytl ale hned chcípnul, jakoby se hned zavrela nafta. Pak mě napadlo pridat plyn motor vyletel do 3tis, spad na volnoběh a běžel. Stává se někomu neco podobnýho? Podávací čerpadlo je nový, takže jestli to může způsobovat vysokotlaký a proč? Nebo elektrika, nějaký relé atd? Díky

Napsal: sob 19.04.2008 06:53
od Maxiczech
Tohle může být netěsnost v palivovém soustému. Praskalá hadička, těsnění, bo tak něco. Řekl bych, že přisává falešný vzduch. Palivová soustava e zavzdušní a poté se to může projevovat, jak výše popisuješ.

Napsal: čtv 24.04.2008 20:57
od mocuryamater
myslím že vysokotlaké čerpadlo, ale jestli je načatý dělá docela velký hluk v kabině. taky sem ho měnil někdy to nešlo natočit někdy jo

Napsal: pát 25.04.2008 10:31
od Fazeey
v kabine podle me zadnej hluk neni, tak doufam ze uz se to nestane...

Napsal: pát 25.04.2008 17:25
od Sirup
JJ tak přesně todle se mě stalo.... naposled za jízdy mě to pocukávalo až namkonec to nejelo a nezrychlovalo....tzn zastavil jsem a chcíplo to....a natočiul sem to asi na 8 pokus a jel sem a po 2 km opět začalo to zpomalovat a umřelo to....a pak sem jen volal kámošovi s E6Okou at mě odtáhne
Včera sem to odtáhl ke známému co má servis a tak čekám na co přijde.
Jinak bylo vidět že od vstřovacího čerpadla tou pruhlednou hadičkou šla nafta a bubliny tzn. bud někde přisává vzduch nebo to čerpadlo a nebo zacpanej filtr? uvidim....

Napsal: pát 25.04.2008 18:51
od Fazeey
Sirup píše:JJ tak přesně todle se mě stalo.... naposled za jízdy mě to pocukávalo až namkonec to nejelo a nezrychlovalo....tzn zastavil jsem a chcíplo to....a natočiul sem to asi na 8 pokus a jel sem a po 2 km opět začalo to zpomalovat a umřelo to....a pak sem jen volal kámošovi s E6Okou at mě odtáhne
Včera sem to odtáhl ke známému co má servis a tak čekám na co přijde.
Jinak bylo vidět že od vstřovacího čerpadla tou pruhlednou hadičkou šla nafta a bubliny tzn. bud někde přisává vzduch nebo to čerpadlo a nebo zacpanej filtr? uvidim....


ja tam bohužel žádnou průhlednou hadičku nemam, ale uvědomil sem si že naftovej filtr tam mam už nějakej pátek, zkusim ho preventivně vyměnit

Napsal: pon 28.04.2008 18:36
od Sirup
Fazeey píše:
Sirup píše:JJ tak přesně todle se mě stalo.... naposled za jízdy mě to pocukávalo až namkonec to nejelo a nezrychlovalo....tzn zastavil jsem a chcíplo to....a natočiul sem to asi na 8 pokus a jel sem a po 2 km opět začalo to zpomalovat a umřelo to....a pak sem jen volal kámošovi s E6Okou at mě odtáhne
Včera sem to odtáhl ke známému co má servis a tak čekám na co přijde.
Jinak bylo vidět že od vstřovacího čerpadla tou pruhlednou hadičkou šla nafta a bubliny tzn. bud někde přisává vzduch nebo to čerpadlo a nebo zacpanej filtr? uvidim....


ja tam bohužel žádnou průhlednou hadičku nemam, ale uvědomil sem si že naftovej filtr tam mam už nějakej pátek, zkusim ho preventivně vyměnit

JJ to je dobrá věc.....chtělo by ho vyměnit :wink:
Taky to udělám...páč nevim jestli jsem ho měnil před zimou nebo ne

Napsal: čtv 01.05.2008 23:17
od lupo
Fazeey píše:Dneska sem se zastavil na chvíli v KFC na jídle a když jsem asi za 15min odjížděl tak auto nešlo nastartovat. Starter v poho točil, ale motor nic, zkusil jsem to asi 6x a občas chytl ale hned chcípnul, jakoby se hned zavrela nafta. Pak mě napadlo pridat plyn motor vyletel do 3tis, spad na volnoběh a běžel. Stává se někomu neco podobnýho? Podávací čerpadlo je nový, takže jestli to může způsobovat vysokotlaký a proč? Nebo elektrika, nějaký relé atd? Díky


je to velmi pravdepodobne cidlo vacky, mne ho menili vcera, mal som presne taketo symptomy.

Napsal: pát 02.05.2008 11:11
od Fazeey
lupo píše:
Fazeey píše:Dneska sem se zastavil na chvíli v KFC na jídle a když jsem asi za 15min odjížděl tak auto nešlo nastartovat. Starter v poho točil, ale motor nic, zkusil jsem to asi 6x a občas chytl ale hned chcípnul, jakoby se hned zavrela nafta. Pak mě napadlo pridat plyn motor vyletel do 3tis, spad na volnoběh a běžel. Stává se někomu neco podobnýho? Podávací čerpadlo je nový, takže jestli to může způsobovat vysokotlaký a proč? Nebo elektrika, nějaký relé atd? Díky


je to velmi pravdepodobne cidlo vacky, mne ho menili vcera, mal som presne taketo symptomy.


díky, to je fakt, mě nenapadlo

Napsal: pát 02.05.2008 22:21
od kamilMosnov
JJ Kluci,mně to dělá pravidelně a už vím čím to je,vždy mi to udělá když se dostanu s množstvím PHM těsně nsd 15litrů,zpočátku to jen nejde nastartovat na porvé ale tak na 6pokus to chytne(u filtru v přívodní hadičce běhají bublinky) a když to udělá tak ještě 30km a zastaví úplně,tak jsem neustále tankoval doplna když to kleslo pod 30litrů a mněl jsem klid a teď to začlo dělat i kolegovi u 525 a tak jsme se do toho pustili a zjistili jsme že odešlo přečerpávací čerpadlo které přečerpává PHM z jedné půlky nádrže do druhé,v jedné půlce nádrže je totiž plovák takže ukazuje že je PHM dost a ze druhé půlky saje naftu ale ta je prázdná protože čerpadlo co to má přečerpat nefunguje,kolegovo autíčko už funguje jak má a čerpadlo stálo asi 2500kč a já čekám až mi nové čerpadlo příjde domů.Kamil

Napsal: ned 04.05.2008 16:38
od lupo
Fazeey píše:
lupo píše:
je to velmi pravdepodobne cidlo vacky, mne ho menili vcera, mal som presne taketo symptomy.


díky, to je fakt, mě nenapadlo


alebo to este moze byt cidlo klukovky. cidla stoja okolo 2000 Kc.

Napsal: čtv 09.10.2008 10:19
od Hyri
v tomto pripade je jasna odpoved , zajed na diagnozu a nepicuj ci to alebo ono . tachyba tam bude na 100% zaznamenana.

Napsal: čtv 09.10.2008 11:45
od Fazeey
drehzahlgeber pyco, drehzahlgeber

:lol: