Stránka 1 z 2

Napsal: stř 16.04.2008 15:37
od patriot
Přátelé poraďte,

mám e34 535i a nedávno jsem moc vařil. Dojel jsem ten kousek domů, s kamarádem jsme to ovzdušnili, dolili vodu, pořádně projeli a vše v poho... Asi za 3 dny jedu z novu, po ujetí asi 500 m opět vařím jako svina, nechávám motor stydnout, pomaloučku se dostávám k domovu (měl jsem mimčo v sedačce), stále vařím ..... No dojedu před barák, vypnu motor a za sekundu ŘACH, rupla hadice od chladiče... Se starou jsme se hrozně lekli, všude plno páry, lidé vyběhli ven .... Jen ještě uvádím, že tam mám termostat, na kterém mám najeto cca 2 tis.km. No koupil jsem radši zase novej, koupil jsem i tu hadici a až domarodím, musím to nechat udělat ....

Ptám se tedy ...::

1.) musí být ruplé těsnění pod hlavou ??
2.) musí být ruplá hlava ??
3.) je pracná oprava a co to bude stát ??? -asi zhruba
4.) jak dlouho bude trvat oprava ?? dám to klukum do dílny...

Ještě podotýkák, že ten motor M30B35 má najeto asi 295000 km, a na motoru na víčku od oleje žádný bordel není ... Kluci říkali, že mám na tuty prasklé těsnění (nové stojí 1100,-kč-už jsem se ptal).

Chtěl bych slyšel i VÁŠ názor, díky moc ..... :wink:

Napsal: stř 16.04.2008 16:05
od fotobobo
No myslel jsem na vodni pumpu ale kdyz ti to tlakuje vodu
do hadice tak ze ti praskne, tak to vodu honi.
Tak ze asi fakt ta hlava nebo tesneni....

Napsal: stř 16.04.2008 16:30
od Caris
Na hlavu bych to nevidel. Neni to diesel. I kdyz nikdy nerikej nikdy. Z 90% to bude asi "jen tesneni". Vymena tesneni: za dve hodiny je venku. Nechat srovnat hlavu. Za tri ctyri odiny je zpet. kdyz nebude zadny problem. Samozrejme by by bylo i na miste hlavu pro jistotu otlakovat.

Napsal: stř 16.04.2008 16:37
od patriot
Díky moc.... Jestli máte ještě nějaké rady, postřehy, poznatky, klidně piště, budu moc rád .... :wink:

Napsal: stř 16.04.2008 17:49
od patras
palice nebo tesneni .. komprese od valcu se ti dostala do vody proto pretlak a rana :)

Napsal: stř 16.04.2008 18:57
od arctic
no po 300000km bych to videl na to tesneni :)

Napsal: stř 16.04.2008 20:27
od ajfel
nejdriv se jeste podivej na tu vodni pumpu ...

Napsal: čtv 17.04.2008 09:30
od patriot
Díky všem .... ALE VYPADÁ TO NA TO TESNENÍ,CO :cry: ????

Napsal: čtv 17.04.2008 10:37
od martan
Zkontroluj i tu pumpu, u těchto motorů to byla bolest. Bývalo tam plastové oběžné kolo, které někdy prasklo a i když pumpa navenek vypadala v pořádku (netekla), tak to vlastně nechladilo.

Napsal: čtv 17.04.2008 11:15
od patriot
Díkes móóóc ... A jiný nápad ?? Bych se z toho posral .... :cry:

Napsal: stř 28.05.2008 12:14
od Hoonnza
tak nejsi v tom sám ..mám to samé na 535i snad jen pumpa :cry: ..vyhodil sem teromstat tak to chvíly jelo a pak se to zase vařilo... ale u mě to já spíš typuju na tu hlavu mám ty bílí sračky na víčku . :cry: .. a vařim se ale divný je že to nehulí ..sem myslel že když je prdlá hlava či těsnění že to ranec hulí .. jo a když se mi to začne vařit tak pak to chcípne ... :? a konec nechat vychladnout a zase to naskočí..

Napsal: stř 28.05.2008 16:57
od fafejta
Jenže když vyhodíš termostat tak ti bude vařit i auto v pořádku.Je totiž dvoučinný(dvoupukličkový).

Napsal: stř 28.05.2008 21:18
od Hoonnza
aha ..tak to mi uniklo... :oops:

Napsal: stř 28.05.2008 21:21
od Strosek
Stejně palice musí dolů. Necháš jí vyzkoušet, přebrousit - to chce vždycky.
Ale než ji nasereš zpátky, tak zkontroluj jak je na tom dosedací plocha bloku. Většinou jsou v okolí šroubů takový "kopečky", tak to se pak taky musí nechat srovnat. Jinak by asi celá práce s hlavou byla k hovnu.

Napsal: sob 31.05.2008 23:31
od elektrik
já dělal těsnění v prosinci a když už byla hlava dola tak jsem při tý přípežitosti nechal vyměnit gufera a zabrousit ventily mno pak se to ještě po 1000 km seštelovalo a mam svatej klid. Teplota se ani nehne, spotřeba oleje je asi 0.4 litru na 1000 km a to jen proto že jezdim jak kokot a motor ten běží tak sametově.....neni slyšet žádný cvakání , nic. Prostě jak novej motor. Má najeto 230 tkm:)
Jo a doporučuju když to bude dole dát nové gufero k rozdělovači protože rádo tvrdne a pak začne propouštět olej...... taky mrkni an napínák jestli neni vyjetej:)

Napsal: ned 01.06.2008 08:45
od Maxiczech
Nejni spotřeba oleje na 1000 km 0,4 litrů dost? 8O
Jinak z toho těsnění si hlavu nedělej, je to spotřebák a na ty km to má možná i nárok. Vyměnit, všechno hlavně pořádně opatřit, volil bych asi Pupíky. jsou na ně super reference. ;)

Napsal: pon 02.06.2008 05:13
od elektrik
0,4 l že je dost? u třiapůl litra kterýho furt točim k omezovači? nemyslim si.

Napsal: pon 02.06.2008 06:50
od Martinéz
no jako dolivat od vymeny k vymene 5 litru oleje, to asi neco neni v poradku :lol:

Napsal: pon 02.06.2008 10:02
od Helldiver
Ja tiez triapolliter tocim k obmedzovaci casto a teda na 2000-3000km som nemusel doliat ani pol litra, vlastne som nedolieval nic a podla merky sa zda ze hladina oleja je stale rovnaka...

Napsal: úte 24.06.2008 00:26
od ilegaltuner
taky mi při noční projíždce fouklo těsnění, emulze na víčku,a hned se to zahřeje :evil:

hlava už j venku tak to snad rychle poskládám z5 8)