Stránka 1 z 1
					
				
				Napsal: pon 14.04.2008 09:46
				od Susi
				Včera jsem se dost vyděsil.  
Sednu do auta, normálně nastartuju, rozjíždím se a koukám, že mi ležej všechny ručičky, ani display nic neukazuje.  Vše bylo jen podsvíceno. Zastavil jsem, asi 3x vyndal klíček a znova nastartoval - nic nefunguje!
No nic, jeli jsme na místo určení, kde auto cca hoďku stálo a po znovunasednutí vše funguje jak má....  Opět asi 5x odskoušeno.
Setkal jste se s tímhle někdo ?!?
			 
			
					
				
				Napsal: pon 14.04.2008 21:18
				od Maxiczech
				Tohel vypadá na elektriku. Někde špatnej kontakt. Nejhorší závada. Občas vodí, občas ne.. Hrůza..  

  To nelze dohledat..  

 
			 
			
					
				
				Napsal: pon 14.04.2008 21:40
				od Sirup
				todle se mě taky stalo.......pojistka  

  v kastlíku...mrkni...
 
			 
			
					
				
				Napsal: pon 14.04.2008 22:12
				od feluxis
				Taky se me to stalo ted poprve.Je jsem do tesca.Vyjizdim od pumpy a nic rucicky lezi.Zkousim startovat a porad lezi.v tescu cca 1,5hod a pak normal ,jako by nic.Pojistky v kastliku jo?hmm mrknu na to hned zitra..dik
			 
			
					
				
				Napsal: úte 15.04.2008 09:32
				od Susi
				Pokud by to bylo pojistkou, tak přeci zas nezačnou fungovat.  
Jak pojistka odejde, je po ní...
			 
			
					
				
				Napsal: úte 15.04.2008 09:37
				od Susi
				Jinak při kontrole pojistek pozor na airbagy!  
Doporučuju vytáhnout klíček ze zapalování.    Jednou jsem se rozhodl, že zkontroluju pojistky (něco nefungovalo) a při zapnutym zapalování jsem vytáhl pojistku od airbagu.  Stálo to 500,-Kč na diagnostice, aby mi tu kontrolku zhasli.    

 
			 
			
					
				
				Napsal: úte 15.04.2008 14:50
				od AdaM5
				Susi píše:Včera jsem se dost vyděsil.  
Sednu do auta, normálně nastartuju, rozjíždím se a koukám, že mi ležej všechny ručičky, ani display nic neukazuje.  Vše bylo jen podsvíceno. Zastavil jsem, asi 3x vyndal klíček a znova nastartoval - nic nefunguje!
No nic, jeli jsme na místo určení, kde auto cca hoďku stálo a po znovunasednutí vše funguje jak má....  Opět asi 5x odskoušeno.
Setkal jste se s tímhle někdo ?!?
Přesně tohle se mi stávalo při startování v zimě. Párkrát za měsíc když byla fakt zima, sem nažhavil a po nastartování ručička otáčkoměru trhaně vyskočila na 1000ot. a pak všechno zhaslo. U mě stačilo vypnout motor a hned nastartovat znova a naběhlo to v pohodě.
Vypadalo to jako, že jak jsou ty ručičky zatuhlý kladou větší odpor a nějaký čidlo to vidí jako zkrat a odpojí je.
 
			 
			
					
				
				Napsal: úte 15.04.2008 17:33
				od Susi
				Jo, tý elektriky je tam moooc..  
Dělám trochu instalaci hudby a ten den jsem si v autě tahal kabely, tak doufám, že jsem do něčeho "neťuknul".  
Nevíte, kde je řídící jednotka, která ovládá právě budíky? 
Není náhodou po pravé straně u nohy spolujezdce?  S jednou takovou krabičkou jsem si moc nerozuměl a dalo dost práce jí dát zpět na své místo...   Jinak jsem ale nic nerozpojoval!!  
  

 
			 
			
					
				
				Napsal: úte 15.04.2008 17:51
				od Kelim
				Mě se dělo to stejné sice u E34, ale byli to špatné kondenzátory v palubce, které postupně ztrácely štávu. vyměnite je
			 
			
					
				
				Napsal: stř 16.04.2008 10:43
				od Susi
				Kde jsou?
			 
			
					
				
				Napsal: stř 16.04.2008 16:25
				od feluxis
				A jak je to nákladné?stalo se mě to jen jednou,ale když se mě to stane podruhé tak to budu muset řešit 

 
			 
			
					
				
				Napsal: stř 16.04.2008 23:19
				od Mafa
				Jednou se mi to také stalo na e39 loni v zimě ráno nastartuju a budíky nic neukazují, po 10km jsem zastavil, volám kámošovi jestli na to koukne co s tim, jdu zpátky do auta a už to chodí a od té doby vše v pohodě...tak to neřeš dokud to neudělá znovu:-)
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 17.04.2008 08:51
				od Susi
				Po přečtení těhle přízpěvků to vidím podobně.  Pokud to zazlobí jednou za čas, budu "mu" to asi tolerovat 
Už vidím, kolik bude stát identifikace závady a oprava.... 
Včera jsem taky jezdil a vše ok.  Jinak kdyby někdo přišel na to, čím to je, budu mooc rád za jakýkoli info.
 
			 
			
					
				
				Napsal: pát 18.04.2008 12:25
				od Kelim
				u E34 to byli kondenzátory na tišťáku budíků, čili rozebrat a někdo pájení schopnej to má za 20 minut-já ne  

  ale jestli je to tak i u E39 nevím jistě