Stránka 1 z 1
Napsal: pon 07.04.2008 20:26
od dexter
Kluci,nevíte jestli je rozdil mezi napětím pro xenony a klasickýma žarovkama? Nahodil jsem misto žarovky origo xenon a když ho zapnu,tak se rozbliká.Jako strobo.Ale když jsem ho zapojil doma na baterií kterou tady mám,tak se zapnul uplně v pohodě.Mám taky zjistění,že když zapnu světla před tím jak nastartuju,tak se zapne absolutně v pohodě,ale v opačném případě opět bliká.Není u xenonů třeba nějakej odpor?,nebo tak něco?

Napsal: pon 07.04.2008 22:57
od Lukash
skontroluj spoje kostru atd. je to na to náchylný
Napsal: úte 08.04.2008 08:13
od Maxiczech
Já měl doposud za to, že xenon nelze jednoduše napojit jako klasickou žárovku..

Napsal: úte 08.04.2008 09:13
od chrompacket
tak napeti na halogenovou zarovku je klasickych 12V
u xenonovych vybojek se napeti pohybuje radove v tisicich voltech a proud v mA..
nechapu ze se ´ti to vubec rozjelo.
k nastartovani xenonu je totiz zapotrebi trafa, coz je soucasti dodavky kazde sady
Napsal: úte 08.04.2008 14:39
od dexter
prominte,prominte. Jasně,že mám i trafka. Nepsal jsem to,protože jsem to bral jako samozřejmost.
Napsal: úte 08.04.2008 15:28
od fix
pokud máš e39 nebo e46 tak bude asi problém ten, že lichtmodul to vyhodnocuje jako vadné žárovky - oprava spočívá v přeprogramování na xenon nebo v doplnění odporových zátěží
Napsal: úte 08.04.2008 17:04
od Hanz
pokud mas e60 tak ti muzu pomradit, resil jsem to na svem aute, hlavne se nenech nachytat lukrativnima nabidkama "check control oblbnuti modulu" za litr a pod...
Napsal: úte 08.04.2008 17:54
od Sirup
JJ kámoš todle na E6O ku chtěl dát....sehnal si xenony za 12tis s trafam atd...a blikalo mu to....prej je potřeba LIGHT MODUL pro xenon lampy
Napsal: úte 08.04.2008 21:00
od dexter
skusim tam dát nějakej odpor a uvidím co a jak.
Napsal: úte 08.04.2008 21:23
od Maxiczech
Já bych to nijak nebastlil.. Spíš bych se řídil tím, co doporučuje výrobce.. Tedy.. BMW
Napsal: stř 09.04.2008 06:44
od dexter
Xenon je origo bmw,né HID sada. A jinej light modul zatim schánět nechci. Nejdřív skusim ten odpor a uvidím. V nejhorším dám klasiku a bude.

Napsal: čtv 10.04.2008 20:24
od airv
Zdravím,
mám HID sadu xenony H7. Je to na bmw rada 1 118D r.v. 06... Xenony fungujou, jenze počítač hlásí chybnou žárovku a v autě to pípá jak nevim co... Jezdim s tim tyden, obcas to pipne jednou obcas treba 10 za hodinu...
Sel jsem s tim do origo servisu (ke znamymu), ten rikal, že jediná šance je to nahodit do původního stavu.. Ale že je tam hrozne moc zkratu a ze jedine reseni je nova ridici jednotka - palba jako prase (asi 15tis). Ta HID stala asi 3tis + to montovali v servisu (tam se jim neco podarilo odpalit)... Ted bude zajimavy to z nich dostat... Pokud Vas ale neco napadne, jak tohle vyresit treba jinak...BUDU JEDUNE RAD.. Zaplatim
731791949
airv@seznam.cz[/b]
Napsal: čtv 10.04.2008 20:40
od dexter
počkej,počkej. Byl si v Bmw? A známi ti řekl tohle?Problémy s pípánim se řešej myslím nějakým odporem.Když nahodíš naspátek žárovky a nepípá,tak se nic nestalo.Nekupuj žádnou řj.
Napsal: čtv 10.04.2008 20:52
od chip
Př. Původní lampa 55W, HID 35W = chybí 20W, 20W opor se dá koupit, zbývá zjitit velikost. Ze vstahu P=U*I, zjistím, že skrs něj musí jít při zapnutém motoru (14V?) 1,43A. To máme podle Ohma 9,79 _O_, čili podle řady je to 10R0 , cena do 20kč v GES.
Ten odpor bude dost hřát, připojuje se paralelně na vstup do trafa HID, doporučuju ho drátkama vyvést někam kde to v autě fouká (fouká to tam skoro všude

)
Pro jistotu bych ale koupil až další v řadě 22R0, problém s vyzařování tepla zmizí, ale hrozí že si nepomůžem. Takže koupit voba, prdnout tam ten s vyšší hodnotou a když nepomůže, tak vyměnit za ten s menším odporem.
A ted už všichni chápou, že.
Jen pro úplnost dodam, že opravdový fajnšmekr si zjistí od kolika ztrátového výkonu - proudu hlásí počítč chybu a pak vhodnou seriparalelní kombinací odporů získá přesnou hodnotu a zabrání i přehřívání odporů. Tím získá nějaký ten Watt navíc, furt lepší než ho propálit

Napsal: pát 11.04.2008 19:40
od airv
Takhle známej v servisu to projel na diagnostice a říkal, že se to tam zkratovalo. Prý to hlásí několik desítek chyb v celé jednotce...
Tzn. že návrat do původního stavu je jediný řešení a asi to nebude vůbec jednoduchý.
Tím chci upozornit majitele nových BMW, ať si radsi priplati za xenony rovnou! Tady ta jednicka je dotazena z Nemecka ve skvely vybave, ale nepochopitelne bez xenonů... Hlavne ze je tam stresni okno!!
Ach jo... Vůbec teď nevím co stím... Nejradsi bych to prodal a vyměnil za jiny..

Napsal: pát 11.04.2008 19:49
od chip
Co se kde zkratovalo? Jeden zkrat asi těžko udělá desítky chyb v jednotce. Návrat do původního stavu např. nová jednotka, nebo reset stávající.
Dodělat xenony není žádnej problém, zkus dodělat šíbr.

Napsal: pát 11.04.2008 19:56
od airv
No když se přidávaly ty xenony, tak ti co to montovali spletli polaritu mezikusu (v tom byl odpor - je tam jednoduše kvůli tomu aby to neblikalo) no a to se vznítilo.. Kam až tento zkrat vedl, já nevím.
Zkusím to dát do původního stavu, ještě jsem neměl vůbec čas, tak se na to půjdu mrknout..
Jinak díky za odpovědi..
Napsal: pát 11.04.2008 23:20
od Hanz
airv píše:Tím chci upozornit majitele nových BMW, ať si radsi priplati za xenony rovnou!
moje reseni je za par kacek a funguje uz par mesicu bez problemu, nekteri samozvani mistri "HID prestaveb" mi radili uplny kraviny...
Napsal: sob 12.04.2008 10:42
od airv
Můžu se zeptat jaké řešení?