Stránka 1 z 2

Napsal: úte 01.04.2008 20:51
od Smet
Ahoj předělal jsem svojí E39 2,5tds z automatu na man. vše je ok jen musím startovat na "P" a tím pádem nefunguje tempomat,při přepnutí na "D" funguje tempomat vůz jede ale nejde nastartovat věděl by někdo kde je to relé nebo něco co spíná startér? díky

Napsal: úte 01.04.2008 23:02
od pindour
nechá se to přeprogramovat. Mám to taky tak ale ještě sem to nenechal udělat.

Napsal: stř 02.04.2008 19:37
od Smet
aha to není jen nějaké relé....takže v ŘJ

Napsal: čtv 03.04.2008 00:19
od Hyri
Das relatko automatu napriamo a ide ti to .

Napsal: čtv 03.04.2008 10:18
od oldaf
Já jsem protáhl drát od spínačky rovnou ke startéru a funguje to

Napsal: čtv 03.04.2008 21:08
od Smet
no a to relé je kde?abych věděl kde ho hledat víš....no na přímo to kdyžtak udělam když nebude na zbyt díky

Napsal: ned 06.04.2008 22:02
od Smet
tak kdyby to někoho zajímalo není to samozřejmě v řj. tím pádem bez programovaní ale pod kaslíkem v kabině je relé stačí dva silné dratý (žlutočerné) odstřihnout a spájet to je vše....startuje při každé poloze automatu

Napsal: pon 07.04.2008 15:50
od pindour
tak to je dobry, kdyz sem po tim patral ja, tak mi bylo receno, ze si to musim nechat preprogramovat. Ikdyz ja sem to chtel vyhodit uplne, tak mozna proto mi rekli preprogramovat.

Napsal: pon 07.04.2008 20:49
od Smet
co znamená úplně?ja jsem vyhodil automat komlet a zrušil startování které fungovalo pouze na "P" a dělám to proto aby chodil tempomat těžké to najít ani nebylo ale spíš jsem se zeptal i tady přece jenom hodinu jsem to hledal a mohl si jí ušetřit jako pravě teď ty :wink:

Napsal: pon 07.04.2008 21:58
od pindour
Smet píše:co znamená úplně?ja jsem vyhodil automat komlet a zrušil startování které fungovalo pouze na "P" a dělám to proto aby chodil tempomat těžké to najít ani nebylo ale spíš jsem se zeptal i tady přece jenom hodinu jsem to hledal a mohl si jí ušetřit jako pravě teď ty :wink:
takže si vyhodil i řj automatu a funguje, jo? nevypisuje ani, ze je prevodovka bez programu?

Napsal: úte 08.04.2008 19:20
od Smet
nene je tam jen relé které spína pouze startér jinak jede a na nic se nepta

Napsal: úte 08.04.2008 22:03
od pindour
tak to je super, uz si resil zpatecky a PDC? Bez automatu sem uz rok a nejak nebyl cas dodelat tyhle veci:))

Napsal: stř 09.04.2008 11:32
od Smet
no ja to dělal v lednu a do teď taky nebyl čas ale to co píšeš bude na jednom z těch drátu co vedou do toho přepínaní(původně přidělané na automatu) a PDC se sepne samo dodatečně přes nějaké relé když sepneš zpět.světla (můj názor)tenhle víkend to udělám myslel jsem spíš že někdo poradí mě abych to nemusel zkoumat :lol:

Napsal: stř 09.04.2008 20:27
od pindour
Smet píše:no ja to dělal v lednu a do teď taky nebyl čas ale to co píšeš bude na jednom z těch drátu co vedou do toho přepínaní(původně přidělané na automatu) a PDC se sepne samo dodatečně přes nějaké relé když sepneš zpět.světla (můj názor)tenhle víkend to udělám myslel jsem spíš že někdo poradí mě abych to nemusel zkoumat :lol:
no prave, ze me se to taky zkoumat nechtelo, ja byl spokojenej s tim, ze uz to jezdi normalne:) Tam pujde jen o to zjistit kterej kabel to bude:)

Napsal: pát 18.04.2008 17:42
od pindour
Smet píše:tak kdyby to někoho zajímalo není to samozřejmě v řj. tím pádem bez programovaní ale pod kaslíkem v kabině je relé stačí dva silné dratý (žlutočerné) odstřihnout a spájet to je vše....startuje při každé poloze automatu
taxem zkoumal moji 530d a u te je to jinak. Vyndal sem vsechny relatka a auto startovalo, ale po odpojeni RJ prevodovky nelze startovat, takze asi opravdu jedine preprogramovat. Jeste jsem poslouchal jestli nekde nespina relatko a jediny co cvaka, je EWS.

Napsal: sob 19.04.2008 20:03
od Smet
musíš přepínat na "P" a např na D tam a zpět při zapnutém klíčku ale musí to dělat dva jinak slyšíš jen ten přepínač co maš v ruce

Napsal: sob 19.04.2008 20:55
od pindour
Smet píše:musíš přepínat na "P" a např na D tam a zpět při zapnutém klíčku ale musí to dělat dva jinak slyšíš jen ten přepínač co maš v ruce
no prave necvakalo nic, jen ta EWS, v kastliku mam jen dve relatka jedno je na ostrikovani svetel a druhy je na volant. Koukal sem i u RJ a taky nic, kdyz sem vsechny vyndal, tak to normalne tocilo. Takze asi nelze :( Teda pokud myslis v "kastliku" to misto za kastlikem, kde je zakladni modul.

Napsal: stř 23.04.2008 21:34
od Smet
jojo za kaslíkem nevypadá to jak klasický relé ty klas. jsou tam dvě a taky dvě větší krabičky se žlutým konektorem a uvnitř tý jedný je relé

Napsal: čtv 12.06.2008 13:01
od Peped
Riesim tento problem a neviem si rady. Mám sice e36 ale malo by to byt podobne.

Kde je to rele?

Ked spinam tie kable, od svorky automatu, tak mi spína len rele v EWS.

Prikladám fotky ako to tam vyzerá. Čierny hruby kabel so zltým tam je na každej krabici len jeden.

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Napsal: čtv 12.06.2008 16:35
od Smet
já bych řekl na 1 obrazku s tím žlutým konektorem(relé nemusí být vždy klas. kostka )a musí ti v něm cvakat vede do nej dost drátů ale jeden silný stejné barvy dovnitř a ven to je on zjistíš pohledem i po rozebraní