Stránka 1 z 1
Napsal: sob 29.03.2008 22:34
od coupe-meister
Neví někdo prosím co může být příčinou vibrací volantu při volnoběhu u 520d E39, stačí, když se jen trošku zvýší otáčky a vše přestane, jinak se to klepe jako ve vejtřasce.
Napsal: sob 29.03.2008 22:54
od Maxiczech
Silentbloky motoru..

Napsal: sob 29.03.2008 23:21
od Horys
Dvouhmotnostni strvacnik .jak jde řadit?(jestli je to automat tak to nepřipada v uvahu)ale spiš bych se přiklanel ktem siletblokum jak tady psal Maxiczech
Napsal: ned 30.03.2008 13:50
od VELMEN
Měl jsem něco podobného a asi to budou silenbloky,ale horší je ,že na nerovnostech, takový ty vlny to mlátí daleko víc a to jsem zjistil,že je křivý kolo..li'ták..na zimákách to nedělá,ale zase se klepe volant,když ve vyšší rychlosti musím přibrzdit a to podle mě budou křivý kotouče..takže nekonečnej v¨boj..ale třeba jednou..
Napsal: ned 30.03.2008 15:50
od coupe-meister
Diky moc, ja se potreboval ujistit, protoze mam toto auto moznost koupit a vsiml jsem si, ze jeden z tech silentbloku na motoru je bud nejak uvolneny nebo vytrzeny a jeste bych tedy mel jednu otazku, slysel jsem, ze u tech dieselu to neni sranda vymenit a jestli nekdo nema zkusenost na kolik to prijde.
Napsal: pát 17.04.2009 18:05
od Lacer
Cau mam taky 520d a stejny problem jak popisujes, uz jsi to vvyresil?
auto jsem koupil opravene po havarce takze silentblok i dvouhmotovy setrvak je mozny..
Dik za info
Napsal: ned 26.04.2009 23:45
od Paulie
taky mám 520d a taky se mi trošku třepe volant, vyměnil jsem jeden vstřik a trochu se to zlepšilo, ale nevymizelo úplně. Doufám že novej setrvák to odstraní, věe ukazuje na něj.
Napsal: čtv 28.05.2009 22:51
od Paulie
Tak mám auto po velké výměně.
Vyměnil jsem setrvák....motor už nemlátí při chcípnutí motoru...a jde lépe řadit.
3 vstřiky jsem nechal přetriskovat v Bosch Diesel servisu a řídící vstřik jsem koupil nový.....čidlo na starém bylo KO......no a světe div se auto mi jede úpně jinak, takle ho ani neznám.....dnes sem to protáhl těma našima horskejma zatáčkama východních čech a vesměs na 3ku a i v 1300ot/min se mu chce zrychlovat do kopečka.....jo...a před výměnou vstřiků jsem měl strašně neklidný motor....klapal jak 3 válec....no a teď?......chvíli mi trvalo než jsem spadl zpět do reality a zjistil že nemám 6ti válec ale 4 válec
takže to co píšou na tipcarsu o E39...... !hlučný motor 520d"....není až zas tak pravda....protože já ho opravdu nepoznávám.....jede krásně tichounce....samozřejmě že to nemá na 6ti válec....ale oproti audi, škoda TDI....tichounko....to i kamarád co má 2006tku oktávu RS má motor hlučnější. Toť mé postřehy a názory.

Napsal: pát 29.05.2009 08:24
od Strosek
Kolik stála ta sranda v Bosch Diesel ?
Edit Admin Pavel H:
Nekopírujte poslední příspěvky. Prosím, dodržujte pravidla této sekce.
Napsal: pát 29.05.2009 23:19
od Paulie
tak přetriskování 3ks vstřiků i s novým měděným těsněním stálo 6900kč s DPH.
Řídící vstřik mi nabízeli za 5000 bez dph ale museli by ho zadat do výroby a byl by koncem června, tak jsem si ho objednal v Auto-Pilotu v praze....kde berou od auto-kelly....měli poslední koušek....takže štěstí....ten stál 6800 s DPH. celá sranda 14tis.
Jinak můžu doporučit.....úplně mi to oživilo auto.
Napsal: stř 06.04.2011 19:08
od Paulie
trochu oživím téma.
trochu mi vibruje volant, při přejetí nerovností něco tuká a občas dost bouchne, jo a hlavně při stání v kopci, ať už předkem do kopce či naopak, mi jde dost blbě zamykat zámek řadičky....
co myslíte? silentbloky motoru KO?
Díky moc!!!
E39 520d 100Kw