Stránka 1 z 1
Napsal: úte 25.03.2008 12:26
od mari
Ahoj všichni. Tak mam první problémek s E39 523i. Začalo mi něco chrastit na podvozku tak sem myslel že mi někde drnčí vejfuk ale když jsem to zvedl tak jsem zjistil že ty zvuky jsou z katalyzátoru. Zní to jako kdyby vejfuk o něco klepal a hrozně mě to znervózňuje. Jde s tim Katem něco udělat nebo mě čeká koupě novýho????? origo v Kelly 7340,- Kč a to semi nechce,jsem trošku škudlil

.Vím že jde dát úplně pryč a dát tam trubku ale to nechci.Nebo koupit univerzální kat,ty sou za slušnou cenu. Co myslíte??? Máte někdo zkušenost. Díky.
Napsal: úte 25.03.2008 14:49
od elektrik
sezen od nekoho pouzitej:)
Napsal: úte 25.03.2008 20:17
od mari
Budu muset protože ten zvuk je hroznej. Chrastí to jak prase.
Napsal: úte 25.03.2008 21:30
od Shimi
no nic jineho nez trubka, nebo vymena ti nepomuze. Pokud zatim jenom chrasti tak to jeste de... dalsi stadium je ze se ucpe a pak to nepojede, coz pripadne komplikuje odvoz auta na vymenu.

Mel sem to taky v tomto stadiu na e30 a na e38 se mi to rovnou ucpalo, kdyz se ta keramika sesypala.
btw: kdyz jinej kat tak bych doporucoval nejakej s keramikou, pak je takovej levnejsi typ s kovovou vyplni a tech mi bylo receno ze je to zalezitost na chvili (napr. Bosal). Osobni zkusenost s tim nemam, mam misto katu rezonator a az na plechovejsi zvuk a po resetu adaptacnich hodnot spokojenost.
Napsal: úte 25.03.2008 21:44
od Butch5
existujou unikaty, prodavam je kolem 2-2,5 tisice
Napsal: úte 25.03.2008 22:59
od Hyri
mjauto mju akci uni Bosal 2100 KC a par ludi ho tu ma a spokojnost.
Napsal: stř 26.03.2008 02:48
od BAVORAK009
Vykuchaj ho a vrat spet pojde jak hodinky

Napsal: stř 26.03.2008 10:11
od JIP
BAVORAK009 píše:Vykuchaj ho a vrat spet pojde jak hodinky

Taky řešení, ale dost prasácké, páč ten zvuk bude mít ještě plechovější a "cinkavý" jako s rezonátorem...
Napsal: stř 26.03.2008 13:40
od mari
Tak v MJauto chtěj za unikat Bosal 2140,- Kč což jde ale co průměr roury? Kolik má origo vejfuk u E39 523i průměr trubky,viíte někdo? Ten kat má průměr 52 mm.
Napsal: stř 26.03.2008 13:58
od RuDoSh
mari píše:Tak v MJauto chtěj za unikat Bosal 2140,- Kč což jde ale co průměr roury? Kolik má origo vejfuk u E39 523i průměr trubky,viíte někdo? Ten kat má průměr 52 mm.
tak vlez pod auto, ne?

Napsal: stř 26.03.2008 14:25
od mari
Nejsem krtek, v neděli sem to měl zvedlý a nezměřil to tak jestli to někdo neví.
Napsal: pát 28.03.2008 14:07
od Shimi
BAVORAK009 píše:Vykuchaj ho a vrat spet pojde jak hodinky

tak to musi bejt zvoucek panecku
ja mam misto katu rezonator a je to takovy plechovy nez se zehreje vejfuck, ale pak je to docela kultivovany.
Napsal: pát 28.03.2008 14:28
od elektrik
to jsou ale nápady......vždyt použitej katalizator nebude tak drahej a budeš mít origo BMW kat a nebudeš znečišťovat ovzduší a navíc projdeš bez úplatku emisema a nebude tě ležet v žaludku že tam máš cosi co tam být nemá. Nějakej rezonátor nebo roura je na prd. Bude ti auto hnusně dunět hlavně vevnitř a natož nějakej unikat....to bych už vůbec nekoulil. Buh ví co to neni zase za podvod
Pak jen budeš nasranej že se ti zvedla spotřeba a jede to jinak než má atd....... nebud blázen a sezen od někoho tady použitej
Napsal: pát 28.03.2008 22:16
od BAVORAK009
Shimi píše:BAVORAK009 píše:Vykuchaj ho a vrat spet pojde jak hodinky

tak to musi bejt zvoucek panecku
ja mam misto katu rezonator a je to takovy plechovy nez se zehreje vejfuck, ale pak je to docela kultivovany.
Nieje to take hrozne s tym vykuchanim katakom

Napsal: sob 29.03.2008 21:00
od Elektro
Doporučuju koupit použitej,když nechceš dát 7 za novej.Můj názor.Trubka je nahovno a co třeba komprese ? Výrobce s tím třeba počítá ne ?Jen úvaha.

Napsal: úte 01.04.2008 10:35
od mari
Kdyby jste někdo o nějakym jetym věděli,dejte vědět. Dík.