Stránka 1 z 2

Napsal: čtv 20.03.2008 20:29
od rzich
Jebl me autobus v Anglii.Myslim si ze to nejde nasprejovat tak aby to sedelo se starsi metlou.Jak odstin,tak zrnitost a to nejhorsi tj. lesk.Myslite si ze to nekdo umi?Jestli jo tak to bude asi pekna palka.Jedna se o dvere a lem blatniku.

Napsal: čtv 20.03.2008 20:41
od Maxiczech
Profesionální autolakovna ti to udělá tak, že to nepoznáš. Musí se to dělat ve specielním boxu s vypalováním.. :)

Napsal: čtv 20.03.2008 22:37
od Peter
rzich píše:Jebl me autobus v Anglii.
Nejazdil si vpravo? :D
Určite sa to dá ako píše maxi. :wink:

Napsal: čtv 20.03.2008 23:52
od rzich
Ne ne,jezdim uz 4mesice vlevo ale je to v pohode.Uvidime co na to pojistovna.Necham to asi na doma.Dikes za dobrou zpravu,pac pred tim me delal znamy dvere na Vectre a nejak mu to nevyslo ani barevne ani jinak.Kde se da najit cislo barvy?Nekde v kufru??Takova TDSacka zelena r.v. 95 nevim jak se jmenuje.Dik za info

Napsal: čtv 20.03.2008 23:55
od bmwfil
V motorovém prostoru na hrnci tlumiče na štítku

Napsal: pát 21.03.2008 01:22
od prase007
Mě zas v sobotu zezadu napral nějakej člobrda s oktávkou, když jsem zastavil protože zprava se řítila houkající sanitka. Mám tam v plastu vyrytou rýhu a kolem drobně poškrábanej lak, taky se budu snažit to nějak dát dohromady.

Napsal: pát 21.03.2008 13:29
od mari
Nejhorší je že ti to, že to nebude poznat nikdo nezaručí. Oborník to pozná pokaždý.Já zatim nikdy spokojenej nebyl a žem už pár desítek aut stříkat nechával.Ať to rozstříkavali do dalších dílu,používaly pasty za tisíce,nikdy to u starších aut není 100 procentní. U novejch aut je to lepší,lak není zestárlej a má původní barvu.Je to loterie.

Napsal: pon 24.03.2008 13:07
od dzonnek
Přesně tak. Metalíza se hoodně špatně chytá sklon těch supinek a lak by šel rozleštit ale časem to stejne jde vidět. Prostě už to nikdy není jak to bylo. Jedině celolak.

Napsal: pon 24.03.2008 19:49
od rzich
Tak to jim reknu a uvidime co na me anglicka pojistovna vybali.Pak dam vedet.

Napsal: pon 24.03.2008 20:12
od PavelP
Jak píše velikýčech,profesionální lakovna to udělá fakt dobře.Nechal jsem stříkat celý zadek u mojí E 34,znalec ví , že se to musí roztříknout do sloupků a fakt jsem to nepoznal jak to bylo rozleštěný. A když jsem párkrát projel myčkou tak se ten nový lak "zabrousí" se starým a jeto úplně v poho.
PP

Napsal: úte 25.03.2008 12:49
od rzich
no nevim jak se se snima domluvim na celolak asi neskoci a penize do ruky me asi nedaji.jedu dneska totiz napred na tu spolecnost co provozuje Hoppa busy.Tak jsem zvedav co mi nabidnou pred tim, nez odevzdam protokol na policajty..................

Napsal: úte 25.03.2008 21:44
od Shimi
chce to taky lakovnu kde maj sondu, kterou se prave eliminuje ten efekt barevny nestalosti starnouciho laku. Vetsinou kdyz tu barvu udelaj jen podle stitku, tak je to videt (pokud auto nestalo celej zivot v garazi) :)

Napsal: pon 14.04.2008 16:50
od rzich
Tak oprava zadnich dveri ktere jsou lehce promacke a odrene,plus nejaka ta lista, plus lem zadniho blatniku prace ohodnocena na 982Liber.Pak sem dam odkaz na fotky.Za to by byl u nas celolak.

Napsal: pon 14.04.2008 22:03
od dzonnek
to jo měl si jim říci at ti přihodí na cestu a že si to necháš celý nalakovat u nás:)

Napsal: úte 03.03.2009 11:43
od zyx66
Caute vsetci. Mam E39 r.v.96 vo farbe glaciergrun (taka svetlozelena metla) a na podbehoch mam 3 zakorodovane skvrny velkosti asi 5centovej mince a potom na zadnom kufri pod tou vodorovnou okapovou hranou mam tiez taky maly skorodovany flak s velkostou asi 10x6mm. Auto je svetlej farby, takze je to vidno a ma to uz sere a chcem to dat nejak do poriadku. K lakirnikovi ist nechcem, lebo pokial nestreknem cele diely tak sa tym nikto zaoberat nebude. Chcem to vyriesit nejak doma svojpomocne, spekuloval som ze to streknem len lokalne airbrush pistolou ale potrebujem poradit, ako co najlepsie to riesit, aky je postup. Ci zbrusit, potom git, zbrusit, farba a lak alebo ako. Ak mi viete poradit, budem rad, lebo su to len male skvrny ale je ich vidno a ma to serie, lebo to auto ked vypucujem tak vyzera ako nove ale tie skvrny ma fakt seru. Dakujem chlapi.

zyx66

Napsal: úte 03.03.2009 14:48
od PavelP
Viz můj příspěvek nahoře.Měl jsem na autě tmavě modrou metlu a nepoznal jsem to.
PP

Napsal: úte 03.03.2009 17:07
od zyx66
PavelP dik, ale ty si dal striekat celu cast a ja to chcem striekat sam a iba lokalne (teda nie cely podbeh ale iba malu skorodovanu cast)

Napsal: úte 03.03.2009 17:21
od PavelP
Psal jsem,že se to musí roztříknout do zadních sloupků,a ty jsou u E 34 " spojený " až do střechy bez jediné hrany a právě tam to nebylo vůbec poznat.
Tak jsem to myslel.Jinak tam kde to jde se stříká :
k hraně,nebo pod lištu.
To rozleštění musí ale dělat profík.
Jinak jak píšeš rezovaté skvrny velikosti 5cent. mince ,tak to tě nikdo neopraví jen to zkorodované místo.Musí se to vybrousit,překytnout ,plnič,přebrousit .Tak,tě vlastně vznikne pruh třeba 30 cm x 10 cm.
PP

Napsal: čtv 05.03.2009 10:05
od DirtyHarry
Zdar,tyhle rezlý lokálky - sjedu to lamoflex. kotoučem na plech (dělá ostřejší přechod,ručně ten lak sbrousíš v moc mírnym úhlu a blbě se to přetahuje kytem,aby to navazovalo,pak plnič,kyt,plnič - většinou 2-3 vrstvy,musí to místo o desetinku vystupovat nad původní lak,finální přebroušení brusem 1600-2000 pod vodu,když to vypadá OK,stříknu to kontrolní matnou černou - zvýrazní případné prohlubně a vlny od broušení a nástřik dělám pistolí na airbrush nebo klasickou s tryskou 0,3. Vrstvy se skládaj přes sebe vzestupně - kvůli napojení na starý lak. Pastelku dávám 3,metlu 2-3 barvu + 2x lak. Zaschnout min. dva dny a pak to honím 2000-5000 pod vodu a leštící pastou. Stříkám akrylem,ty nový barvy na vodní bázi mi nesedí (a na airbrush ani moc nejdou). Je s tím pěknej sranec,když to jde,vezmu radši celý kus a dostřik táhnu někam pod lištu,na hranu a tak. Občas se mi to ve finiši nezdá,tak to strhnu celý a jedu od začátku. Taky záleží,na kolik hustoty naředíš barvu,na jakym je to místě... Je to celý od praxe a hodně pokus-omyl,na pastelce se to dá finálně rozleštit tak,že si toho nevšimnu,ale metla nikdy. Ale dá se to v tom smyslu,že když nevíš,kde to bylo,tak si toho nevšimneš. Ale jak jsem psal,je to časovej opruz a sám tyhle malý fleky,puchýře a škrábance nerad. :cry:

Napsal: čtv 05.03.2009 11:45
od Tickerow
Zalezi co mate za lak....pokud mate starej cervenej a nekdenastrikate novej, bude to poznat, protoze cervena je za ty roky vysisovana od slunicka...

Vzdy se lakuje cely dil, nikdy jenom cast, protoze by tam zustal flek...

Ja jsem jednou lakoval Corsu z 96 v zeleny barve a poznat to nebylo...

Fakt hrozne zalezi kdo a jak namicha barvu a jak to pak nalakujete...