Stránka 1 z 1
Napsal: pát 14.03.2008 21:34
od Marten
To je celej dotaz...
Napsal: sob 15.03.2008 10:39
od kosa
a který myslíš?? hlavní vstřikovací ..nebo podávací(2 ks) ????
Napsal: sob 15.03.2008 10:39
od atc525
Ktore myslis?Su 2 podavacie a 1 vysokotlake na motore

Napsal: sob 15.03.2008 10:41
od atc525
kosa píše:a který myslíš?? hlavní vstřikovací ..nebo podávací(2 ks) ????
Bol si rychlejsi

Napsal: sob 15.03.2008 16:23
od Marten
To hlavní na motoru. Aby bylo plně funkční..
Napsal: sob 15.03.2008 16:53
od starML
Myslíš tohle vysokotlaké čerpadlo, pozice 1 ?
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
Mám starší, funkční, najeto cca 110 tis. km. Měnil jsem ho, protože z přívodu (ne z výstupu) mu prosakovala nafta. Ten vstup paliva by se musel opravit.
Napsal: sob 15.03.2008 17:22
od Marten
Jo přesně to mám na mysli. Kolik by stálo+oprava toho?? A předpokládám, že se to musí nějak naštelovat na auto aby to jelo, že..?

Napsal: sob 15.03.2008 18:04
od starML
Opravu zaústění té trubky odhaduji na 500,- u zámečníka. Servis BMW tvrdil, že to opravovat nesmí (=nechce se nám), já byl v zahraničí, tak teď mám nové. Čerpadlo se připevní na motor, připojí se trubky, nasadí se řemenice a řemen. Nenastavuje se nic, je to commonrail, ne TDS. Čerpadlo tlačí do railu a vstřiky jsou ovládané elektricky řídící jednotkou motoru.
Napsal: sob 15.03.2008 18:07
od Marten
Tak to je paráda a kolik za něj pro představu?? Klidně můžeš i SZ. Díky
Napsal: sob 15.03.2008 19:00
od atc525
Tiez mam neposkodene a plne funkcne 5000CZK
Napsal: sob 15.03.2008 19:20
od Marten
Jsem rád že jsou k mání, ale jestli bude opravdu potřeba budu vědět až ve čtvrtek, tak pak dám vědět. Chtěl jsem zjistit cenu na kolik se mám připravit. Díky
Napsal: ned 16.03.2008 10:10
od sklar
mám úplně nové za 10tis.
Napsal: ned 16.03.2008 19:28
od WinCent
Taky mám...