Stránka 1 z 1
Napsal: úte 11.03.2008 18:48
od Kail
Ahoj,mám problém s DO centrálu u e34 TDS.Koupil jsem auto pouze s jedním klíčem,a sice s tím bez DO,ale domnívám se že v autě vše pro DO je připravené - je to rok 95,má to velmi slušnou výbavu a na vnitřním zrcátku je nějaký čidlo/senzor,k zrcátku vedou 4 drátky - bylo mi řečeno že to je čidlo na DO.Sehnal jsem si tedy funkční klíč s DO z jiné e34 s tím že vyměním hrot a podle návodu který jsem dostal od někoho tady na klubu se pokusím klíček inicializovat - to ovšem nejde...
Nevíte tedy někdo jak spárovat auto s DO a jestli to vůbec jde s klíčem z jiného auta?Zároveň mně zajímá jestli jde do auta nahrát imobilizér tohoto klíče a jak...A taky jak poznat že v autě opravdu je přijímač na DO,abych se nesnažil zbytečně
Dík všem za jakoukoliv radu

Napsal: úte 11.03.2008 20:24
od BMWAK
a nebude náhodou na tom zrcátku spíš čidlo na stmívání?
Napsal: úte 11.03.2008 22:28
od Maxiczech
Nevím, jak u e-34, ale u e-39 tohle nehrozí. Nezdá se ti naprostá kravina, aby sis spároval úplně jinej klíč s vlastním autem? By majinko postrádalo smysl bezpečnosti proti krádeži..
A pokud tomu tak u e-34 opravdu je, tak ať se páni inženýří z BMW chytěj za rypáky. Pak se nemaj tyhle modely v pohodě krást..

Napsal: úte 11.03.2008 23:22
od Kail
BMWAK píše:a nebude náhodou na tom zrcátku spíš čidlo na stmívání?
Čidlo na stmívání je snad z druhé strany ne?Resp. ze strany kde je sklo,mám nějaký čidlo směrem k oknu,je to malinký kulatý jakoby sklíčko,trošku zapadnutý...
Napsal: úte 11.03.2008 23:29
od Kail
Maxiczech píše:Nevím, jak u e-34, ale u e-39 tohle nehrozí. Nezdá se ti naprostá kravina, aby sis spároval úplně jinej klíč s vlastním autem? By majinko postrádalo smysl bezpečnosti proti krádeži..
A pokud tomu tak u e-34 opravdu je, tak ať se páni inženýří z BMW chytěj za rypáky. Pak se nemaj tyhle modely v pohodě krást..

Panebože co to zase meleš

...Proč by to nešlo?Nevím jak u e34,ale u x jiných aut to jde uplně normálně,třeba u koncernu VW jsou prakticky všechny klíče stejný,tzn. že ti na jeden klíč klidně naučím 100 aut od Škodovky,přes VW až po Seat - z vlastní zkušenosti

...O krádežích nemůže být moc řeč,samozřejmně to nejde jen tak zvenku zamčenýho auta,u Škody se to dělá přes diagnostickou zástrčku pomocí PC,přičemž musíš mít klíč se správným imobilizérem v zapalování kdybys nevěděl,slyšel jsem že u e34 by to mělo jít když strčíš klíč do zapaování (auto si ověří imobilizér,kdyby ti to nedošlo) a potom se začne párovat DO tak že držíš tlačítko 1 a 3x máčkneš tlačítko 2,to mi ale nefunguje

...
Napsal: stř 12.03.2008 11:48
od mamouschek
U E34 nevim, to je moc starej vehikl, ale u 39 jde DO napárovat na cizí klíč. Ovšem je potřeba mít origo. Samozřejmě že immo nebude fungovat, ale DO se nechá napárovat. Ozkoušeno!!!
Napsal: stř 12.03.2008 12:05
od Kail
Proč myslíš že immo nebude fungovat?Podle mně by to taky mohlo jít,nedávno jsem byl s Opelem v autor. servisu a nahrajou tam v poho i jinej imobilizér,prostě auto naučí na různé klíče (max. myslím můžou být 4),ale jestli to jde u BMW právě nevím.Opravdu s tím nikdo nemá zkušenost?
Napsal: stř 12.03.2008 12:14
od mamouschek
Kail píše:Proč myslíš že immo nebude fungovat?Podle mně by to taky mohlo jít,nedávno jsem to dělal u Opelu,prostě auto naučíš na různé klíče (max. myslím můžou být 4),ale jestli to jde u BMW právě nevím.Opravdu s tím nikdo nemá zkušenost?
Ne. Immo nejde. teda nějakou normální cestou. Ale už sem zažil i čistou jednotku u X5, kterej bylo šumák, jakej klíč chce nastartovat auto. Zkrátka jenom dala impulz jednotce motoru, že OK a jedem. Ovšem kdo to softwareově upravil, netušim a radši ani nechci.

Origo je ke každýmu autu u BMW originální pevný kód immo a ten se nedá přepsat. (tedy téměř

)
Napsal: stř 12.03.2008 12:24
od Kail
Aha,no tak s tím jsem se tedy už smířil,ale to DO bych rozchodil rád,jak se to dělá u e39?
Napsal: stř 12.03.2008 12:31
od mamouschek
Kail píše:Aha,no tak s tím jsem se tedy už smířil,ale to DO bych rozchodil rád,jak se to dělá u e39?
Musíš mít klíč shodné frekvence (EU/USA) jako ten origo a postup je shodný jako při inicializaci DO. Ten tu někde je. Jenže stejně ho budeš moct použít jenom jako dálku. Nic víc. Takže nějak mi uniká smysl tohoto snažení. Já to zkoušel ze zvědavosti a při řešení jistých problémů s dálkou.
Napsal: stř 12.03.2008 13:19
od Marten
A ještě zpátky k tomu zrcáku. Všechny samozatmavovací mají čidla 2. Každé čidlo porovnává světlo z jedné a druhé strany. Např. když jedeš po tmě a zepředu je tma a zezadu oslňuje auto, tak čidla vyhodnotí rozdíl ve světle dopadající zepředu, zezadu a zrcátko se zatmaví..

Napsal: čtv 13.03.2008 11:35
od mike525
e34ka ma zvlast cidlo pro DO nad zrcatkem v tapeciru strechy. Elektricke zpetne zrcatko ma 2 cidla, jedno ze strany celniho skla aby vedelo jestli je den nebo noc a druhe aby kdyz te zezadu oslni auto aby se zatmavilo pripadne sklopilo..