Stránka 1 z 2

Napsal: stř 27.02.2008 22:19
od lenoch
Ahoj. Chtěl bych se zeptat jestli nevíte, kde se dá a za kolik sehnat chip do e34 525TDS r.v. 96... 6000,- za chip mě dost děsí totiž. Ten chip nechci ani tak kvůli výkonu, ale kvůli tomu, že při stejně lehký noze jde spotřeba dolu... nevíte někdo něco levnějšího?:) A nezkoušel jste někdo překopírovat paměť jednotky na jinou paměť? Díky...

Napsal: čtv 28.02.2008 08:36
od tds
buď rád že tě to stojí 6. já dal před 5 lety 15.

Napsal: čtv 28.02.2008 12:11
od tomascz2
DIESEL TECHNIK 3500,-

Napsal: čtv 28.02.2008 13:12
od lenoch
tds píše:buď rád že tě to stojí 6. já dal před 5 lety 15.
A poznal jsi nějak zvýšení výkonu? Čudí to víc? Má to menší spotřebu - o kolik?

Napsal: čtv 28.02.2008 13:14
od lenoch
tomascz2 píše:DIESEL TECHNIK 3500,-
Počkat, ale na jejich stránkách vidím cenu 6300,- http://www.diesel-technik.cz/chiptuning ... obilu/bmw/

Napsal: čtv 28.02.2008 14:21
od Slid
staň se člen OS zaplať 500,- a budeš mít chip za 3500,-

Napsal: čtv 28.02.2008 14:37
od lenoch
no to by šlo:))

Napsal: čtv 28.02.2008 15:17
od tds
lenoch píše:A poznal jsi nějak zvýšení výkonu? Čudí to víc? Má to menší spotřebu - o kolik?
nečudí, ńastavil jsem ještě vyšší plnící tlak na 1,25 a jede to úplně jinak než tds bez chipu je to fakt hlavně znát při nižších otáčkách.menší spotřebu nevím, nikdy jsem na spotřebu nejezdil t.j. dálnice min.160 a okresky jak se zadaří ale nikdy jsem neměl víc jak 9l teda jednou 9,2 když jsem letěl po dálnici asi 250 km pořád 180-220.vše měřeno plná nádrž ujeté km a zase plná, žádné od oka.jo zapoměl jsem dodat že už jsem na tom čipu najel ca.130.000km.jinak chip mám KERSCHER

Napsal: čtv 28.02.2008 15:32
od Kail
Mno,asi půjdu do taky do čipu :P

Napsal: čtv 28.02.2008 15:58
od fotobobo
Me by zajimalo, proc nejaci lide rikaji, cip nedavat.....
asi si to nevymysli jen tak.. asi to ma sve + a -

Napsal: čtv 28.02.2008 16:06
od Kail
Myslím že čip třeba od Diesel-techniku nemůže nijak zdravému motoru ublížit,třeba nějaký extrémní zvyšování výkonu extrémním zvětšením tlaku turba atd. už je asi o hubu,ale těch 30PS nebo kolik to dělá je podle mně naprosto bezpečných...

Napsal: čtv 28.02.2008 16:13
od Kail
No mně spíš zajímá proč stojí chip na e34 do roku 95 5300 a nad rok 95 6300 :? ,vždyť auta jsou naprosto totožná,motory stejný,navýšení výkonu i krouťáku stejný,tak sakra proč? :x :roll:

Napsal: čtv 28.02.2008 16:31
od Lukas H.
Maji jine ridici jednotky..

Napsal: čtv 28.02.2008 19:33
od dzonnek
nečudí, ńastavil jsem ještě vyšší plnící tlak na 1,25 a jede to úplně jinak než tds bez chipu je to fakt hlavně znát při nižších otáčkách.menší spotřebu nevím, nikdy jsem na spotřebu nejezdil t.j. dálnice min.160 a okresky jak se zadaří ale nikdy jsem neměl víc jak 9l teda jednou 9,2 když jsem letěl po dálnici asi 250 km pořád 180-220.vše měřeno plná nádrž ujeté km a zase plná, žádné od oka.jo zapoměl jsem dodat že už jsem na tom čipu najel ca.130.000km.jinak chip mám KERSCHER[/quote]

A o kolik to zvedlo výkon a krouták?? Taky o tom uvažuji bo každý poník se hodí...a obzvláště v mém TD

Napsal: čtv 28.02.2008 19:46
od tds
nevím o kolik reálně, neměřil jsem to na brzdě,ale podle papíru co mm k čipu tak by to mělo mít 173 ps a 313Nm s tím že jsem zvětšil plnící tlak tak čítám ještě o trošku víc.cistě teoreticky

Napsal: čtv 28.02.2008 20:28
od dzonnek
Hm tak to musí jet slušně! Hlavně ten krouták...vím že známý si to nechali dělat na land roveru na freelandru a dělali to na 4x bo za tím pořád tahají vozejk na auta a chtěli at to moc nežere a hlavně táhne:) a ted jsou spokojení a auto šlape jak hodinky...pořád mi to leží v hlavě....

Napsal: čtv 28.02.2008 20:46
od bmwfil
fotobobo píše:Me by zajimalo, proc nejaci lide rikaji, cip nedavat.....
asi si to nevymysli jen tak.. asi to ma sve + a -
Ti lidé totiž berou v potaz že nějakej rapl si načipuje motor před smrtí a usnadní tak jeho odchod na onen svět. Nebo možnost druhá-ne každý má čip kvůli menší spotřebě, někdo chce z auta dostávat maximum, nejlépe trvale a bez dochlazování a prvotního zahřátí a tedy motor zase posílají na poslední cestu...

Napsal: čtv 28.02.2008 20:58
od tds
jak říká bmwfil,samozřejmě by se ten čip neměl využívat tak že se bude jezdit s plynem pořád na podlaze potom bych věřil že se sníží životnost motoru zejména turba,ale zase na druhou stranu mám kámoše co má čiplé Volvo D5-motor má ho od nova a teďká má asi 23Otis.a ten s ním jezdím stylem podlaha nebo bez plynu a na motor nesáhl a pořád šlape jako hodiny.

Napsal: čtv 28.02.2008 21:18
od dzonnek
Takže já mám najeto 260tis a je to TD prej je ten motor v dobrém stavu. Já tomu moc nerozumím nevím jak to poznat ale prej tlaky a tak jsou ok nekouří to a co já vím co ještě k tomu říci. Samozřejmě že s diesel motory mám již nějakou zkušenost a vím že nejdříve je potřeba piánkem prohřát motor a před vypnutím dochladit turbíčko..pak by to mělo jezdit a jezdit..ale určitě by to chtělo někoho kdo těm motorům rozumí aby se na to podíval asi i na diagnostice napích a zjistilo se co a jak a pak by se dalo uvažovat o chipu..ale jen na doporučení abych se přiznal z tohodle mám strach ale rozhodně bych se nezlobil kdyby tam bylo pod tou kapotou o nějakého toho poníka navíc. Ono to TD jich nemá na rozdávání.

Napsal: čtv 28.02.2008 21:27
od tomascz2
přes 190 čudí, neznám nikoho kdo by čipoval a pak jezdil jak pos.... na spotřebu